Arama Kutusu

Yves Saint Laurent (YSL) Göz Altı Kapatıcı / Anti Cernes Concealer

Yves Saint Laurent YSL Göz Altı Kapatıcısı Concealer
Yves Saint Laurent YSL Göz Altı Kapatıcısı Concealer


swatch Yves Saint Laurent Göz Altı Kapatıcısı - swatch Yves Saint Laurent Anti Cernes Concealer
swatch Yves Saint Laurent Göz Altı Kapatıcısı - swatch Yves Saint Laurent Anti Cernes Concealer

Yves Saint Laurent Göz Altı Kapatıcısı - Yves Saint Laurent Anti Cernes Concealer
Yves Saint Laurent Göz Altı Kapatıcısı - Yves Saint Laurent Anti Cernes Concealer

YSL Göz Altı Kapatıcısı


Yves Saint Laurent Anti Cernes Concealer
Kremsi yapıda olan bu kesik uçlu stick şeklinde göz altı kapatıcısı yani concealer, göz altlarını kapatmakta öylesine başarı sağlayıp doğal bir görünüm veriyor ki! Dener denemez, "aradığım bu!" dedim ve aldım.


Genelde likit kapatıcılarla aram daha iyi olsa da, bu düşüncemi tek uygulamaya yıkan Y.S.L Anti Cernes Concealer 'in uygulayışında sağladığı kolaylık ve pratiklik için de daha bir sevilesi hale getiriyor kendini.


Çok sorunlu olmayan göz altlarımın hafif renk düzensizliğine, dokunur dokunmaz satenimsi bir görüntü ile sanki hiçbir şey sürmememişçesine doğal bir görüntü vermeyi sağlıyor.


Sadece göz altlarıma uygulamıyorum, fondöten kullanmadığımdan, ciltteki ufak tefek rötuşları, kızarıklıkları da bu stick sayesinde kamufle edebiliyorum. Tenime uyan, 02 numaralı "Nude Beige" oldu. Toplamda 4 farklı rengi var.


Ambalajı, her Yves Saint Laurent (Y.S.L) ürününde olduğu gibi, oldukça şık. Boyutu 0.07 oz. . Tekin Acar mağazasından edindim. Kapatıcının fiyatı ise 69 Lira. Yurt dışı fiyatı, 35$ 



Çok beğendim ve bana göre mükemmel. 
Mutlaka bir deneyin derim.


Yves Saint Laurent Göz Altı Kapatıcısı - Yves Saint Laurent Anti Cernes Concealer
Yves Saint Laurent Göz Altı Kapatıcısı - Yves Saint Laurent Anti Cernes Concealer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder