Arama Kutusu

Eczanemizde.com jesti / Sebamed Ürünleri Vichy

sebamed-urunleri-vichy-kullananlar




Daha önceki yazılarımda Eczanemizde.Com 'dan yaptığım alışverişi ve memnuniyetimi blogda yazmıştım. Hem ürün çeşitliliğindeki zenginliği hem de hızı ve güvenirliği konusunda oldukça memnunum.


Hediye olarak sunulan bu dopdolu paket elime ulaştığında o kadar mutlu oldum ki, üstelik bonkör davranıp bir sürü de ürün göndermişler.


Sadık müşterilerine gönderilen bu hediye paketindeki ürünleri, deneyip öyle yorumlamak istedim, bu sebeple birkaç gün sonrası yazabiliyorum bloga.


sebamed-nemlendiric-gunduz-kremi

Avakado yağı ve Lestinin içeren bu duş jellerini kullandım. Bu mevsimlerde kuruyan cildime iyi geldi. Diğer market duş jelleri gibi, gergin bir cilt bırakmıyor ve durulanmasına rağmen inatla çıkmıyorcasına bir his sağlamıyor, kolaycacık durulanıyor. Hassas cildimle iyi anlaştı diyebilirim.


Şampuanları da fena bulmadım, elbette daha düzenli kullanıldığında daha net sonuçlarını görürüm ama denemem sürecinde olumsuz bir yanını görmediğim gibi saçlarımı kurutmadı.


sebamed-nemlendiric-gunduz-kremi

Fotoğrafta arkada görülen 5'er ml.lik Anti-Ageing Q10 kremini annem hemen sahiplendi :) Diğeri ise hassas ciltler için nemlendirici krem. Kokusu o kadar temiz ki, sırf kokusu için bile alınası bir ürün. Kremin yapsı ne çok hafif ne çok ağır, orta şeker kıvamında ama verdiği yumuşaklık muazzam.


sebamed-sabun-cleansing-bar

Bu sabun içermeyen ama sabun görünümlü temizleyicisini ziyadesiyle beğendim. Karma ve hassas cildimi, germeden, kurutmadan, tahriş etmeden sağladığı derinlemesine temizleyişinden çok memnun kaldım. Üstelik gün içinde daha nemli bir cilde sahip olmamı sağladı.


masam-rujlar

masam-rujlar


Vichy Purette Thermale ise, daha önceki siparişlerimde de sample olarak gönderilmişti, 3ü1 arada olan makyaj çıkarıcısı, memnunum. Ama asıl fotoğraftaki rujlara bayıldım. M.Asam markasına bu rujlar sırasıyla, Shine Red (kırmızı), Shiny Rose (gül pembesi) ve Shiny Brown (kahve tonu). Çok doğal bir görüntü vererek dudakları yumuşacık yapıyor. Gün boyu sağladığı o nemli görüntüsünü çok çok sevdim.


* Tanıtım Ürünleridir

8 yorum:

  1. oh la la
    bunların hepsi tester ürün mü? Ne kadar bonkörler.Hiç durmam bende sadık müşteri olurum o zaman :D

    YanıtlaSil
  2. merhabalar!


    blogumu tamamen yeniledigim icin adres birakiyorum eski blog izleyicilerime..

    its about a girl'un kelemegi olarak
    artik
    http://www.yazi-yorumhep.blogspot.com/
    dayim
    oraya da beklerim
    sevgiler ^_^

    YanıtlaSil
  3. Vichy'nin o ürünü, yıllardır bıkmadan kullandığım bir ürün. Ancak her aldığımda fiyatı değişiyor, ona gelen zam kedi-köpek mamalarına gelmiyor:)

    YanıtlaSil
  4. Canimmmm yaaaa cok kiskandim valla, bende dünyayi aliyorum eczanede, hem normal´inden hem online ve hicbiri bunlarin 10 da 1 ini hediye vermiyorlar, vay cimriler vay ; ) Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  5. :))) viva gülümsettin beni ,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Adsız10/2/13

    bence tester sadece bloggerlara gidiyor. Eczanemizde.com dan iki kere ve baya yüklü bir
    miktarda alışveriş yaptım ve alışveriş notumda kullanmak istediğim ürünün (sebamed öyle pahalı bir markada değil) testerını istememe rağmen kutuyu açtığımda şok oldum çünkü bloggerlara bir sürü giden testerlerden yoktu. Yani eğer tester beklentisi içinde bu siteden alışveriş yapıyorsanız tavsiye etmem ama fiyatları uygun fakat ben bu ayrımcılıktan sonra bir daha kendilerinden alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Çünkü kendimi kandırılmış gibi hissediyorum. Tester almak için illa blog mu açmak lazım? Bu yazımıda eczanemizde.com un reklamının yapıldığı her siteye yazıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız. İlk siparişimi Eczanemizde.Com'dan blog adresimi vermeden alışverişimi yaptım. O zamanlar bloguma yeterli özeni bile göstermiyordum, çok geç konusunu girdim hatta. Ama o zaman da sample ürün koymuşlardı blog adresimi belirtmediğime rağmen. Bu ürünler ise, blog sayfamda yer verince kendileri beni bulup küçük bir jest yapmak istediler. Yani herhangi bir reklam olması söz konusu değil.Zaten müşterileriyim.

      Diğer bir hatırlatacağım durum ise, ben zibilyon siteden bunca yıldır online alışverişi yapan biri olarak deneyimlediğim durum şu, siteler ilk zaman her müşterisine deneme ürün göndermekte bonkördür, zamanla bu azalır. Belki senin yakındığın durum bundan ibarettir. Ama bunu her siteye yazmak yerine, doğrudan müşteri hizmetlerini arama zahmetine girerek geri dönüşünü sağlayabilirsin. Seni ciddiye alıp almamaları, firmanın kendi tutumudur, bunu bilemem, ama ben bir müşteri hizmetleri yetkilisi değilim.

      Bunu fark etmen dileğiyle.

      Sil