Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #4

bitenler-kulubu-cope-gidenler


Bitenler Kulubu
Yeni ürünler yerlerini alırken, biten ürünleri uğurlamanın sevincini bu sefer 4 ürünle yaşıyorum. İçlerinde bittikçe devamlı olarak aldığım da var, bir daha asla almam dediğim de.

1) Arko Nem - Meyveli Bakım Mango & Mandalina Özlü Krem : Krem canavarı olan ben, Arko 'nun tüm kremlerini seviyorum yıllardır. Mango & Mandalina içeriği ile dolu olan bu krem, evet egzotik bir kokuya hakim ancak baskın olan mango kokusu. Yani isminde geçen o mandalina kokusunu neredeyse hiç alamadım. Buna rağmen, bu tatlı koku insanı neşelendirmiyor değil. Fakat bu serinin nemlendirmesi, hele ki adım attığımız kış mevsimi için, pek tercih edilesi cinsten değil. Nemlendirmesi çok iyi olmasa da, kokularının tatlı hatrına kullanmaktan geri kalmayıp, özledikçe yeniden aldığım bir seri. Boyutu 300 ml ve fiyatı 10 Lira civarı, bir de bunların 75 ml boyutundaki küçük çanta boyları var ki, onlar kendini daha pratik kılıyor.


2) Sesu - Tüy Dökücü Köpük Aloe Vera : Nefret ettiğim bir ürün oldu. Köpük formunda olduğunu görünce, kreminden daha hafif ve kullanışlı olacağına kanıp aldım. Ama hiç mi hiç sevemedim. Bir kullanımdan sonra çöpe atmak istemezdim ancak bir gram sevilesi bile değil ne yazık ki. Ürün 200 ml boyutunda ve hatrımda kalan fiyat 15 Lira.


3) Dalin Kids Kolay Tarama Spreyi Detangler : Daha önce de bitirdiklerim yazısında bahsini etmiştim. Yine bir yenisini bitirdim ve bir yenisini de biter bitmez alıverdim :) Sanırım bu devran hep böyle gidecek. Çünkü benim saçlarıma en iyi gelen spreylerden biri oldu kendileri. Hem kolaycacık taranmasını sağlıyor hem de misler gibi kokmasını. Çok seviyorum.


4) The Body Shop - Moroccan Rose Body Butter : Yoğun gül kokulu bu vücut kremi, insanı boğmayan kokusu ile gülü çok hoş bir şekilde sunuyor resmen. Bu oldukça hoş. Ancak bitmesi epey uzun sürdü. Yapısını çok da sevemediğinden ötürü, uzun bir birliktelik yaşadık kendileriyle, neyse ki bitti ve gitti. TBS 'nin eskiden daha güzel olan indirimlerinin birinde almıştım, artık o kadar hoş indirimler yapmakta epey geride kalıyor. Eskisi kadar sık uğramıyorum da.



Şimdi biten ürünlerimin ardından, büyük bir hafifleme içerisinde yeni ürünlerime doğru yol alıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder