Arama Kutusu

Rossmann Sun Ozon Güneş Kremi / Sunozon Yüz için Güneş Kremi

Rossmann Sun Ozon Güneş Kremi

Rossmann Ürünleri
rossmann-sun-ozon-gunes-kremi
rossmann-sun-ozon-gunes-kremi




Yazı arkamızda bıraktığımız şu günlerde, hem sevdiğim hem doğduğum ay olan Ekim ayındayız, yazın kavurucu sıcağını, daha önce yurtdışı alışverişlerimin birinde aldığım Biotherm güneş koruyucu kremimle geçirdim fakat hem kremimim bitmesi hem de yurtdışı alışverişler için kozmetik yasağının devam etmesi canımı sıksa da, yeni alternatifler belirlemek için biraz gezinmem sonucunda, Rossmann alışverişinde keşfettiğim bu güneş kremlerini edindim.


Daha önce hiç bu kadar ucuz güneş kremim olmamıştı. İkisi toplamda 10 lira gibi bir rakama mal oldu.  Baştan biraz güvenmeyerek alsam da, kullandığım günlerden sonra diyebilirim ki, gerçekten çok iyi !


Yaz - kış güneş kremi kullanıyorum artık, böylece cildimi güneşin zararlı etkisinden her zaman koruyorum. (Fakat bunun ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum, yazın spf değeri daha yüksekleri, kışın ise daha düşük olan güneş kremlerini kullanıyorum) Sun Ozon kremlerinin her ikisini de kullandığım süre boyunca, hassas ciltli olmama rağmen, en ufak bir sorunla karşılaşmadım.


Sadece karma ciltli olduğum için biraz yağlandırma yaptı. Fakat bu kusar cinsinden değil, çekilir boyutta. O zamanlarda da içeriğinde talc olmayan ve renk vermeyen bir şeffaf pudra ile üzerinden geçiyorum. Bu haliyle, hiç rahatsızlık vermedi. Fakat eğer yağlıya dönük/yağlı cildiniz var ise rahatsız edebilir diye düşünüyorum. Kuru ve normal ciltlerle daha iyi anlaşacağı kesin.


"Hassas Ciltler İçin" olan çeşidir SPF30 güneş koruma faktörlü ve miktarı 100 ml. Fiyatı 6 lira.


"Kolajen Komplex İçeren" olan 25 korumalı ve miktarı 75  ml. Fiyatı ise aklımda kalan 4 lira.  Rosmman Güneş Kremi içerik olarak ise şu şekilde ; 


rossmann-sun-ozon-gunes-kremi
rossmann-sun-ozon-gunes-kremi

Her ikisi de, Uva+Uvb korumalı. Bu kadar ucuza, iyi güneş kremlerini elde etmenin keyfini yaşıyorum. Bana kullandığım Biotherm kremini aratmadı.



11 yorum:

  1. Adsız4/10/11

    bu rossman magazasını nerden bulabiliriz:)

    YanıtlaSil
  2. Diğer illeri ne yazık ki bilemiyorum ama Ankara için, Antares A.v.m 'de.

    YanıtlaSil
  3. pekı canm ıcınde cok kımyasal varmı???

    YanıtlaSil
  4. Xoxo, taşınma işlemlerim sırasında hala bavulumdan çıkarmadıklarım var, bu kremler de sanıyorum ki orada, en kısa sürede içerik listesini fotolayıp paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  5. tamam canım teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  6. bende yuzum için yaz kıs gunes kremi kullanıyorum. bu yazını okuduğumda aklıma sun ozon vücut için olan gunes kremim geldi . hemeen çıkarıp kullanmaya başlıyorum artık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim önerisini aldığım her doktor, güneş kremlerini önemsememi söylüyor, ben de buna istinaden daha sık kullanmaya çalışıyorum, unutmamak da fayda var :)

      Sil
  7. merhaba bugun bende 30faktörlü olan kremini aldım, oradaki kız yüz ve dekolte için vermişti fakat emin olamadım üstünde sadece hassas cilt için yazıyor, karıştırdımı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aldığınız güneş kreminin arkasında küçük bir kare etiketiyle Türkçe olarak bilgiler yazmakta, benim şu ana kadar aldığım tün Rossmann güneş kremlerinde yazıyordu. Yüz, dekolte ve el için kullanımı uygundur ibaresi bulunmakta, bunu kontrol edin isterseniz. Eğer yüz için uygun olduğu yazısını görürseniz, kullanabilirsiniz :)

      Sil
    2. Türkçe yazısı var fakat 30spf özellikli kreminize bakabilirmisiniz benimkinde dekolte vs gibi bir şeyden bahsetmiyor, acaba 25 spf li olan mı dekolte içindi?

      Sil
    3. Yüz,el ve dekolte için kullanabileceği yazıyor

      Sil