Arama Kutusu

Yves Rocher Kayısı Çekirdeği Özü Peeling

yves-rocher-kayisili-peeling
yves rocher kayisili peeling


yves-rocher-kayisili-peeling-kullananlar
yves rocher kayisili peeling

yves-rocher-kayisili-peeling-icerik
yves rocher kayisili peeling

Yves-Rocher Kayısı Çekirdeği Özü Peeling

İki ayrı Yves Rocher alışverişimde aldığım bu peelingleri kullandıkça çok beğendim. Her ne kadar Yves Rocher markası "biz çok doğalız" imajı gütse de, içerik olarak o kadar doğal olmadıkları aşikar. Ancak peelingten ölesiye memnun kaldım ki şimdiden Yves Rocher indirimlerini takip etmeye başladım.


Kokusu, yapısı, yarattığı etkisiyle sevilesi bir ürün. Taneleri büyük değil ve rahatsız edici bir yapısı yok. Hassas cildimle iyi anlaştı diyebilirim. Her peelingte cildimi yumuşacık yapıyor. ilkini 9.90 liraya aldım ama o zaman dönük bir indirim miydi bilemiyorum, şimdi bakındığımda Yves Rocher peeling fiyatı 12.90 Lira.


2 yorum:

  1. okadari blog´da okuyorumki bu ürün hakkinda iyi yorumlar, valla bende merak ettim, onbes yildir YR ürünleri kullanirim simdiye kadar hic merak etmemistim bu kayisi peeling´i :D)

    YanıtlaSil
  2. ben de deneyene kadar güzel olacağını ümit etmezdim, ama cidden güzel :) sevdim

    YanıtlaSil