Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #3

bitenler-kulubu
Bitenler Kulübü


Bitenler Kulübü bu sefer dolu dolu.


1) The Body Shop 'tan çiçeksi kokulu bir deo stick. Bunu o kadar çok seviyorum ki leke bırakmaması ve tazelemesi tam istediğim gibi. Bitti ve hemen yenilemek gerekiyor, gün kurtarıcı.


2) Organica Story 'a ait bir yeşil elma özlü el kremi. Watsons mağazasından almıştım indirimli olarak. Yanılmıyorsam 3 Lira 'ya aldım. Şimdiki fiyatından bihaberim. Yeşil elma kokusu çok çok hoş olsa da, ismi gibi içeriği organik değil. Elma içeriğine ait suyunun organik olmasını ön yüzünde yer vermesine karşın, arka yüzü pek organik olduğunu söylemiyor. Sadece kokusu hoşuma gittiği için alıverdim. Vasat bir ürün. Elleri anlık iyi gelir gibi geliyor ama sonrasında daha çok kurutuyor. İçeriğindeki bolca alkolden olsa gerek. Bir daha almam.


3) The Body Shop - C vitaminli yüz spreyi: Nefret ettiğim bir sprey oldu ki cildimi tahriş ettiği için de kullanmadım zaten. İçindekini boşaltıp temizledim ve sprey ambalajını, evde hazırladığım saç bakım yağımı koydum ancak şişe de miladını yitirdi, tamamen yok etme zamanıdır artık.


4) The Body Shop - Japanese Cherry Blossom Duş Jeli : Çok seviyorum, TBS 'deki favori ürünlerimden biri, duş jelleri bolluğu yaşasam da yine almadan duramadım. Gel gör ki, bu da bitti.


5) The Body Shop - Wild Cherry Puree vücut losyonu : Epey önceden almış olmama rağmen, henüz bitişini gördüğüm, kokusu hoş ama bir daha yenilemeyeceğim bir vücut kremi.


6) Yves Saint Laurent - Babydoll Parfümü : Bayılıyorum, bayılıyorum, bayılıyorum! Ardı ardına sıralanan bu 3 kelime, anlatıyor aşkımı. İçinde 1-2 kullanmalık kaldığı için bitişiyle birlikte, ağlama hissimi de kırbaçlamıyor değil


7) Prestige - Light Response Self-Adjusting Concealer : Severek kullandım. Ankara'da küçük bir kozmetikçiden almıştım. Kalem fırçalı bir ürün ve çok doğal bir görünüm sağlıyor. Muadillerine göre, adı fazla duyulmadığı halde, çok başarılı. Bir daha rastlarsam yeniden alabilirim. Bendeki numarası 02 Fair.


8) Elf - Concealer & Highlighter : Yurtdışı alışverişinin gani gani olduğu zaman aldığım ama sev(e)mediğim bir ürün. Bu ürünün bende oluşturduğu izlenim : "Neden paramı boş yere çöpe attım ki !?" Ben ne aydınlatıcı kısmını ne kapatıcı kısmını sevdim. İçinde hala ürün olmasına rağmen, kullanmaya kullanmaya bayatladığından, çöpe gitme vakti. Severek kendisini çöp yoluna kurban ettim.


9) Gabrini Oje Sil : Sünger yapısı sayesinde çok pratik. Hafiften sağladığı çilek kokusu da bana tuhaf şekilde hoş geldi. Cam ambalaj içinde. Pratik ve ucuz. Sık sık yeniliyorum.



Biten ürünlerin hafifliği içindeyim !! 

10 yorum:

  1. canim cherry blossom ürünleri süper kokuyor gercekten, bende ürün bitirince cok mutlu oluyorum ; )

    YanıtlaSil
  2. Gabrinin böyle bir ürünü olduğunu hiç görmemiştim, duş jeli benim de favorimdir,parfüm de güzelmiiş :)

    YanıtlaSil
  3. Elf ürünlerinin tekinden bile memnun kalmadım, hele rujları çok kötü :///

    YanıtlaSil
  4. C vitaminli spreyli değil de bende de E vitaminli olanı var. Fena değil, güzel gibi. Dilersen bir de onu dere canım :)

    YanıtlaSil
  5. @viva, evet kokuları çok hoş. Ürünlerin bitmesi ise ayrı hoş :D

    @bir rüya, aslında diğer markaların da var,çok iyi olmasa da kokuları ve pratikleri iyi asetonun.

    @franchising, Elf benim de memnun olmadığım marka, E vit.spreyini denemedim ama doğrusu denemeyi düşünmüyorum, elimde harika olan Avene Spreyi var iken hele.. :)

    YanıtlaSil
  6. Canım TBS wild cherry losyon bende de var, aynı şekilde bende uzun süredir bitiremedim nedense :S Japanese Cherry Blossom'ın kokusu çok güzel <3 vee son olarak YSL Babydoll'u ben de çok severim, alıp kullanmadım henüz ama almak istediğm parfümler arasında :D

    YanıtlaSil
  7. böyle bir blogu izlemeye ihtayıcım wardı süpersin miskin kek :))takipteyim :))

    YanıtlaSil
  8. @makeupwithsyle, seninle zevklerimiz hep bir zaten :)

    @mini's design ideas, çok teşekkür ederim, çok naziksin :)

    YanıtlaSil
  9. Canım yaa çok faydalı bir blog bu :) Yorumunu malesef yeni gördüm.Ve seni hemen takibe aldım.Sevgiler :):):)


    www.ayseguldonmez.blogspot.com
    www.gozdeayse.blogspot.com
    www.bloglovin.com/blog/1936765/ayseguls-daily-fashion-tips

    YanıtlaSil
  10. elften cilt ürünü almadım hiç, fondoten, pudra, kapatıcı gibi ürünlerinin güzel olacağını sanmıyorum ama parlatıcıları, farları fln verilen paraya göre harika bence

    YanıtlaSil