Arama Kutusu

Online Eczane Eczanemizde.com Alışverişi

online-eczane-eczanemizde.com-alisverisi



Eczanemizde.Com Alışverişi

Online Eczane Alışverişi


Eczanemizde.com  sitesinden daha evvel alışveriş yaptığımı şurada bahsetmiştim, daha evvelki alışverişimde aldığım ve memnun kaldığım "Bioderma Node G şampuanı" bitince, tekrar almak için sipariş verdim. İkinci alışverişim de sorunsuz ve hızlı bir şekilde geldi.

Bu sefer şampuanın yanına, "Avene Termal Su" da ekledim. Çok eskiden Vichy 'nin böyle bir ürününü kullanmıştım ama Avene çok çok daha iyi geldi cildime. Hem cildi serinletiyor hem de dirilik katıyor. Nem de sağladığını düşünüyorum. Yaz aylarında nemlendirici kremim ağır geldiği için kullanamadım, onun yerine gereken nemi sağlayan bu Fransız menşei termal suyu kullandım kullanalı, hassas cildim daha canlı ve tazecik.

Hem Eczanemizde.com sitesinin hızı ve ilgisinden, hem de Bioderma ve Avene ürünlerimden oldukça memnun kaldım. Benim aldığım termal suyun boyutu 150 ml ve fiyatı 22.50 Lira. Aslında gözüm 50 ml olana da gitmedi değil, onun fiyatı 12 Lira ve tam çantaya atmalık, bir dahaki alışverişimde onu da eklemeyi düşünüyorum.


Sipariş ettiğim günden 2 gün sonra kargom kapımdaydı, tavsiye ederim

4 yorum:

  1. pinar6/10/11

    biodermadan memnunmusunuz ?

    YanıtlaSil
  2. bende bu termal sulardan denemek istyorum.methini baya duydum :)

    YanıtlaSil
  3. bende cok seviyorum thermal suyunu, Avene ürünlerini bir bir almaya basladim onu kullandiktan sonra : )

    YanıtlaSil
  4. Pınar, üzgünüm sualine yanıt vermeyi unutmuşum, şimdi fark ettim, umarım okursun tekrardan, evet çok çok memnunum :) Ama farklı şampuanları deneme isteğim bir türlü yok olmadığından, düzenli kullanamıyorum, başka markaları da deniyorum.

    franchising , tavsiye ederim güzeller :)

    viva, Avene başkadır hakikaten :)

    YanıtlaSil