Arama Kutusu

Stila Kozmetik Stick Fondöten

stila stick fondoten kullananlar
stila-kozmetik-fondoten

Stila Ürünleri Stila Stick Fondöten

Stick Fondöten'i severek kullananlardan hiç olamadım ne yazık ki. Ciltte verdikleri kalıp görüntüsü, beni uzaklaştıran oldu. Ancak Stila fondöten, bu görüntüyle sizi baş başa bırakıyor olsa da, makyaj süngeriyle iyi bir ittifak sağlıyor. Böylece verdiği o yapay görüntüsü, kısmen de olsa yok oluyor.

Hediye gelen bu stick fondöten, kapatıcılığı çok yüksek olmayan, orta düzeyde bir kapatıcılık sağlayan ve birazcık da yağlı bir ürün. Cildim karma olduğu için bende pek iyi sonuçlar vermese de, kuru bir cilde sahip annemde daha iyi durduğunu söyleyebilirim.

swatch-stila-stick-fondoten


Kullanım rahatlığı açısından çok iyi. Tıpkı ruj gibi bir ambalaja sahip. Bu da çantada taşınabilirliği çok rahatlaştırıyor. Bende olanın kodu " Shade a - 02 "


Sürdükten sonra, küçük bir makyaj süngeri ile dağıtınca daha doğal bir görüntü verdi. Kremsi, yumuşak formda bir ürün. Böylece sürerken kalıntı bırakmıyor.


8 yorum:

  1. Adsız9/4/11

    banada bööle bi hediye gelse keşke:))

    YanıtlaSil
  2. Bana da bundan hediye gelmişti strawberry'den ama hiç denem fırsatım olmamıştı fondöten kullanmayı sevmediğim için. Benim cildim yağlı zaten,o zaman benim işime hiç yaramazmış bu :D

    YanıtlaSil
  3. benimde stik şeklinde olan bir gözaltı kapatıcm var.resmen kalıp şeklinde duruyor.stik fondoları kullanamıyorum ben, likitler daha kapatıcı

    YanıtlaSil
  4. Ayça10/4/11

    var bende de. Shisedonun. Çokda memnunum. Harika duruyor. ve kesinlikle belli olmuyor

    YanıtlaSil
  5. Adsız, gelir gelir :)

    Junkhead, ben de fazla fondötenden yana değilim :)

    isis, evet kapatıcılığı çok iyi değil.

    Ayça, eminim düşünenlere bir alternatif olur Shiseido :)

    YanıtlaSil
  6. ben de stila'nın ikili rujunu kullanıyorum. çok memnunum. eminim bu da çok güzel bir üründür. sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Derya, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. İyi günler ben gümrük genelgesi ile yurtdışından alışveriş yasağı ile ilgili iptal çalışmalarında yer alan bir görevliyim.Genelgenin iptali için görevli bir avukat bulundu ancak konuyu birçok kişi bilmiyor bu nedenle bizler facebook grubumuzun yanı sıra birde blog sitesi kurduk.Bu yasağı aşmamız için daha çok kitleye ulaşmalıyız lütfen linkimizi sayfanızda duyurun
    Teşekkürler.
    blog linkimiz;www.onlinealisverisyasagi.info

    YanıtlaSil