Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #1

bitenler-kulubu




Bitenler Kulübü : Bu ismi buldum. Biten kozmetik ürünlerimi artık Bitenler Kulübüm olarak hazırlayacağım. Daha önce hiçbir blogda olmayan farklı bir isim bulmak için biraz düşündüğümde Bitenler Kulübü bana çok samimi geldi. İlk Bitenler Kulübümde Neler Var ?





1 ) Avon Advance Techniques Quick Touch Leave-in Conditioner :

Genelde nemli iken saçlarıma uyguladım. Saçlara muazzam etkisi olmasa da kokusu bir harika. Ancak daha yenilemeyi hiç düşünmüyorum, bu elimdeki de zaten uzunca beklemiş son üründü. Daha farklı ürünleri denemek istiyorum. Avon 'un nadir olarak sevdiğim ürünleri var ne yazık ki.


2) She is Sexy Parfüm : 

Bu parfüm hediye gelmişti vakti zamanında. Kokusu yok denebilecek kadar az. Birşey anladığımı söyleyemem. Oldukça hafif hatta öyle hafif ki, deodrant etkisi bile yok. Tek hoşuma giden tarafı, metal kutusu oldu. Parfüm olarak çok başarısız. Metal kutusu daha sonra kullanılmak üzere ideal, başka bir artı yanı yok.


3) Dalin Kids Kolay Tarama Spreyi Detangler :

Bayılıyorum bu minnak mor şişeyeee. Aslında genel olarak Dalin ürünlerini seviyorum. Adı gibi kolay taramak için harika bir ürün. Bayılarak kullanıyorum. Durulamaya gerek kalmayan bu sprey bittikçe yenilediğim saç ürünlerimden biri. Saçlarımla baş edemediğim zamanlarda kullanıyordum başlarda. Ama o kadaaaaaar güzel bir kokusu var ki, saçlarımda bıraktığı kokuyu seviyorum. Sırf bu yüzden her duş sonrası sürüyorum. Hafif yağlı bir havası var ki bu zaten beklenen birşey. Ama öyle ağır yağlı hissedilecek bir yapıda değil. Çocuklar için üretildiğini de düşüncek olursak, saçlara en az zararla bakım yapabilen bir ürün olduğunu düşünüyorum.


4) The Body Shop Japanese Cherry Blossom Banyo ve Duş Jeli :

Bu duş jelinin kokusunu seviyorum. İçinde de oldukça az kaldı, bitmeye yüz tuttu. Yenilemeyi düşünmüyorum çünkü yeni aldığım Yves-Rocher çilekli duş jeline bayıldımmm! TBS ürünlerinden kullandıklarımı daha önce şurada bahsetmiştim.


5) L'Oréal Pure Zone Jel : 

Derinlemesine arındırıcı ve gözenekleri temizlediğini iddia eden bu jeli, Anneler Günü'nde %50 indirimden almıştım Migros'tan. Hatrımda kalan 5-6 lira ödediğimdi. Renksiz olması güzel olsa da etkili değil nazarımda. Hassas ve karma cildimle çok anlaştıklarını söyleyemem. Gözeneklere de hiç bir etki yapmaması da cabası. Bu yüzden bir daha kesinlikle almam.


6) Garnier Ambre Solaire Koruyucu Süt SPF20 :

Bu üründen nefret ettim. Ne etkisi güzel, ne kokusu, ne yapısı. Hiçbir şeyini sevmedim. Ölesiye nefret ettiğim ürünlerin başında geliyor. 20 spf'lik korumasını ne beğendim ne de yapısını sevdim.


7) Arko Nem Meyveli Bakım Mango & Mandalina :

Bu kreme ba-yı-lı-yo-rummmm! Senelerdir kullanmaktan çok büyük keyif aldığım el kremim. Çok acayip tatlı bir kokusu var. Zaten oldum olası mango kokusu hastasıyım, bu kremin kokusu da beni benden almakta. Küçük ve tatlı bu el kremini mutlaka denemelisiniz!


8) Biotherm Aquasource Biosensitive : 

Yüz kremim ve sanırım ölene kadar değiştirmem. Şu ana kadar cildime en iyi gelen nemlendirici krem. Deseniz ki sadece bir ürünle ömrünü geçir, işte hiç düşünmeden seçeceğim ürün bu olurdu. Bayılıyorum yapısına, etkisine, sağladığı neme,kazandırdığı canlılığa. Her zaman benimle beraber olacak anlaşılan.


9) Vichy Lipostretch :

Bendeki ürün 30 ml boyutunda bir sample. Doğrusu deneme boyu bu kadar büyük bir ürün olması şükela. Selülit için üretilen bu krem etkili oldu mu? Fazla anlayamadım ama açıkçası belirgin bir etkisi de beklemiyordum. Nispeten biraz etkili oldu diyebilirim. Belki daha büyük boyunu düzenli kullanınca, daha iyi sonuçlar verebilir.


10) Gosh Lip Gloss :

Gosh markasının 22 numaralı bir lipgloss ürünü. Simli bir yapısı olsa da, rahatsız etmeyen simlerin kendi halinde oluşuyla bu lipgloss beğenimi oldukça kazandı. İçinde çok az kaldığı için üzülüyorum. Yapış yapış bir kıvamı yok, ağırlığı yok ve rengini çok seviyorum. Minicik bir kozmetikçiden almıştım ve alalı uzun zaman olmasına rağmen, daha yeni bitiyor. Fırçasının yapısı ve rengi şu şekilde ;


gosh-kozmetik-lipgloss-kullananlar-swatches


11) Avon Shine Divine Sheer Luminous : 

Avon satan bir arkadaştan katalogta görüp de gerçeğinin çok farklı olduğunu unuttuğum bir anda almış bulunduğum bu ruju ilkin sevmemiştim ve kullanmadığım ürünleri koyduğum çekmeceye kaldırmıştım. Ruj kaderine dönük bir hayat yaşarken, nasıl bir anda gözüme çarptı ve kullanmaya başladım, bilmiyorum. Fakat uzuuuunca bir vakitten sonra hala yapısında en ufak bir bozulma olmayışı beni hayretlere düşürdü. Çünkü kendisi sheer yapıda. Dudağa sürüldüğünde yumuşak verdiği gibi parlak bir görüntüde bırakıyor. Spf 15 güneş koruyuculu olması güzel ama opaklık yönünden başarısız.


12) Glister Diş Macunu : 

Amway 'in en ama ennnn beğendiğim bu ürünü. Aynı ürünün diş fırçasını da kullanıyorum kaç zamandır ve uzun yıllardır memnundum bu macundan. Amway satışını yapan tanıdıklardan temin ediyordum. Bittikçe yenilediğim bu ürünün pabucunu dama attıran, daha önce bahsettiğim Now Foods diş macunu oldu. Eee ne demişler, el elden üstündür.


13) Cire Aseptine Krem : 

Bu sarı papatyalı kremi, yine bir Anneler Günü'nde %50 indirimle birlikte 1 liraya almıştım. İlk ve son alışım olarak tarihe geçti. Fazla yoğun ve fazla yağlı yapısını bir tek ayaklarım sevdi.


14) The Body Shop Strawberry Body Butter :

İlk zamanlar severek kullandığım fakat sonrasında sevmediğim bir Tbs kremi, çileklinin kokusu nispeten diğerlerine göre daha güzel. Henüz tam bitmedi. Cildimin hemen emmediği bu kremi orta şeker kıvamında seviyorum, ne çok ne az. (Güncelleme : Gittikçe daha da sevdim, hatta büyük boylarını da alır oldum)




13 yorum:

  1. cire aseptin kremi blogumda anneanne kremi diye tanıtmıştım:D hep anneannem kullanırdı çünkü bundan,bana da ağır geldi;arko kremse harika ya,mis gibi kokuyor:D

    YanıtlaSil
  2. garnierin yeni spf korumları şeffaf vücut spreyi var. ben çok memnunum. nivea da yeni anısndan cıkardı hatta. 20 - 30 - 50 diye gidiyo kokusuda güzel=)

    YanıtlaSil
  3. luzumsuzisleruzmani, ahahah :D doğru diyorsun hakikaten, tabirin çok hoş olmuş :D

    Verabox, garnierin feriştahı gelse artık sevgimi kaybetti ne yazık ki :D Ama güneş kremimi aldım biotherm sun vivo. Yine de aklımda bulunsun mersi :)

    YanıtlaSil
  4. I use the same Vichy cream :)

    YanıtlaSil
  5. bloğuna ve bu postuna bayıldım...çok şiker^^...bloğuma uğrarsan sevinirim benzer bi tarzımız var sanırım ihihi xD

    YanıtlaSil
  6. aynı diş macununu iherb den ben de almıştım, sevmedim sevemedim bir türlü. sıfır etkili bir ürün oldu benim dişlerim için.

    dalin saç spreyini ve biotherm kremi denenecekler listeme ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. valki, tatlı ötesi bir bloğun varmış, bundan sonra sıkı takipçisiyim :)

    kurbağa prensesler, aa öyle mi? ben o kadar çok aldım ki zamanında, şimdi annemlere teyzemlere felan veriyorum ve herkes çok memnun kaldı. Ama işte her zaman her ürün aynı etki olmuyor.

    Umarım Dalin fiyatına göre güzel,umarım memnun kalırsın,biotherm krem yıllardır kullandığım :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba blogunuzu inceledim çok beğendim sizide her gün fotoğraflarımı yayımladığım bloguma bekliyorum görüşleriniz benim için önemli :)
    http://thevintagedresses.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Çağıl, merhaba, çok beğendim bloğunu, hemen takipçisi oldum. Özgün seçimlerine bayıldım, bundan sonra takipteyim :))

    YanıtlaSil
  10. Canım harikasın! Bende bu kadar ürün bitirebilsem daha ne isterim! Nedense aldığım her ürün elime yapışıyor sanki, bitmek bilmiyor :(
    Çok öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  11. saç tarama diye aratınca ilk bitenler yazında buluverdim kendimi. dalin hakkında hala aynı şeyi düşünüyor musun acaba miskinkek'im ^^ benim saçlarımı kolay tarayabileceğim bir ürüne ihtiyacım var. her ne kadar duş sonrası serum kullanıyor olsam da (loreal extraordinary oil kullanıyorum ve sırf bitsin diye kullanıyorum. avon'un serumu daha güzeldi bence ^^ daha farklı serum önerilerine de açığım) duşta da taramaya alışmıştım yıllardır ama artık daha zor taranır oldu saçlarım nedense. saçlarıma maske tarzı, bakım yapabileceğim ve aynı zamanda kolay taramama yardımcı olabilecek bir ürün arayışındayım. bir tavsiyen olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım :) Dalin'i o zamanlar çok severek kullanmıştım, araya merak girince şunu da deneyeyim, ya bu marka da ilgimi cezbetti diye diye daha sonrasında alıp kullanmadım, kullandığım zaman zarfı içinde bir hayli beğenmiştim, ancak markalar ürünlerini bazen değiştirebiliyorlar, bu yüzden nicedir bilgim yok, yine de deneyebilirsin, kokusu harikaydı :) Dalin'i, Loreal Extraordinary ile kıyaslarsam Dalin daha yoğun, Loreal daha hafif ve elde yağlılık hissi bırakmıyor. Bu açıdan Dalin seni mutlu edebilir, bak istersen bi :) Bu arada hem saç açıcı hem maske olarak kullanacağın en güzel serum bana göre, içeriği de güzel olan Phyto Phytokeratine Reparative Serum 'dur, linkinden blogdaki yazısına göz atabilirsin, birazcık pahalı ama baya memnun kalmıştım, bereketli de bir ürün :) Çok öpüyorum seni <3 :**************

      Sil