Arama Kutusu

Organix Hindistan Cevizi Sütü Onarıcı Saç Serumu

Organix-Hindistan-Cevizi-Sac-Serumu


Organix Hindistan Cevizi Sütü Saç Serumu






Organix markasının daha evvel numune şampuanını denemiştim, çok memnun kalmamıştım fakat şuradaki yazımda anlattığım alışverişte, hindistan cevizi yağı içeren bir saç serumu aldığım günden beri, saçlarım muazzam değişti.

Serum çok yapış yapış kıvamda ve hakikaten ağır bir kokusu var. Özellikle de benim gibi hindistan cevizi kokusunu çok sevmiyorsanız, bu biraz kötü bir başlangıç olabilir. Ama saçıma yaptığı bakımı hiç bir şeye değişemem. Ben duştan sonra 1 pompa kullanıyorum ve bu miktar gün içinde saçımı yağlandırmıyor. Serumu saç uçlarıma uygularken de elimde dalgalandırarak yapıyorum, doğal ve kalıcı dalgalar yapma etkisini de ayrı sevdim.

Yaklaşık 1-2 ay düzenli kullandım ve gitgide saçımın daha parlak, canlı görünüme sahip olması bir yana, dökülme sorunlarıyla da en az uğraştığım dönem olmasıyla da gözüme müthiş girdi.

O ağır hindistan cevizi kokusu da gün içinde, hafif bir hindistan ceviz kremalı bisküvi kokusu bırakıyor. İlkine göre daha çekilebilir bir koku hiç değilse.


Serumdan çok memnun kaldım ve bittikçe tekrar alacağım saç bakım ürünlerimin başında geliyor artık. Öneririm.

15 yorum:

  1. her yerde bulabilir miyiz acaba

    YanıtlaSil
  2. birde fiyatı ne kadar yazarsan pek makbule geçer :)

    YanıtlaSil
  3. @elma kurdu, yazının başında verdiğim linkte belirttiğim gibi, eczanemizde.com 'dan 38 liraya temin ettim. Tahminimce güzellik ürünleri satan eczanelerden temin edilebilir :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler ben yeni blok açtım onun için tam izleme fırsatım olmadı

    YanıtlaSil
  5. Miskin kekcim yazılarını özlemiştik ^^ bende bu serumu merak ediyordum , alınacaklar listeme ekledim :))

    YanıtlaSil
  6. Hande9/9/11

    merhaba miskin.ben de yazılarını özleyenlerdenim. bu serumu da araştırayım bi.almak isterim. -hnd-

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Hindistan cevizi yağının saça en iyi gelen yağ olduğunu okumuştum bir yerde. Sırf bu yüzden çekiyorum kokusunu :) Ama gerçekten etkisini sevdim, yazılanlar doğru =)

    YanıtlaSil
  9. ben hindistan cevizi kokusuna bayılırımmm o zaman bu ürün tam benlik:)

    YanıtlaSil
  10. hem de nasıl bir yoğun koku tarif edemem :) Umarım seversin

    YanıtlaSil
  11. hindistan cevizi kokusundan pek hoşlanmam ama saçlarım çok cansız bunun için denemeye değer, blogunuzu henüz keşfettim,güzel paylaşımlarınızın devamını bekliyorum ;) sevgiler..

    Ess

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Ess :) Hindistan cevizinin saça çok faydalı olduğunu pek çok yerde okudum

    YanıtlaSil
  13. nerelerden bulabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eczanelerden ve online dermokozmetik sitelerden rahatlıkla bulabilirsiniz, sanırım artık yeni ambalaj tasarımı var :)

      Sil