Arama Kutusu

Güneş Koruyucu Dudak Balmı - Rossmann isana spf20 lip balm


Güneş-Koruyucu-Dudak-Balmı-Rossmann-isana-spf20-lip-balm
Gunes-Koruyucu-Dudak-Balmi-Rossmann-isana-spf20-lip-balm


Güneş Koruyucu Dudak Balmı


Rossmann isana spf20 lip balm
Yaz kış hep yanımda bulunsun diye, güneş koruyuculu bir dudak balmı (lip balm) arıyordum nihayet bir Rossmann alışverişinde, rafların arasında gezerken tesadüfen gördüm Isana dudak koruyucusunu. Arkasında yazılanları da okuyunca sepete atıverdim.


Ancak isana lip balmı kullandıkça çok memnun kalamadım. Dudaklarım sevmediğim bir şekilde bembeyaz yapıyor ve yapısı çok katı. Toplam miktarı 4.8 gr. ve fiyatı da yanılmıyorsam 5 Lira idi. Balmumu içeriyor ve katkı maddesi yok. Dermatolojik olarak da test edilmiş.


rossmann isana spf20 lip balm
rossmann isana spf20 lip balm

Dudaklarımla pek iyi anlaştığını söyleyemem. Ama asıl işlevi olan güneş koruyucu özelliği olduğundan, daha iyisi beni baştan çıkarmadığı sürece kullanmaya devam edeceğim.

1 yorum:

  1. 2.90 gibi hatırlıyorum bende merak ediyordum iyiki almamışım çok teşekkürler :)

    yeni blogum testedildiveonaylandi.blogspot.com

    YanıtlaSil