Arama Kutusu

İnglot Ojeler: Mat Vişne Çürüğü Oje - Kahverengi Oje - Kırmızı Oje

inglot ojelerini çok çok sevdim. ilk defa kullanıyorum ve neden daha önce keşfetmediğime yanıyorum resmen. Opi ojeleri kalitesinde olduğunu düşünüyorum ve fiyat olarak da ondan daha makul. Sephora'da Opi ojeleri 27 Lira iken, inglot'ta 3 oje 42 Lira idi. Üstelik yanında asetonsuz oje çıkarıcı da indirime geliyordu.


Hem renklerin güzelliğine hem de oldukça kalıcı olmasına bayıldım. Bir oje bazı olmadan kullandığımda 3-4 gün hiç bir soyulma olmadan, bazlı kullandığımda 6-7 gün kalıcılık sağladı.


Bütün fotoğraflarda, altta Opi Base Coat ve üstte Opi Top Coat sürülü. 2 kat da inglot ojeler. (ilkindeki mat ojede top coat yok)


inglot 705 oje : Mat serisine ait, koyu bir vişne çürüğü. Tek kelime ile, vuruldum!

inglot-705-nail-polish-oje
inglot-705-nail-polish-oje




inglot 945 oje :  Fotoğrafta rengini çok belli edemedim bir türlü. Tam bir nar çiçeği rengi.

inglot-945-nail-polish-oje
inglot-945-nail-polish-oje



inglot 975 oje : Kahverengi tonlarındaki bu oje, bugünlerde en çok sürdüğüm oldu.

inglot-975-nail-polish-oje
inglot-975-nail-polish-oje

7 yorum:

  1. çok güzeller canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. kirmizi olan güzelmis

    YanıtlaSil
  3. Gülçin30/10/11

    güle güle kullan çok güzeller :D

    YanıtlaSil
  4. visne rengi cok hosuma gitti : )

    YanıtlaSil
  5. ben de kendisinden çok elektik aldım :))

    YanıtlaSil
  6. KAHVE TONLUYA BAYILDIM...GÜZEL SEÇİMM

    YanıtlaSil