Arama Kutusu

Ayakkabı Dünyası Online Alışveriş

ayakkabi-dunyasi-online-alisveris
ayakkabi-dunyasi-online-alisveris

Ayakkabı Dünyası Online Alışveriş

Spor ayakkabımı değiştirme zamanım gelmişti ve yıllardır Nike rahatlığından ziyadesiyle memnun kaldığım için, yine soluğu Nike mağazalarında buldum, bu amaçla da Ayakkabı Dünyası sitesinden online alışveriş yapanlardan biri olma gafletinde bulundum.


Yeni çıkan sezon ürünleri öyle güzel ki, bir seçim yapmak hakikaten çok zor oldu. Ama en sonunda aşkı  fotoğraftaki modelde buldum.  Nike LunarGlide+ 2


Fakat ne yazık ki mağazada istediğim numara kalmamıştı. Bu zamana kadar Nike spor ayakkabılarında (istisnasız) 36.5 numarası cuk diye bana uyan olurdu. Mağazada kalmadığını görünce, hemen internette araştırmasını yaptım. Neticede bu spor ayakkabısını alacaktım!


Tesadüfen bulduğum, Ayakkabi-Dunyasi-Sitesi sitesinin ilk ismi Ayakkabı Aşkı 'ydi, evvela ismi çok çekti beni (ki hala aynı kanıdayım), daha sonrasında Ayakkabı Dünyası'nın sitesi olduğunu görünce de çekinmeden güvendim. Şu anda sitenin ismi tamamen Ayakkabı Dünyası olmuş. Kesinlikle ilki daha güzeldi.


Beni çeken tüm bu güzelliklerin üstüne bir de, benim almak istediğim model mağaza fiyatlariına nazaran 20 lira indirimli + kargo ücretsiz + vade farksız 10 taksitli olduğu görünce, dedim şükela daha ne?


Hemen üye olup, müşteri hizmetlerine sorduğum sualin cevabı gelmemesini gözüm görmedi ve alıverdim. (Alıcı olunca cevap yazıyorlar sorulara) Ödemesini yaptım. Ben ayakkabıyı Ankara'dan beklerken, Adana'dan geldi Ups kargosuyla. Gıcır gıcır gelen ayakkabının daha kutusunu tutarken, iyi ki aldım sevinçleri içerisindeydim. Fakat nereden bilebilirdim ki, küçük bir karmaşa yaşayacağımı !?


Ayakkabının orjinal olduğunu düşünsem de (rahatlığı ve kalitesi açısından) çok tuhaf şekilde, bu zamana kadar hep aynı numara giydiğim Nike, bu sefer bana birazcık dar geldi. Dar kalıplı olduğunu düşünüp, sitenin müşteri hizmetlerine hemen durumu anlatan bir mail attım. Onlarda bana, sadece 1 kere mahsus olmak üzere karşı ödemeli olarak, değişim/iade yapacaklarnı cevabını verdiler. Ve bana dedikleri şekilde (irsaliye kağıdı,faturası vs) karşı ödemeli olarak Ups kargosu ile geri yolladım. Doğrusu kargo parası ödemediğim için çok sevindim. Bu tarz değişim ya da iadelerde kargo ödeyen firmalara ba-yı-lı-yo-rum!


Ve ardından beklemeye başladım. Çok hızlılar, bu gerçek. 3 günde yeni ayakkabım gelmişti. Ama bu sefer Adana değil, İstanbul Marmara Forum'dan. (Bu arada Ankara'dayım tüm bu zaman diliminde) Yine aynı heyecanla ayakkabımı açtığımda, bir de gördüm ki, benim istediğim numara değil, onun da bir büyüğü! Veeee bundan daha da beteri, giyilmiş!


Evet, bildiğiniz giyilmiş, hatta ve hatta ayakkabı esneme yapmış, arkadasında silinmeye çalışılan ama yer yer tozlu kalmış, kağıt peçeteleri tabanına yapışmış parçık pincik şeklinde görünce çok şaşırdım. Ayakkabıyı zaten numarası büyük olduğu için, hem de bu denli özensiz paketlendiği için, provasını bile yapmadım. Hem şaşırdım hem sinirlendim. Ardından yine siteye, biraz da sitem dolu bir şekilde, durumu anlattım. Onlar da bu duruma şaşırdıklarını ve bunu yapan görevliye gerekli soruşturma açılacağını, tekrar onlara ayakkabıyı, yine aynı şekilde göndermemi istediler. Ben de aynen aldığım gibi yine yolladım. Bu evrede, meraklı kargocularla yüz göz olma durumları...daha da sinir bozucu.

Nihayetinde yolladım yeniden (yine karşı ödemeli olarak) ve iadesini istedim tamamen. Hiç bir sorun çıkarmayıp, ki zaten haklı olduğum da apaçık ortadayken, iademi kabul ettiler ve ödediğim miktarı geri ödediler. Ama 10 taksitle olması çok kötü. Keşke bankalar buna bir çözüm bulsa!


Ayakkabı için orjinal mi değil mi, hafif bir tereddütte kalsam da (zira bu zamana kadar aynı markadan hep aynı numara giymişimdir) ikinci değişimde, kendi hatalarını bana mal etmeyip, iadesini kabul ettikleri için seviniyorum. Ama içimde hala o ayakkabı var ve bu hevesimin biraz uğraştırıcı sona ermesine kızıyorum içten içte.


O değil de, takıldığım ufak bir nokta, Türk firmalarının müşteri hizmetleri çalışanları, kesinlikle dil bilgisinden yoksunlar. Birileri onlara noktalama işaretlerini, özel isimleri, ünsüz sertleşmesini öğretmeli!


13 yorum:

  1. Bisey dicem eger o ayakkabidan vazgecersen sana kesinlikle new balance i oneriyorum . hem guzel hem de o kadar rahat ki hep kosasin geliyo :D
    İste oyle .......
    ( ama istedigin ayakkabi da guzelmis )

    YanıtlaSil
  2. Hepimizi böyle netten alışveri yapıyoruz sonra da pişmanlıktan patlıyoruz.Yani ben bir tek strawberry a.v'min haricinde çoğundan hiç memnun kalmadım.Fotolarla asılları o kadar farklı ki, öyle yanılıyor ki insan.Albenisine kapılıp hemen sahip olmak istiyoruz ama sonuç genelde kötü oluyor.Kaldı ki ben mesela, limango, markafoni v.s.den de hem de marka ürünlerden alıp sonradan çok pişman olmuşumdur.Çok kalitesiz ve kötüler nedense:-(( Artık kendime söz verdim en iyisi gidip mağazada deneye deneye, elleye elleye almak canım.

    http://papis-style.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. gerçekten şanssızlık olmuş ,kargoyu firmaların ödemesi benim için de alışverişlerimde pozitif bir durum ama gerçekten insanı sinirlendiren bir durumla karşılaşmışsın bir de üzerine 10 taksit iade hoş değil ki.. yine de güzel model almaya değerr :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım :) Türkçeyi çok düzgün kullanan bir blogger takip etmek istersen bana bi uğra :P :))

    http://verry-merry.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. nilgun26/6/11

    canım sana harika bir önerim var. Mp markasının aldım bende geçen gün.ve çok rahat ettim.hemde senin aldığının nerdeyse yarı fiyatına.kalıbı çok güzel.bak derim

    http://www.hepsiburada.com/Liste/mp-kadin-spor-ayakkabi-laden/ProductDetails.aspx?productId=aykgezladen&categoryId=35042703

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim tüm önerilere ve tatlı yorumlara :)

    YanıtlaSil
  7. miskinkekcim nerelerdesin artık yazı yazmıcak mısın??

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim franchising , böyle okurların varlığını bilmek ne hoş :)

    En kısa zamanda yazacağım haklısın, bu ara çok meşguliyetlerim arttı

    YanıtlaSil
  9. Talihsiz bir alışveriş olmuş.
    ben bu nedenle pek cesaret edemiyorum ayakkabı almaya netten.

    Geçenlerde yenı aldığım ayakkabıyı deneyip almama rağmen büyük almışım :)

    YanıtlaSil
  10. Büyük hevesle kargo bekliyorsun sonuç elde var sıfır. Üstüne bir de hayalkırıklığı. Üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  11. :) Maalesef oluyor bazen, tşkler

    YanıtlaSil
  12. bende bir zamanlar hep nike ayakkabi giyerdim ama evlendikten ve anne olduktan sonra bu zevkim gitti dogrusu simdi topuklu ayakkabi meraki sardi ama malesef alismisim ortapedik ayakkabilara nike spor ayakkabilarina o yüzden simdi cok zaorlaniyorum... ama sana tavsiye netten sakin ayakkabi sprarisi verme cünkü bu spor ayakkabilarinda bazen numara numarayi tutmuyor yada bir aksilik oluyor güzel gözükmüyor ekranda gözüktügü kadar...

    YanıtlaSil
  13. @ NeSLiNaMe, teşekkür ederim. Topuklu candır, ama özellikle spor yaparken spor ayakkabı olmazsa olmazdır. Online olarak daha önce de ayakkabı aldım, sorun yaşamadım ama Nike'ın bu modellerinin kalıbı küçükmüş. Nike mağazasında çalışandan da onaylattım :) Hata Nike yani, cık cık :)

    YanıtlaSil