Arama Kutusu

Watsons Alışverişim

Watsons Alışverişim

Yine bir Watsons Alışverişi, bu ara blog sayfamla pek ilgilenemesem de, alışverişi yapmayı seven bünyeme Watsons Mağazaları iyi geliyor, hem aradığımı rahatlıkla bulabiliyorum hem de raflarının arasında keyifle gezerek alışverişimi yapıyorum. O kadar ürün çeşitliliğinde insanın kendini kaybetmemesi mümkün değil. Ürün gruplarında sık sık indirime girmesi, kendisini daha seviliyor kılıyor. Bu alışverişimdeki ürünlerin bazıları özel indirimdeydi. Fiyatlarını çok net hatırlamıyorum. Ama ortalama 5-7 Lira 'dan fazla değildi.


watsons-alisverisim-grapbe-bella
Watsons-Alisverisim-Grape-Bella


Watsons Grape Bella El ve Tırnak Kremi 'ni almadan önce kokusu hoşuma gitmişti. Ancak kullandıktan sonra sevemedim. Hem çabuk kurutuyor hem de kokusu ciltte yapaylaşıyor. Ama çantada taşımada minik boyutuyla pratiklik sağlıyor. Aklımda kalan fiyatı 6 Lira. Ama o zaman 1 alana 1 bedava kampanyası vardı.



watsons-alisverisim-siyah-nokta-bandi
watsons alisverisi-siyah-nokta-bandi


watsons-alisverisim-siyah-nokta-bandi
watsons-alisverisim-siyah-nokta-bandi

Bu burun bantlarını seviyorum. Hatta bir kaç kutu daha aldım. Siyah noktalar için bu tip ürünlerden beklentiniz nedir bilemem ama ben burun bantlarını mucize olarak görmediğimden ve bir nebze yarar sağlasın diye umduğum için, Kore malı burun bantları beni hayal kırıklığına uğratmadı. Pratik ve fiyatına nazaran son derece iyi.


watsons-alisverisim-yag-emici-mendiller
watsons-alisverisim-yag-emici-mendiller

watsons-alisverisim-yag-emici-mendiller
watsons-alisverisim-yag-emici-mendiller
Facial Oil Blotting Paper ise, ciltte gün içinde zaman zaman oluşan yağı alan ince kağıtlar. Karma bir cildim var ve gün içinde imdadıma yetişen bu kağıtları seviyorum. Muadlillerine göre nasıldır bilemiyorum çünkü böyle bir ürün ilk defa kullanıyorum. Oldukça memnunum. İçinde 100 adet kağıt var ve aklımda kalan fiyatı 5 Lira.

watsons-alisverisim-dus-jelleri
watsons-alisverisim-dus-jelleri

Bu küçük duş jellerini, kabul ediyorum şirinliğinden aldım. Kivi ve çilek özlü olan bu duş jellerinin her biri 1 Lira idi ve muhtemelen yapısı iyi değil. Ancak stantta öyle şeker gözüktü ki gözüme, alıverdim 4 tane. Duş jeli olarak değil de, bir yolculukta sıvı sabun niyetine tüketirim sanırım.


watsons-alisverisim-vucut-krem-seti
watsons-alisverisim-vucut-krem-seti

Watsons Sakura Bella markasındaki bu minik 3'lü seyahat seti de, beni şirinliğe ile kendine çeken ürünlerden. Yapılarını henüz denemedim ama çok da iyi olacağını sanmıyorum. Duş jeli + Vücut Peelingi + El ve Vücut Losyonu, ileride minik bir makyaj çantası olma ihtimali yüksek bir çantanın içinde, 3 al 2 öde kampanyası ile almıştım.


watsons-alisverisim-salatalikli-vucut-krem
watsons-alisverisim-salatalikli-vucut-krem

Beauty Formulas Cool Mist Cucumber Hand & Nail Cream ise, salatık özlü bir el ve tırnak kremi. Açıkçası baştan ferah bir salatalık kokusu hoşuma gittiği için aldım ama kullanınca pek memnun kalmadım. Bitince farklı ürünleri denemek istediğimden daha almam. 150 ml. boyutunda ve sanıyorum ki 3 Lira 'ya almıştım indirimden.


8 yorum:

  1. watsons gerçekten çok ekonomik.El kremiyle dus jelini suanda kullanıyorum çok memnunum.Şimdi o bantlardanda alıcamm:)

    YanıtlaSil
  2. burun bantlarını ve o yağlı kağıtları bende deneyeceğim.
    bu güzel paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ben kivi ve çilekli dış jellerini kullanmıştım, bence güzellerdi bir dene duşta :)

    YanıtlaSil
  4. deneyeceğim o hal :))

    YanıtlaSil
  5. keske almanyadada watsons olsa, türkiyede cok begenmistim bu marketi : )

    YanıtlaSil
  6. biz almanyadaki kozmetik satışlarını, tümden kıskanıyoruz. Rossman geldi içimiz açıldı :D

    YanıtlaSil
  7. üzümlü el kremi okadar kotu ki anlatamam gerek kokusu gerek yapisi sanki çöp atip ellerimi yikamanisim gibi kokuyo projeckt pan imda suanda biran önce bitsin diye ugrasip duruyorumevde kim surse gidi yikiyor o derece:))

    YanıtlaSil
  8. bu arada senide beklerim

    YanıtlaSil