Arama Kutusu

Aquolina Pink Sugar Simli Duş Jeli

Aquolina-Pink-Sugar-Dus-Jeli
Aquolina-Pink-Sugar-Dus-Jeli

Aquolina Pink Sugar

Shower Gel


Aquolina 'nın pek meşhur olan Pink Sugar parfümünün bu şirin üyesi olan duş jeli, Sevil mağazasının internet sitesinden benim odama kadar 3 gün içinde şıp diye geldi. Sitenin oldukça hızlı gönderimi ile hoşuma gitmesi bir yana, gönderdikleri tester ürünleri ayrı sevilesi kılıyor, müşteri hizmetleri de sorunlara oldukça hızlı dönüş yapabiliyor. Çok sevdim her şeyi ile.


Gelelim duş jeline. Alıp almamak arasında tereddüt yaşamadım değil, zira ben, bu şirin duş jelimizin atası olan parfümü pek sevmemekle beraber fazla "yapmacık" buluyordum. Ancak o an ne düşündüm bilemiyorum, tık diye sepete ekledim. 


Bir kere her şeyden evvel, ambalajı çok şeker. Şirin bir şişenin içinde, simli  mi  simli pespembe olan bu karışımın banyo ürünlerimin yanında yer alması, görsel açıdan bile beni şımartabiliyor.


Aquolina-Pink-Sugar-Dus-Jeli
Aquolina-Pink-Sugar-Dus-Jeli

Kokusu ise, bana göre, parfümü ile bir değil. Yani o kadar ağır ve kimyasal değil. (Daha önce bahsini ettiğim "yapmacık" kısmı) Parfümünden daha hafif ve duş için rahatsız edici değil. Ama bu koku, nasıl desem, çok hafif uçarı cinsten değil. Banyodan bir süre sonra da, kokusunu alabiliyorum, ama gün boyu değil. Kaldı ki gün boyu kokunun benimle beraber olmasını istemezdim, kullandığım günlük parfümümle bir itişme-kakışma mücadelesi yaşamaması benim açımdan sevdiğim bir husus. Ama şu ana kadar kullandığım pek çok duş jeline göre, hatrı sayılır bir koku kalıcılığı var, inkar edemem. Nemlendirmesi gayet iyi olan bu duş jeli, kullanımından sonra yumuşacık bir vücuda imzasını atıyor. Bunu seviyorum işte!


Tek eleştirim, nemlendirmesi iyi olmasına rağmen, kötü olan noktası; sağladığı temizlik. Belki de bir duş jeli için, birincil özellik bu olmalı ama ambalaj ve koku bizi daha çok kendine bağlıyor sanırım. Temizlemesinden çok da memnun kalamadım.


Fiyatı hatrımda değil, 40 küsür gibi bir rakam aklımda kalan ama şimdi Sevil'in sitesine bakındığımda 52 Lira olarak gözüküyor. Ürünün boyutu 400 ml. Yani epey büyükçe.



*** Kendini prenses hissetmek için, ufak bir neden bu duş jeli 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder