Arama Kutusu

Vaseline Kakaolu Bakımvaseline-kakaolu-krem-serisi Serisi

Vaseline Cocoa Butter

Krem Serisi

vaseline-kakaolu-krem-serisi
vaseline-kakaolu-bakim-krem-serisi
(Net olmayan fotoğraflar için, üzgünüm) 


Vaseline markası, biraz uzaktı bana. Market reyonunda içeriğine göz atarken, kakaolu olan her şeye saldıran bünyemin oluşturduğu merak eşliğinde en küçük deneme boyu olan "body butter" ı alıp eve geldim.


Mis gibi kokusunu öyle sevdim ki, raflardaki diğer ürünleri de aklımda kalmasın diyerek, yenilerini de ekledim mini boy kremin yanına.


Bütün kozmetik ve bakım ürünleri bir yana, kremler bir yanadır benim için. Sevmekle kalmam, sürekli de kullanır tüketirim. Kokusuz kremleri de, kokulu kremleri de, ağır yapıda olanları da, hafif losyonları da. Kısaca gerçekten bir krem canavarıyım. Ama özellikle de, leziz leziz kokan şekersi kremler daha farklıdır benim için.


İşte Vaseline 'nin bu serisi, koku konusunda gerçekten iyi. Body butterın kokusu, ağır bir kakao kokusu değil de, sürdükten sonra nasıl desem, cildinize sıcak çikolata sürmüşsünüz gibi koku bırakıyor. Sıcak çikolata, neden niçin cilde sürülsün, bu da ayrı mevzu (!?) ama demem o ki, koku cezbedici.


vaseline-kakaolu-krem
vaseline-kakaolu-krem
Ambalajları daha şirin ve güzel olabilirmiş. Fakat içinde kremleri koruyan basit de olsa, koruma kapağı çıkması hoş. Yapısı çok yoğun ve yağlı değil. Hemen ciltte emiliyor. Etkisi, muazzam ötesi olmamakla beraber, kötü de değil. Ortalama nemlendirme sağlıyor bana kalırsa. Ancak bütün bu iyi özelliklerini, daha akışkan olan losyonu için söyleyemeyeceğim. Onunla bir türlü yıldızım barışmadı. Onun kokusu, body butter gibi değil, daha "yapay". Ama nemlendirmesi fena değil. Bitirebilirsem, losyon olanını asla almayacağım daha. Hafif bir sıcak çikolata etkisini cildime veren, body butter ile yoluma devam edeceğim.


Güncelleme: Ne yazık ki, son aldığım Vaseline Cocoa Butter ile hayal kırıklığına uğradım. Formüllerini mi değiştirdiler bilemiyorum ancak o çok sevdiğim koku yok olmuş, çok çok yapaysı bir hal almış. Üzücü.





3 yorum:

  1. ben de bunun lip balmını merak ediyorum ama evdekiler bitmeden almayacağım

    YanıtlaSil
  2. Maalesef vaseline markasi almanyada yok, ama bende dün bir cikolata dusjeli aldim, bu havalarda süper oluyor bu kakao-cikolata kokusu ya ; ) güle güle kullan ürünlerini! : )

    YanıtlaSil
  3. ınanamazsın kakaolu kokular sımdı burnumda :)) bugun bakalım bakalım bulabılecek mıyım..ben de hındıstancevızı ve vanılya ya tapıyorum tatlım:)optumm

    YanıtlaSil