Arama Kutusu

Mat Kırmızı Ruj : Nars Lipstick Red Lizard

Mat Kırmızı Ruj

Nars Red Lizard Lipstick

Mat kırmızı rujlara ilgim yoğun, Nars Red Lizard swatchlarını da gördükçe göz koyduğum ama ertelediğim bu fıstığı sonunda aldım! O kadar tatlı bir kırmızı ki. Tam kış rengi. Mat ve kalıcı, sıcacık bir heyecan yaşatıyor. Sevilesi, aşık olunası bir renk. Nars rujun fiyatı 55 Lira 'ydı. (yanılmıyorsam)

nars-red-lizard-lipstick
Mat Kırmızı Ruj - Nars Red Lizard Ruj



nars-red-lizard-lipstick
mat-kırmızı-ruj-nars-red-lizard


swatch nars red lizard
swatch-Nars-Red-Lizard-Lipstick

9 yorum:

  1. Adsız5/11/11

    kırmızısı harika

    YanıtlaSil
  2. kırmızı olsun benim olsun :)

    YanıtlaSil
  3. tam da normal duran bir kırmızı ruj arıyordum.şahaneymiş rengi:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım! Bayıldım rengine, gerçekten tam kış rengi <3

    YanıtlaSil
  5. pınar17/11/11

    Şahaneee! kalıcılığı da eminim iyidir, fakat çok mat rujum var almamak için zor tutuyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  6. Adsız19/12/12

    Nerden aldin acaba merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora'dan aldım (Ankara'dan)

      Sil