Arama Kutusu

Online Eczane Alışveriş : Eczanemizde.Com Alışverişi

Online Eczane Alışverişim



Eczanemizde.Com Online Alışveriş Yorumu

Online Ezcaneler benim resmen kurtarıcım, hem ürün seçmek internet üzerinden daha keyifli, hem de her eczanede bulamadığım dermokozmetik ürünleri tüm marka ve çeşitleriyle bulabiliyorum, yeni alışveriş keşfim de Eczanemizde.Com oldu.

En son yazımdan bu yana, yazacak çok şey birikmesine rağmen, hem yaz zamanının kendine has tatlı koşturmacası, hem de bazı işlerimin üst üste başıma üşüşmesi, birazcık bloğumla ilgilenmemi engelledi.

Hazır şampuanım bitmişken, daha önceden alışveriş yapmayı kafaya koyduğum bu eczane sitesi ile tanışma faslına girişeyim dedim.

eczanemizde-com-alisverisi-yorum



Aslında ürünlerimi alalı, haftalar oluyor, ancak zaman buldum anlatmaya. Duş jeli ve şampuanım görüldüğü gibi yarılanmış olsa da bitmeden yetişebildim.

Sırayla aldıklarımı inceleyecek olursam,

Sol baştaki turuncu olan bir duş jeli. Tam ismi "Sentoo Tropical Papaya Banyo ve Duş Jeli" Doğrusu bu markanın daha evvel hiç bir ürününü duymadığım gibi kullanmadım da. Fakat gördüğümde merak ettiğim için, hemencik alıverdim. Aslında ben Marshmallow olan pembe şişesini sipariş vermiştim. Fakat temin edilemediği için, papaya olanına çevirdim. 

Duş jeli cildi kurutmuyor ve marketlerde satılan diğer duş jellerine göre oldukça iyi. Hem kurutmuyor hem de çıkmıyormuşçasına tuhaf bir his bırakmadan arındırıyor bedeni. The Body Shop duş jelleriyle aynı ayarda diyebilirim. Ancak, tek kötü yanı kokusu. Çok kötü kokuyor. Ben egzotik bir koku beklerken, bulaşık deterjanını anımsatması oldukça kötü. Evet, aynı bulaşık deterjanı kokusu. Yapısı ve temizliğini sevsem de, bir daha alacağımı sanmıyorum. Ürün 500 ml ve 23 lira.

Bir diğer ürün, hemen onun yanında olan büyükçe body lotion. Yine en sağdaki de onun minyon kardeşi, Vaseline Cocoa Butter Losyon (büyük olan) ve bakım kremi (minik olan). Losyon, 400 ml ve diğer krem ise 100 ml.

Açıkçası, Vaseline markasına karşı ön yargılıydım. Kremlerini orda burda gördükçe, hiç ilgimi çekmezdi. Taa ki arkadaşımda deneyip vurulana kadar. Önce minik olan bakım kremini anlatmaya başlayayım. Evet, bakım kremi gerçekten güzel ! Hiç beklemediğim kadar güzel bir kıvam ve kokusu. Minik olması sebebiyle de çantaya kolayca atıyorum.

Yapısı gerçekten fiyatına göre bir hayli güzel. Kokusu ise, tam anlamıyla bir kakao kokusu değil. Ancak sürdükten sonra sanki teninize sıcak çikolata sürmüşçesine hafif bir koku bırakıyor

Birazcık yağlı bir krem. Yaz başlangıcında kullandım ama şu ara hiç elim gitmiyor. Fakat kuruyan yerlerime özellikle de kol dirseklerime ve ayaklarıma kullandım. Sonuç muazzam! Losyonu ise, almakla büyük hata yapmışım. Biraz önce tarif ettiğim kokusundan eser yok! Ve çok kötü. Evet yapısı daha hafif ama kesinlikle beğenmedim. Sanki kakao değil de, bira kokusuna benzettim. Bir daha hayatta losyonunu almam, kremi kadar iyi değil. Minik olan krem 5 lira (100 ml), büyük olan losyon ise 9 lira (400 ml)

Bioderma Node G şampuanı, yani fotoğrafta görülen tek yeşil şişe, daha önceden de kullandığım ve sevdiğim şampuanların başına yer alan bir şampuandı. Şurada yazdığım, en sevdiğim 5 şampuanımdan birisi. 400 ml fiyatı 43 lira.

Veeee geldik, siparişimde en ama eeeeennnn sevdiğim ürüne. Bilerek en sona sakladım, assolist son çıkar kaidesi. Bu minik serum var ya, bir harikaaaaaa...! Daha sonra ayrıntılıca yazı yazacağım kendisi hakkında. Organix markasına ait bir saç serumu. Bunu da 38 liraya aldım.

Site, her birini sımsıkı kargolayarak ve hızlı gönderim yaparak, gözüme ışık hızıyla girdi. Paketlemelerine hayran kaldım, hepsi baloncuklu poşetler ve ağzı bantlı ürünler. Üstelik alışverişimin yanında bir de 100 ml Vichy makyaj çıkartıcı hediye göndermişler. Fotoğrafta eklemeyi unutmuşum.  Elbette çok hoşuma gitti bu jestleri. Birazcık mesajlara cevap vermede yavaş olsalar da, gerek sağladıkları taksit avantajları olsun, gerek açılmamış bantlı ürünleri gönderimleri olsun ve gerekse de paketlemedeki ustalığı olsun, gönlümü kazandı. Siteden ilk ama son olmayacak alışverişim olmuş oldu.


5 yorum:

  1. cute blog :) we love joshua jackson tooo :D

    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    www.samecookiesdifferent.blogspot.com
    follow if you love to <3

    YanıtlaSil
  2. bloğunu çok beğendim kendimede beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. blogun cok guzel, coconut milki bende merak ediyorum
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. harika billgiler için tşklr:)
    tesadüfen geldim bloğunuza...
    sevgilerimle...
    bende beklerim...
    http://birtutamkekik.blogspot.com/

    takipteyim...

    YanıtlaSil