Arama Kutusu

Golden Rose Ürünleri : Golden Rose Mat Oje & Golden Rose Maskara


golden rose kullananlar
golden-rose-urunleri


golden rose urunleri kullananlar
golden-rose-urunleri
Golden Rose Ürünleri
Yerli markalar içinde, daha önce kullanıp ve sevdiğim Classics ve  Golden Rose ürünleri oldu. Golden Rose oje ve rimel jesti doğrusu çok hoşuma gitti. Blogları önemseyen firma olmaları, ayrı bir güzellik.


golden-rose-mat-ojeler
golden-rose-mat-oje-no6

Oje, benim için bir artı olaraki mat serisinden. Mat ojeleri seviyorum. Ojenin numarası 06 ve mat bir kahverengiye dönük koyuca bir rengi var.Yapısı çok hoşuma gitti, bir kere ojeyi sürünce, kuruması için zamanla sınamıyor. Kuruması hızlı ve matlaştırıcı yoğunluğu hoşuma gitti. Ojenin boyutu 11.5 ml ve fiyatı 3.5 Lira. Fiyatına göre performansı çok iyi.


Hediye paketinden çıkan rimel de beklediğimden daha iyi bir yapısı ve dolgunlaştırması var. Tam ismi, "Wonder Lash 12xVolume&Lash Lift Mascara" Hassas gözlerimde herhangi bir olumsuzluk yaratmadı, kirpikleri dolgunlaştırması ve uzatması, eh ortalama. Ambalajları bana YSL rimellerini anımsattı. Sadece gün içinde, dökülmeler yapıyor, bu durumunu sevmedim. Waterproof özelliği de olsa daha da güzel olurdu fikrimce.




* Tanıtım Ürünüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder