Arama Kutusu

Şampuan Önerileri : En Sevdiğim 5 Şampuan

en-iyi-sampuan-cesitleri


En İyi Şampuanlar



Saç bakımını seven ve saçlarıma önem veren biri olarak, bu zamana kadar kullandığım şampuanlar arasında en iyi şampuanlar, bu listede topladıklarım oldu, işte şampuan önerilerim :


sampuan-onerisi


1) Avalon Organics, Biotin B-Complex Thickening Shampoo

İlk sırayı kesinlikle ve kesinlikle, gözüm kapalı en iyisi dediğim bu şampuana vermem gerekir. İksir gibi resmen! Avalon şampuanını keşfetmem, herhalde saçlarıma yaptığım en güzel iyilik oldu. İlk kullanımda, ilerisi için bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Sevmediğim yönü kokusu oldu. Fakat uzun süreli kullanınca, mucizevi etkisini şu ana kadar hiçbir şampuanda göremediğimi söylemeliyim.

Daha önce bitkisel şampuanlar kullanmıştım ama bu kadar güzel bir etki almamıştım. Bu şampuanı bitirene kadar kullandım ve ziyadesiyle memnun kaldım. Bitkisel şampuanların diğer şampuanlardan farkı, etkisini hemen göstermemesi. Zararlı kimyasallar olmadığı için, ne kadar iyi olduğunu ilk kullanımda farkına varamıyorsunuz. Etkisini tam göstermesi için düzenli kullanımda gösterdiğiniz sebata bağlı. Ben 1 ay düzenli kullandım ve tek kelimeyle vu-rul-dum! O kadar şahane!

Biotin ile formüle edildiği için saçlarımı gürleştirdi, dökülmeleri minimuma düşürdü, hacim verdi ve daha ışıl ışıl bir görünüme kavuşturdu. Eee daha n'olsun?
sampuan-onerisi


2) L'Occitane  Şampuanları 

Hem "Aromachologie Repairing Shampoo - Onarıcı Şampuanı" hem de "Aromachologie Volumizing Shampoo - Hacim Verici Şampuanı" kullanmış biri olarak diyebilirim ki, her ikisinden de muazzam memnun kaldım. L'Occitane vadettiklerini yapan harika markalardan biri nazarımda. Bu yüzden memnun kalıp önerebileceğim en iyi şampuanlar listemin 2.sırasında.

"5 esansiyel yağın (pelin otu, turunç, tatlı portakal, biberiye, palmarosa) bileşimden oluşan bu silikonsuz şampuan saçı ağırlaştırmadan hacimlendirir. Parlaklık ve hafiflik kazandırırken saç derisinin yeniden dengelenmesini sağlar. Derialtı mikro dolaşımın düzeltilmesine yardımcı olur. Saçınız gücünü, yumuşaklığını ve canlılığını yeniden kazanır."




sampuan-onerisi


3) Organix - Moroccan Argan Oil Şampuan

Organix markasını keşfettikten sonra, (özellikle de bu Morcoccan Argan yağlı şampuanı) saçlarımla yaşadığı aşka şahitlik etmek kaldı bana. Hem zararsız içeriği hem saçlarımı güçlendirmesi sevdiğim yanlarından. İncelemesini şuradaki yazımdan okuyabilirsiniz.


sampuan-onerisi


4) Bioderma Node Fluid  ve Node G şampuanları 

Saçlarım da cildim gibi dönem dönem karmaşık bir hal alabiliyor, bazen kuru iken bazen de çabuk yağlanan yapıya dönüşüyor. İşte bu zamanlarda kurtarıcım olan bu enfes şampuanları seviyorum. Her ikisini de kullandığım dönemlerde saçlarımda ağırlık oluşturmaması benim için büyük bir artı oldu. Bioderma öncesi çok kötü bir şampuan kullanmak durumda kaldım bir süre, onun yarattığı kötü etkileri yok ederek saçlarıma güzel bir ışıltı da kazandırdı aynı zamanda.


sampuan-onerisi
5) Live Clean - Argan Oil Şampuan :

Son zamanlarda keşfettiğim, iyi ki de edinmişim dediğim şampuanlarımda biri oldu Live Clean. Organik sertifikalı bitkisel içeriği sahip ve SLS gibi zararlılar yok. Bunun yanı sıra, düzenli kullanımda oldukça memnun kaldığım ve saçlarıma etkisini de sevdiğim en güzide ürünlerin sıralamasına girmeyi hak etti. Uygun fiyatlı olmasının yanı sıra Argan yağlı olan bu serinin sadece şampuanı değil, durulanmayan saç bakım kremi de favorim!


Not: Birkaç hafta önce nefret ettiğim şampuanlardan bahsetmiştim.



38 yorum:

  1. bunların hiç birini kullanmadımm ama goldwell şampuanı merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Nergiz22/5/11

    canım ya keratas sevilmezmi
    ben yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum açıkçası

    YanıtlaSil
  3. luzumsuzisleruzmani, tavsiye ederim :)

    Nergiz, ne yazık ki ben hiç mi hiç sevemedim. Ama sana iyi geliyorsa, devam et derim

    YanıtlaSil
  4. ay en iisii bıttım sabunu:))ahhha bizede gel:)
    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. coco-jelly, ne tatlı bir isim bu :D

    ben hiç sabun kullanmadım saçlarıma, memnunsan devam et

    YanıtlaSil
  6. Taam benlik bir post olmuş.

    Bioderma kullandım. Su gibi formu ve çok köpürmemesi kalitesinin göstergesi olsada pek çok kişi sırf bu nedenden dolayı sevmiyor.
    ben kullandığım süre içerisinde çok memnun kalmıştım.

    saçlarım çok dökülüyor çok ince telli bu nedenle ilk sıradak ürünü çok merak ettim.
    Acaba nerede bulabilirim ?

    YanıtlaSil
  7. BEn de Yves Rocher'in şampuanını kullanıyorum çok memnunum. Ama GOldweli de merak ettim :) beklerm bana :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  8. Milky, yorumunu yayınladığımda cevabını yazamamıştım. Ancak fırsat bulabiliyorum. İlk sıradaki ürünü şu anda temin eden tek site, www.3ka.com.tr adlı bir yer. Henüz alışveriş yapmadım ama sonu tr olduğu için en azından şirket olduğu belli. Alınabilir görüşündeyim. Sevgiler

    Loves From Fashion, bloğun çok eğlenceli :) Takipteyim artık.

    YanıtlaSil
  9. yeşim11/9/11

    ilk sıradaki şampun nerede bulunuyor? TR'de eczanelerde var mı?

    YanıtlaSil
  10. Yeşim, ne yazık ki ürün Tr'de bulunmuyor. Sadece bir üstteki yorumumda belirttiğim gibi 3ka.com.tr adlı bir sitede rastladım fakat ordan bir deneyimim yok.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir blog hazırlamışsın. İlk sıradaki şampuanı sanırım iherb sitesinden almıştın, ben de o zamanlar bu şampuan olmadığı için aynı ürünün saç kremini aldım, hala kullanıyorum. Gerçekten çok güzel bir marka. Alma imkanım olsa stoklardım.

    YanıtlaSil
  12. Dahlia, merhaba teşekkür ederim :) Evet iherb sitesinden almıştım fakat Türkiye'de de artık satan siteler var ve sanırım onlara yöneleceğim ilerleyen günlerde. Saçlarıma en iyi gelen marka oldu.

    YanıtlaSil
  13. Canim avalon sampuanini nereden bulabiliriz acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şu siteden bulabilirsiniz, alışveriş yaptığımda sorunsuzca elime ulaştı

      http://www.3ka.com.tr/Avalon-Organics,LA_236-3.html#labels=236-3

      Sil
  14. avolon biotin şampuan benim icin tam bir kabus oldu.
    :(( organic olması ve hakkındaki olumlu yorumları beni cezbetti 3ka 'dan sac keremi ile birlikte 90tl bayılarak
    ödedim ama saçlarımı mahvetti 3 yıldır bioxcin le dökülmesini zar zor durdurmuştum ama bu avolon biotin sampuan 3 haftada dökülme sorunumu zirveye taşıdı diyebilirim:(( sac kreminden soz etmiyorum bile cok kötü parama ve saçlarıma yazık oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gözde, blog sayfamda sadece kendi deneyimlerimi paylaşıyorum. Benim hayatımın şampuanı Avalon 'dur. Ki, Avalon herhangi bir Türk distribütörü altında olmadığı için, reklam sanrısı oluşmasını istemem. Saç tiplerimiz farklı demek ki, Bioxin şişirilmiş bir marka. İçeriğinin iyi olmadığı içerik listesine bir göz atmayla anlaşılıyor zaten. Tabii bu benim fikrim. Avalon bitkisel olduğu için, bitkisel ekstratlarından birisine alerjenik olma ihtimalin de var. Bana iyi gelen her ürün, herkeste aynı etkiyi gösterecek diye bir durum söz konusu olamayacağı gibi, herkesin gözdesi olan bir ürün de bende harikalar yaratamaz. Saçlarımıza neyin iyi gelip neyin iyi gelmediğine denedikçe karar verebiliriz sadece. Ürünler kötü demek haksızlık olur, zira içerikleri piyasadakilerin kat kat üstünde. Umarım, saçlarını keşfedip hangi ürünlerle yola devam edeceğine karar verirsin. Ve son olarak, saç dökülme problemin daimi ise, bir doktora görünüp kan testi yaptırmanı öneririm. Hiçbir doktor da Bioxin 'i önermeyeceğina şahit olacağın gibi, Bioderma veya La Roche Posay ürünlerine yönlendirecekler, ama en azından saçlarının genetiksel mi yoksa mineral eksikliğinden mi olduğunu keşfedersin.

      Sevgiler

      Sil
  15. Adsız16/4/13

    Merhaba,
    Avalon Organics'in bu şampuanını bugün Ankara Bahçelievler'de bulunan Bambu kozmetikte gördüm. 34,95 liraydı. Bahçelievler Halinin pazar girişi tarafında bulunuyor bu mağaza. Satın alacaktım ama benim yarısı yanmış sarı saçlarıma iyi gelir mi bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız, buna kefil olamam ki. O satılanın orjinal olup olmadığını veya orjinalse bile tarihi geçmiş olup olmadığını nerden bilebilirim ki?

      Saç yanıklarına iyi gelme iddiasında bir ürün değil, düzenli kullanıldığında saç dökülmesini (şu ana kadar kullandıklarım arasında) önleyen oldu. Yarısı yanmış saçlarına uzman birisinden yardım alman daha doğru. İşe saç bakım yağlarından başlayabilirsin. Macademia veya Argan yağı gibi.

      Sil
    2. Adsız22/4/13

      Ben zaten Kerastase Resistance serisini kullanıyorum. Yeni bir arayış içerisinde değilim fakat bu tip şampuanlar çok kimyasal içerdiği için dönüşümlü olarak organik bir şampuan kullansam iyi olur mu acaba sorusunu arıyorum kendi içimde. Konuya dahil oluşumun sebebi budur. Reklam falan yapıyor değilim. Yanlış anlaşılmasın :)

      Belirttiğim mağazanın sizde ışık hızı ile sahte ürünler çağrıştırmasını garipsemedim de değil açıkçası :)) Bahçelievler semti İstanbul'dakinin aksine, Ankara'nın çok düzgün ve tırnak içinde elit bir semtidir! :)) Burada sahte ürün satan mağazaları barındıracaklarını pek sanmıyorum. Bahsettiğim mağaza da Physicians Formula ve Organics gibi markaları ilk satmaya başlayan mağazalardan biridir.
      Hatta ABD'den aldığım Physicians Formula marka kapatıcıdan tazelik konusunda on adım öndeydi sattıkları ürün.

      Kozmetik yasağını bildiğimden dolayı birilerinin işine yarar diye detaylı olarak tarif ederek yazmıştım. Hepsi bu :))

      Sevgiyle kalın :))

      Sil
    3. Ah niye yanlış anlayayım :) Asla öyle düşünmem

      Ankara'da çoooook uzun yıllar yaşadım, semti biliyorum. Vaktimin çoğu oralarda geçiyordu zaten :) Benim itinayla uyarmamın sebebi, şampuanın şimdilik resmi bir distribütörü olmadığı için, tavsiyemle oradan buradan alan okuyucular sonrasında bana "hakaret varan" olumsuz mailler yazmalarıdır. Bu yüzden, herhangi bir yerde satılana kefil değilim. Ben vakti zamanında yurtdışından alıp, fazlasıyla memnun kaldığım için blog sayfamda öneriyorum.

      Physicians Formula 'yı zaten sahte satamazlar, çünkü onu MedkoKozmetik Türkiye'ye getiriyor resmi olarak :)

      Önerinize ve bilgilendirici yazınıza teşekkürler, yanlış anlaşılmak istemem. Resmi TR distribütörü olmayan herhangi bir markayı getirten mağazalara/sitelere kefil olmuyorum artık.

      Doğal içerikli markalar birbir Türkiye'ye geliyor. Bunun en son örneği, Giovanni markasının Gratis'lere gelişi gibi. Avalon ile aynı kalitede. Avalon'a ulaşmakta zorluk çekenlere Giovanni 'yi rahatlıkla öneririm.

      Sevgiler

      Sil
    4. Adsız23/4/13

      Gratis'ten en son Giovanni şampuan ve krem almıştım! O zaman Avalon denememe gerek kalmadı :))
      Teşekkür ederim!

      Endişenizde haklısınız bu arada. Ben onu akıl edemedim :)

      Sil
    5. Rica ederim, konuyu tatlıya bağladığımıza sevindim :)
      Şampuanınızı güzel günlerde kullanın, Sevgiler :)

      Sil
  16. saç dökülmesini önlemek için şampuan arayışı içindeyim :((
    nlymakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, saç dökülmesi çevre koşullarından olduğu gibi genetik bir sorun da olabilir, eğer bu konudan çok muzdarip iseniz bir doktora göürünmenizi öneririm, ancak geçici/mevsimsel bir saç dökülme problemi yaşıyor iseniz bu önerdiğim 5 şampuan da bu konuda iyi. Sülfatsız şampuanlar, saçlarınızı dökmez, sadece kirden arındırır, özellikle 3 numaradaki Organix Moroccan Argan Yağlı Şampuan, saç dökülmesinde durdurucu etkide :) Denemenizi ve uzun süre düzenli kullanmanızı öneririm

      Sil
  17. saç dökülmesine hangi şampuanı tavsiye edersin? şimdi sarımsaklı şampuan kullanıyorum ama bitirdiğimde almak için soruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda yazdığım şampuanları öneririm

      Sil
  18. Avalon organics dun ilk defa kullandım.banyodan sonra karmakarışık oldu saclarım(doğa içeriklilerde daha cok rastlanan bir durum).bunu engellemek için napıyorsunuz?
    saclarım kısa sac kremi değil banyo sonrası argan yagı ya da bakım kremi tarzı seyler kullanıyorum
    tavsiyeniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Avalon Organics içerik olarak çok temiz, alıştığımız şampuanlara kıyasla daha farklı yapıda. Banyo sonrası, saçları baya sertleştiriyor, özellikle de uzun saçlara sahipseniz bu konuda biraz sorun yaşayabilirsiniz. Ama saç kremini, saç diplerine getirmeden uygulayabilirsiniz. Ben saç kremi kullanmamaya çalışıyorum ama kullanırsam da Organix'in Awapuhi Ginger saç kremini kullanıyorum. Gayet iyi düzeye geliyor. Ama ekseriyetle, banyoda şampuandan sonra hiçbir şey kullanmayıp banyo sonrasında saç serumu kullanmayı tercih ediyorum. Benim çok uzun süredir memnuniyetle kullandığım Organix Hindistan Cevizi Sütlü saç serumu. Hem saçı parlaklaştırıyor hem kolayca açılmasını sağlıyor. Argan yağı hiç kullanmadım. Argan yağının bir espirisi yok ayrıca, bildiğiniz zeytinyağı da aynı vitaminleri içerir :) Argan yağı biraz piyasa şişirmecesi. Zararı yok ama faydası zeytinyağıyla aynı. Ayrıca, saçlarınıza banyo esnasında doğal bal da kullanabilirsiniz. Ben arada maske niyetine yapıyorum ve sizi temin ederim tonlarca kozmetik maskesinden çok daha işe yarıyor :) Sevgiler

      Sil
  19. Teşekkürler açıklayıcı yorumlarınız için
    Daha cok yenı kullanıyorum ama ince Telli ve dümdüz saçlarım hacımı durmaya başladı gıbıme geliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hangi şampuan öyle bir etki yarattı? Yazmadığınız için bilemiyorum :) Fakat silikon içeriği olmayan şampuanların çoğu hacimlendirici etkiye doğal olarak sahiptir, çünkü sertleştirir

      Sil
  20. Adsız12/5/14

    Merhaba, Ben saçlarımdaki dökülmeyi önlemek için tavsiye üzerine 1 aydır Profein şampuan kullanıyorum. oldukçe memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dediğiniz şampuan hakkında ne bilgim ne de ilgim var açıkçası. Birazcık reklam yaptığınızı da düşünmedim değil..

      Sil
  21. Adsız29/11/14

    merhaba, ben bu avalon botin kompleksli şaaba sampuandan aldım, ama herhangi bir seal yoktu üzerinde, acaba sahte ürün mü aldım emin olamıyourm. benimki aynen limon kokuyor, sanki içine limon sıkmış gibi gerçekçi bir limon kokusu var ve şeffaf/ımsı. sizinki de öyle miydi? lütfen cevap verin emin olamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır limon kokmuyor orijinali. Hatta alakası yok limonla. Muhtemelen sahte :/

      Avalon yerine Feelunique sitesinden rahatlıkla bulabileceğiniz Jason Natural Biotin şampuanı öneririm. En Sevdiğim 5 Şampuan bu konuda güncellediğim en iyi şampuan listesi mevcut :)

      Sil
    2. Adsız3/12/14

      inanmıyorum ya halbuki ben de 3ka'dan aldım hem de bi dünya parabayıldım .... yazıklar olsn :S

      Sil
    3. Adsız3/12/14

      bu jason şampuanı nerede bulabilirim? kurumsal bir yerden almak istiyorum şu an aşıır moralim bozuldu az değil 45 lira vermiştim avalon'a...

      Sil
    4. Adsız6/12/14

      ahh cok uzuldum halbukı 3ka'dan aldım yazık...bı de o kadar para odedım az buz da degil ......

      Sil
    5. Zaten nerede bulacağınızı yorumda yazdım ya. 3ka sitesine gelecek olursam, ben de bir iki defa alışveriş yaptım Alba Botanica ürünleri aldım fakat sorunsuz, orijinal bir şekilde elime ulaştı. Belki son kullanma tarihi ile ilgili bir sorun vardı, ben almadan önce siteye özellikle mail atıp son kullanma tarihini sormuştum. Yaşadığınız sorunun daha fazla detayını bilemiyorum ne yazık ki.

      Sil