Arama Kutusu

Mat Saç Jölesi - Osis Mess Up

Osis Mess Up Mat Gum
Mat Jöle


osis-mess-up-mat-gum


Osis Mess Up - Mat Saç Jölesi





Islak saç jölesinden kurtulmak isteyenlere göre bir ürün olan Mess Up mat bir saç şekillendirici Osis markasından. Osis ürünlerini kullanmayı seviyorum. Piyasa göre biraz daha pahalı ürünler olsa da, kullandığınız anda verdiğiniz her kuruşa değdiğini hissettiriyor.


Ben Panora'daki Parisli Cemil kuaföründen 30 küsür liraya temin ettim, Antares A.v.m 'deki Ali Gür kuaföründe de bildiğim kadarıyla satılıyor. Yapış yapış değil. Mat olmasına ise bayılıyorum çünkü saçlarımı şekillendirdikten sonra, "hey benim saçlarım şimdi yapıldıııı" diye bağıran saçlarım olsun istemiyorum :) Doğal hacimlendirici ve şekillendirici bu ürünümü severek kullanıyorum. En sevdiğim özelliği ise, saç şekillendiricilerinin bıraktığı yağlı his yok ve fönle bozulmuyor.


osis-mess-up-mat-gum


Havalı saçlar, mat bir görünüm, şukela doğallık = Osis+ Mess Up



Osis Mess Up Kullanımı Hakkında Vidosunu İzlemek İsterseniz de;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder