Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #2

bitenler-kulubu-bitenler-cope-gidenler



Bitenler Kulübü
1) Cranberry Lip balm : Daha önce Ebay sayesinde aldığım lip balmlardan biri. Diğer aldıklarım gibi güzel çıkmadı, memnun kaldım diyemem. (ayrıntı için tıklayabilirsiniz)


2) Yves Rocher Peeling, kayısı çekirdeği özü peeling : Severek kullanıyorum, bittikçe de yeniliyorum. Oldukça memnunum. Cildime çok iyi geliyor.


3)Lapitak Ayak Bakım Kremi : Favorim olan bir ayak bakım ürünlerinden biri. Ayaklarımı pamuk pamuk yapıyor. Ancak bitti, şimdi ise bu kremden memnun kalmama rağmen, yeni bir krem aldım, onu denemek istiyorum.


4) isana asteon : Rossmann mağazasından aldığım ve pişman olduğum bir ürün. Hayatımda bu kadar "kötü" bir aseton görmedim. İçeriğinde artık ne var ise, keskin rahatsız edici kokusu bir yana, tırnak kenarlarımı hafif soyup beyazlattı. Berbat.  


5) Flormar aseton : Fiyatı uygun diye aldım. Memnun kaldım ama sanki Parmex Aseton daha iyiydi, bilemiyorum.


6) Syoss Şampuan : Hacimlendirici serisine ait ve %0 silikon içeriği olduğu için denemek istedim. Rossmann mağazasından, 6 Lira'ya almıştım. Bitti ve yenilemeyi düşünmüyorum. Saçlarıma olumsuz bir zararını görmedim. Ama yararı da olmadı. Merakıma yenilip aldım. Yenilemeyi düşünmüyorum.



Yeni ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum. Biten ürünleri seviyorum!

4 yorum:

  1. syoss şampuanla halıları siliyorum pişman oldum berbat yaptı saçlarımı

    YanıtlaSil
  2. bu postta cok yararlı geldı kayısı cekrdeklıyı denemek ıstıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Merve Yıldız, ben çok memnunum, öneririm :)

    YanıtlaSil