Arama Kutusu

Ojeler : Gabrini - Golden Rose - Flormar - Elf - L.A Girls

Gabrini Ojeler - Golden Rose Ojeler - Flormar Ojeler - Elf Ojeler


Flormar-Supermatte-Beyaz-Oje-M103

Flormar SuperMatte serisinden bir beyaz oje. Numarası tam olarak M103. Bu seri aslında ismi ile eş değer sayılmaz, matın süperi değil yani. Parlak bir görüntüsü yok, kabul ancak mat değil, hele ki süper mat hiç değil. Fakat yine de bu arada kalmış seriyi sevdim. French de güzel yapılıyor tırnak ucuna. Ama ismine aldanıp mat oje arayışına düşüp alınırsa, hayal kırıklarının yüzmesini seyretmek kalır geriye.




gabrini-simli-oje-340

Gabrini markasına ait, Multivitamin diye geçen serinin 340 numaralı simli ojesi. Fotoğrafta görüldüğü gibi, bütün olarak sürdüm ancak aldığım günden beri, hiç bir zaman öyle uygulamadım. Daha çok, altta başka bir ojenin üstüne, hareketlilik kazandırsın diye kullandım. Hatta sedefli beyazların ucuna hafif değdirilmiş hali de hoş oluyor. Simlerine gelecek olursak, kötü değil, iyi de değil. Orta karar ve fiyatına nazaran iyi diyebilirim. Simleri durduk yere dökülme yapmadı.



gabrini-pembe-oje

Aynı seriden, Gabrini markasının 312 numaralı açık pembe ojesi. Renk tatlı olmasına tatlı ama çabuk soyuluyor tırnaktan, pek dayanıklı değil.




gabrini-turuncu-yansimali-oje

Yine Gabrini markasının, Elegant 359 numaralı ojesi. Bu rengi sevdim diyebilirim, fotoğrafta uğraşmama rağmen, tam rengini yansıtamadım. Yanardönerli ve yeşil-turuncu arasında bir geçişi var.




golden-rose-pembe-oje

Golden Rose 20 numaralı oje, tam bir sedefli pembe. Rengini belli etmede fazla başarılı olmasa da, açık tonları ayrı sevdiğimden, jest geçiyorum.




elf-kozmetik-oje-pearl-white

Elf sitesinden vakti zamanında aldığım, fazla da memnun kalmadığım bir oje. Pearl serisinden White isimli oje. Memnun kalmama nedenim, ilk Elf alışverişi yaptığım zaman almıştım ve sanırım fazla beklenti içine girmişim. Ancak kalite olarak, yerel markalarımızla eşdeğer. Golden Rose, Flormar, Gabrini, Pastel ne ise o. Hatta Pastel, bu saydıklarımdan bir gıdım üsttedir nazarımda.




elf-kozmetik-oje-burgundy

Elf 'in Burgundy ojesi. Bu ara ton oldukça hoş. Severek de kullanıyorum. Koyuca, kırmızın hakim olduğu ancak hafif sarı yansımaları da olan ışıltılı bir renk.



la-girls-oje-tırnak-sertleştirici

L.A Girls, Nail Strengthener. muadilleri buradayken onu da ayırmak istemedim yazının içinde. Çok başarısız bulduğum ve tırnak sertleştirmek bir yana, henüz ne yaptığını anlayamadığım bir garip tırnak bakım ürünü. Kesinlikle kötü.


* Fotoğraflardaki tüm ojeler, 2 kat sürümlü ve base coat & top coat yoktur.

2 yorum:

  1. adını yerim çok severim:)))pırıltılı bakır çok iimişşşşşşş:)

    YanıtlaSil
  2. Love the first color of your nails!

    YanıtlaSil