Arama Kutusu

Hediye Çekilişini Kazanan!

blog-hediye-cekilisleri

╰☆╮Merhabalar, ilk hediye çekilişimi 1 gün erken sonlandırmak durumunda kaldım. Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim .

İnanın çok mutlu oldum o yazdığınız birbirinden şirin yorumlara

Umarım daha güzel hediyelerle yeniden karşınızda olurum.


Lafı fazla dolandırmadan, kazananı açıklayayım. Öncelikle bloğumu takip eden/etmeyen her katılımcıyı çekilişe dahil ettiğimi ve takip edenlere, çekilişimi duyuranlara ilave katılım hakları ekleyerek düzenlediğimi bilmenizi istedim.



Ve kazanan ;

"harikasın kuzum hediyeler de blogun gibi süper cici :) göz kremi de şu ara tam ihtiyacım olan ürün katılıyorum:)) hadi bakalım rastgele;)"

yorumun sahibi,╰☆╮ ! POSH BUTİK ! ╰☆╮


4 yorum:

  1. kuantum fiziği diye bi şey yok :) o kadar odaklanmıitım o makyaj seti benim olsun diye :))
    kazanan iyi günlerde kullansın.
    miskin kek yine hediyeler bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. YUPPİİİ:)) Çok mersi kuzum:)) Bu cicişler için bir kez daha çok teşekkür ederim:) Kullandıkça seni hatırlayacağımı bilmeni isterim zarif arkadaşım!

    YanıtlaSil
  3. posbutik, güzel günlerde kullanasın :D

    franch, :D hah güldürdün beni alemsin

    YanıtlaSil
  4. Adsız18/5/11

    What a great web log. I spend hours on the net reading blogs, about tons of various subjects. I have to first of all give praise to whoever created your theme and second of all to you for writing what i can only describe as an fabulous article. I honestly believe there is a skill to writing articles that only very few posses and honestly you got it. The combining of demonstrative and upper-class content is by all odds super rare with the astronomic amount of blogs on the cyberspace.

    YanıtlaSil