Arama Kutusu

Argan Yağı Durulanmayan Saç Kremi - Live Clean Exotic Nectar

live-clean-argan-yagi

Live Clean Argan Yağlı Durulanmayan Saç Kremi


Live Clean Argan Yagi


Live Clean ürünlerini ilk gördüğüm yer olan Watsons mağazalarını gezerken tesadüfen denk geldiğim, içeriği ile de gönlümü fetheden Argan Yağlı Durulanmayan Sıvı Saç Kremi 'ne resmen ba-yıl-dım !

Saçlarıma bakım yapmayı seviyorum, üstelik yaptığım bakımın sonuçları da âlâ olunca, daha bir seviniyorum :) Bu edindiğim durulanmayan ürün için tek dediğim, mükemmel! Neden daha önce keşfetmemişim ki sanki ! Fiyatını çok net hatırlamamakla birlikte, 20 küsür lira hafızamda kalan rakam.

Ürünün tam ismi, Live Clean - Exotic Nectar : Argan Oil Leave-in Conditioner spray. ( Argan Yağı - Durulanmaz Onarıcı Sıvı Saç Kremi) 

Argan yağını daha önce hiç bilmiyordum. Arkasında yazdığı "Fas'ın Güney bölgesindeki yerliler, yüksek ölçüde konsantre olan ve antioksidan özellikli, E vitaminin doğal kaynağı olan Argan Yağını, güzellik sırları olarak kullanırlardı."

Ben duştan sonra, nemli saçlarıma uyguluyorum. Hem şekil vermesi için saç uçlarıma, hem de daha iyi etki sağlaması için saç diplerime sürüyorum. Elimi de bol bol alıştırdım ve o şekilde kullanmaya devam ettim. Gün içinde yağlandırma yapmadı. Uv koruması içeriyor olmasıyla saçlarımı koruduğu gibi, saçlarıma doğal bir parlaklık, yumuşaklık da sağladı. Bittiği zaman, tekrar tekrar alacağım sıvı saç kremim budur !

Arkasında yazanlar ile de nazarımda kendisini daha güvenilir kıldı. Markanın sloganı da ayrı hoş "Live Simple, Live Beatiful, Live Clean" 

live-clean-argan-yagli-exotic-nectar

* %96 'sı bitkisel içeriğe sahip

* Sertifikalı organik bitkiler içeriyor.

* Petrolyüm, Paraben, Phthalate, Fosfat içermez.

* Şişesi geri dönüşümlü.

* İçerikleri biyolojik olarak çözünülebilir.

* Hayvanlar üzerinde test/deney yapılmaz.

* Her saç tipi için uygun olduğu yazıyor.

11 yorum:

  1. başka bir markanında argan yağından sampuanı , saç bakım yağı ve yüz kremi var onunlarında iyi olduğu söyleniyo bu ürün eczanelerde mi var netten mi

    YanıtlaSil
  2. Özlem M.3/10/11

    etkilere güzel gibi denemek lazım not aldım

    YanıtlaSil
  3. @elma kurdu, ben Watsons mağazalarından aldım. Mesela Ankara'da Antares, Panora avm içinde var.

    @Özlem, umarım deneyince beğenirsin

    YanıtlaSil
  4. sağol deneyeceğim bende sana güveniyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. @elma kurdu, umarım memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
  6. Tavsıyen ıcın tesekkurler hemen deneyecegım...

    selensstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. :) denedikten sonraki yorumlarını şimdiden merak ediyorum

    YanıtlaSil
  8. ben argan yağını aldım hatta yarımladım ama iyi mi kötü anlayamadım :)) bu ara saçlarım çok kırılıyo karışık olduklarında yağlandırmadan açması çok iyi ama sanırım bir daha almam extra bi etkisi varmış gibi gelmedi.

    YanıtlaSil
  9. Bitkisel özlere dayanan ürünler, uzun sürede kullanımda neticeni gösteriyor, içinde yapay yumuşatıcı silikon tarzı olmadığı için. Karışıklığa çözüm olarak, Dalin'in çocuklar için ürettiği bir ürünü kullanıyorum. Kimyasalı az. Bir de bu argan yağını düzenli kullandığımda çok hoş netice alıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.. Blogunuzu merakla ve severek takip ediyorum. Saçları kurumuş ve dipleride yağlı olan biri olarak ilk başta cok cazip geldi ve koşarak gidip aldım. Merakla bekliyorum bi düzelme olmasını ama umut yok gibi gözüküyor. ürün bitene kadar umudum var yinede teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Nur, merhaba. Öncelikle güzel sözlerin için teşekkür ederim. Arkadaş çevremden de aynı tepkiyi alıyorum, ne zaman içeriği daha iyi olan ürün önersem, "işe yaramadı" şeklinde. Sanırım ufak bir yanlış anlaşılma var, bu tarz ürünler hemen gözle görülür farkı kısa zamanda yaratmıyor. Ben uzun vadeli kullanımda daha memnun kaldım. Ki bittikçe de sürekli tazeliyorum.

    Bir saç uzmanı veya kuaför değilim. Blogumda tanıttığım her ürün bana iyi gelen paylaşmak istediklerim. Her saç tipi/cilt tipi bir olmadığına göre, elbette benim severek kullandıklarım başkasında işe yaramayabilir.

    Umarım yanlış anlaşılmamışımdır. Ben saç kremi kullanmadığım için, bu tarz ürünler benim kurtarıcım oluyor. Saçlarını keşfederek hangi ürünün ne kadar zamanda iyi gelip gelmediğini keşfedersin umarım :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil