Arama Kutusu

Too Faced Refreshing Eye Brightening Pencil / Canlandırıcı ve Aydınlatıcı Göz Kalemi

too-faced-goz-makyaj-kalemi
too-faced-aydinlatici-goz-makyaj-kalemi

Too Faced Göz Kalemi


Refreshing Eye Brightening Pencil

Bu göz kalemi ferahlık hissi sağlayan canlandırıcı etkide ve aynı zamanda bir göz aydınlatıcısı, aldığım günden beri her kullanımda daha çok bayılıyorum! Verdiği ferahlık hissini seviyorum. Ama bu ferahlık, abartı bir ferahlık değil, çok hafif bir serinlik gibi düşünebilirsiniz. içeriği de %35 saf mineral su ile hazırlanmış. Yani bir nevi, mineral makyaj ürünü sayılabilir. (ki ambalajının arkasında da böyle olduğunu iddia ediyor) Ancak ben mineral makyaj ürünlerine çok güvenemediğimden, etkilerini çok gerçekçi bulmuyorum.


Cilt tonuma çok uydu. Morluklarla başım dertte değil ama bu tarz göz aydınlatıcılarını seviyorum. Kapatıcı sonrasında da uygulanabilir. Kapatıcılık konusunda başarılı olduğunu söyleyemem. Bu yüzden aydınlatıcı olarak kullanmaya terfi ettirdim.


swatch-Too Faced-eye-pencil
swatch-Too Faced-eye-pencil

Göründüğüneden daha yumuşak dokulu. Uçuk pembe alt tonlu, rengi cildime çok uyum sağladı. Doğal bir görüntü verdiği bir gerçek. Kremsi yapısı ile hassas cildimde herhangi bir olumsuzluk yaratmadı. İçinden kendi kalemtıraşı da çıkıyor ve ürünün boyutu  2.94g


2 yorum:

  1. Tatlım güle güle kullan! Ben Too Faced'in ürünlerini çok seviyorum...bunu da merak ettim <3 Çok kullanışlı bi ürüne benziyor...

    YanıtlaSil
  2. Adsız17/11/11

    touche eclactı tek geçerim ++

    YanıtlaSil