Arama Kutusu

Yves Saint Laurent Volupte Sheer Candy Ruj - Luscious Cherry Lipstick

Yves Saint Laurent Volupte Sheer Candy Ruj - Luscious Cherry Lipstick
Yves Saint Laurent Volupte Sheer Candy Ruj - Luscious Cherry Lipstick

Yves-Saint-Laurent-Volupte-Sheer-Candy-Cherry-Lipstick
Yves Saint Laurent Volupte Sheer Candy Ruj - Luscious Cherry Lipstick

Yves Saint Laurent (YSL)


Volupte Sheer Candy - Luscious Cherry Lipstick
"Glossy Balm" olarak ismi geçen bu seriyi, çok sevdim, transparan renkte ve kremsi yapıdaki ruju ilk denediğimde, çilek yenmiş dudak etkisi sağlaması o kadar hoşuma gitti ki, almadan çıkmak ne mümkün.Yoğun renkli bir ruj asla değil, zaten serinin ismi, "Sheer Candy" yani şeffaf şeker olarak Türkçeleştirilebilir.


Sürer sürmez dudakları yoğun bir neme boğuyor. Benim gibi dudakları sıklıkla kuruyanlar için, biçilmiş kaftan. Kaldı ki içeriği, vitaminler ve antioksidan meyvelerle zenginleştirilmiş. 


Bende olan, serinin 6 numaralı olanı "Luscious Cherry". Aslında serinin koyu tonlarından ama koyuca değil. Yani ismindeki gibi "cherry" değil. Dudaklara sürülür sürülmez, tazecik, şeker ve pürüzsüz bir görünüm veriyor ki dudakları karşı konulamaz, resmen yenilesi bir hale getiriyor.


swatch-Yves-Saint-Laurent-Volupte-Sheer-Candy-Cherry
swatch-Yves-Saint-Laurent-Volupte-Sheer-Candy-Cherry

Kokusu, meyveli ve cezbedici. Ambalajı Y.S.L 'nin her ürününde olduğu gibi, oldukça şık. Tekin Acar 'dan edindim ve satış fiyatı 79 Lira.

9 yorum:

  1. güzel görünüyor ama pahalıymış çok:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş ama cok pahalıymış :D marka gerci ne olsun :P dimi

    YanıtlaSil
  3. pınar17/11/11

    dior addict high shine rujlarına benziyor sanırım, fiyatları da aynı gibi

    YanıtlaSil
  4. pınar17/11/11

    merhaba, biraz önce yorum yazdım ama çıkmadı :S

    YanıtlaSil
  5. buna bayıldım ben:)
    en kısa zamanda alıyorum!

    YanıtlaSil
  6. Ece V.22/11/11

    Harika...!

    YanıtlaSil
  7. Adsız28/6/13

    flormar'ın deluxe shine styloları ile aynı etkiyi yapıyor, o kadar para vermeye gerek yok yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim önerinize. Flormar rujları benim de hoşuma gidiyor. Ama bazen Ysl'e ürünlerine karşı koyamıyorum :)

      Sil