Arama Kutusu

theBalm Ruj - theBalm Letter to the Editor Lipstick

the-balm-ruj
the-balm-ruj

The Balm Ruj


TheBalm Letter to the Editor Lipstick
Bu ruj, "Read My Lips" serisinden "Letter to the Editor". Rengi kullanmadan önce koyu gibi dursa da, aslında oldukça hafif renkte bir ruj. Ambalajı, diğer tüm TheBalm ürünleri gibi eğlenceli! Gazete baskısı şeklinde. Şirin bir kabı var ama itiraf etmek gerekirse, pratik değil. Özellikle çantamda bulundurduğum zaman, fotoğrafta görülen kısmı, yani marka yazısı olduğu ince halkanın iç kısmı boş olduğundan, hep iç tarafa doğru kaçıyor. Önemli bir nokta da, kutuları %100 geri dönüşümlü doğa için.


the-balm-ruj
the-balm-ruj
TheBalm ürünleri öyle güzel bir giriş yaptı ki Gratis sayesinde, doğrusu şaşırmıyor değil insan. Fiyatlarının bu kadar uygun olacağını sanmıyordum. Bu diğer firmalara örnek olsun.


Şimdilik sadece 3 ürün aldım, biri far paleti (bayıldım) diğeri de aydınlatıcı bir bronzer. Ama onları, daha sonra (kullandıkça) yazılarını yazmaya karar verdim.


the+balm+ruj
thebalm ruj - thebalm letter to editor lipstick

Sheer yapıda. Pigmentli olduğunu söyleyemem ama tam olarak aradığım bu ton olduğu için, ben severek aldım ve bayılarak kullanıyorum. Dudaktaki doğal parlak duruşunu seviyorum. Rengi uçuk pembe ile taba renginin karışımışının ışıltılı hali diyebilirim. İnternette tam olarak, bronz ışıltısı denilmiş. Dokusu ise harika. Yumuşacık. Nemlendirmesi de tatmin edici.


swatch-the-balm-lipstick
swatch-the-balm-lipstick


Baskın, rahatsız edici bir kokusu yok. Burnuma hafiften bir nane kokusu geldi ve içeriğini araştırdığımda, nane ve vanilya kokulu olduğunu okudum. Ancak gerçekten yoğun değil. Kokulu rujları çok sevmediğimden, bu tarafı da hoşuma gitti. Keskin kokulu rujları, ne yazık ki uzun süre kullanamıyorum. Çok pigmentli olmasa da, dudaklarımda duruşunu sevdim ve serinin diğer renklerini de şimdiden merak ediyorum. Fiyatı, hafızam beni yanıltmıyorsa The Balm ruj fiyatı 27 Lira idi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder