Arama Kutusu

Givenchy Phenomen Eyes Maskara

Givenchy Phenomen Eyes Mascara


givenchy-phenomen-eyes-maskara


Givenchy rimel, son zamanlardaki en favori rimelim. Bu 3. alışım, arada "acaba daha iyisini bulabilir miyim" sorusuna yanıt bulmak için, farklı markaların da rimellerini denedim elbette. Ama şu ana kadar, bu rimelimin üstüne fark attıran kayda değer bir buluşum olmadı.

Givenchy Phenomen Eyes, adına uyum sağlayan ve beklentilerimi büyük ölçüde karşılayabilen bir rimel. Fakat hala eksik bulduğum yanları ile hayatımın rimeli değil.

givenchy-phenomen-eyes-maskara

Artı Yanları


  • Şekli itibari ile sıradışı gelse de aslında rimel uygulayışında o kadar pratiklik sağlıyor ki, en dip kirpiklere bile rahatlıkla ulaşabiliyor. Hele ki el alışınca, diğer maskaralardan hatrı sayılır kullanım kolaylığı sunuyor.
  • + Uzatma etkisi güzel! Dolgunluk konusunda çok başarılı sayamasam da, verdiği uzunluk tatmin edici.
  • + Simsiyah rengi, o kadar canlı bir duruş sağlıyor ki gözde. Deyim yerindeyse, "çakır çakır" bakışlara sahip olmak içten bile değil.
  • + Ağırlık yapmıyor gün içinde. Kirpikleri sertleştirmiyor ve hassas gözlere bir olumsuzluk yaşatmıyor. Uzun vadeli kullanımında, kirpikleri dökmüyor.



Givenchy-Phenomen-Eyes-Maskara

Eksi Yanları ise

  • Dolgunluk vermiyor! Ne yazık ki...
  • - Islak görünümü, gün sonuna kadar sizinle kalıyor. Bu olay her ne kadar "çakır çakır" ifadesi verse de, doğal durmuyor. Eğer bu görüntüden hoşlanmıyorsanız, sevmeniz zor.
  • - Akma yapıyor. Fazla olmamakla birlikte, gün içinde akmaların yaydığı iz, zaman zaman keyif bozabiliyor.
  • - Ederinden pahalı fiyatı var. (80 Lira)


 * Benim için, artı yanları daha ağır bastığı için, kullanmaya devam ediyorum. Hayatımın rimelini bulma maceralarım, elbet son bulmayacak.

8 yorum:

  1. Yorumunuzu o kadar çok geç gördüm ki, lütfen kusura bakmayın :/

    Hayır denemedim

    YanıtlaSil
  2. Adsız11/12/12

    topaç gibi ben bunu denemek istiyom ya çok ilgincime geldi fiatı ne kadr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben Sevil veya Boyner mağazalarından temin ediyorum, fiyatı 70 Lira civarı. Ama LuxyBox ile online satışı daha uygun gibi

      http://www.luxybox.com/makyaj/maskara?marka=givenchy

      Sil
  3. İlginç bir rimel daha önce farketmemişim merak ettim rimelim bitince alıp deneyeceğim kesinlikle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En memnun kaldığım rimel :)

      Sil
  4. Adsız31/12/13

    waterproof olanını alsam yine akma sorunuyla karşılaşır mıyım acaba? (yağlı bir cildim var)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waterproof da muhtemelen akma sorununa çözüm. Givenchy'nin bu maskarasının suya dayanıklı versiyonunu kullanmadığım için net bir yanıt veremiyorum ama bu zamana kadar kullandığım pek çok maskaranın waterproof özelliğinde olanlarından memnun kalmadım, orjinallerine göre kirpikleri hem daha fazla topaklaştırıyor, hem de daha fazla sertleştirme söz konusu. Üstelik temizlerken de kirpikleri bir hayli yıpratiyor.

      Sil