Arama Kutusu

İşe Yaramayan Ayak Kremi : Micro Silver Kozmetik

ayak-bakim-kremi-microsilver
micro-silver-kozmetik-ayak-bakim-kremi

Micro Silver Kozmetik

Ayak Bakım Kremi
Ayak bakım ürünlerini seviyorum, ayak kokusunu ortadan kaldırıp, iyi bir bakım vadeden MicroSilver Ayak Bakım Kremi (Foot Balm) için beklentim haliyle yüksekti ancak ne yazık ki, aldığım günden beri kullanan biri olarak, pek işe yarayan bir ürün olamadı benim için.


Oldukça basit bir krem. Basit derken, etkisi sıfır demek istedim. Sürmüşsün sürmemişsin fark yaratmıyor. Kokusuz ve parfüm içermeyen bir krem olmasına rağmen, marketlerde satılan ayak bakım kremleri (favorim Lapitak) bile çok daha iyi bir performans sağladığı, su götürmez bir gerçek.
Bu yüzden çok tavsiye etmem.


Micro Silver fiyatı 40 lira idi. Fiyat araştırmasına girdiğimde, yurt dışı satış fiyatıyla hemen hemen aynı olduğunu, hatta sanırım birazcık daha uygun aldığımı görüyorum. Nerden aldığıma gelince, tıpkı Avon, Amway gibi bir satış temsilcisinden.


20 yorum:

  1. 40tl pahalı bana çok pahalı geldi, bir ayak kremi için. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. gümüş taneli krem bunlar dimi

    YanıtlaSil
  3. Adsız1/5/11

    merhaba bu markayı hiç duymadım.ben neutrogena kullanıyorum ve çok memnunum. denk gelirseniz alın deneyin, fiyatı uygun.

    YanıtlaSil
  4. Nilay1/5/11

    Koku giderici sprey kullandın mı hiç miskinkek?

    YanıtlaSil
  5. kara kediye bittim:)

    YanıtlaSil
  6. franchising, güle güle kullanamadım ne yazık ki :( sevmediğim bir krem olmuş oldu.

    Adsız, hiç denemedim teşekkürler :)

    Nilay, hayır kullanmadım.

    İsis :))

    YanıtlaSil
  7. franchising, 2.yorumunu gözden kaçırmışım. Cevap evet :) Ayrıca içeriğindeki diğer maddelere burdan bakabilirsin


    http://www.cosmeticanalysis.com/cosmetic-products/lr-health-beauty-systems-micro-silver-foot-balm.html

    YanıtlaSil
  8. ovv neden pahalı olduğu anlaşıldı :))
    teşekkürler miskinkekcim

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Ben Size BabyFoot öneririm. Etkisini eminim seveceksiniz.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim öneriniz için, çok duydum ama hiç denemedim. Merak ettim :)

    YanıtlaSil
  11. LR Micro Silver ayak kremini nasıl uyguladığınızı da yazar mısınız? Ayrıca ayakkabınızın nerede üretildiği ile ilgili bir araştırma yaptınız mı? Ben bu kremden %100 sonuç elde ettim. Kullanımla ilgili bir yanlışlık olabileceğini düşünüyorum. Sertifikalı, Almanyada üretilen bu ürün nano teknolojisinin bir mucize kremi. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emel Hanım, bu konuyu nasıl buldunuz şaşırdım, çünkü 3 senelik :) Kullanımla ilgili herhangi bir yanlış uygulama yok, ayakkabı seçimlerinde de öyle. Baya baya çöp bir ürün. Almanya olması onu mucize göstermez. Kaldı ki isminize tıkladığımda, bu işin reklamcısı olduğunuzu gördüm. Bari bu kadar bariz bir şekilde yorum yapmayın yahu.

      Sil
  12. Merhaba Pelin Hanım; bloğunuzu internette arama yaparken buldum. Üç senelikte olsa bloğunuzun aktif durumda olması sizin açınızdan sevindirici.
    Bu işin reklamcısı değilim. Ancak LR iş ortağı olduğum doğrudur. LR iş ortağı olmak ürünü benim ürettiğim anlamına gelmez. Dolayısı ile ben de sizin gibi bir ürünü beğenirim alırım, beğenmem almam. LR micro silver ayak kremini denediğim, sonra da başkalarına tavsiye edip memnuniyetlerini aldığım için bu konuda yorum yapma gereği duydum. Üstelik ürün eğitimi almış biri olarak ilk ağızdan ürün hakkında yorum yapmam kadar doğal bir durum olamaz. Şu bir gerçektir ki, bir ürün satın aldığımızda (bu bir ilaç dahi olsa) farklı vücutlardaki farklı ph dengesi nedeni ile farklı sonuçlar alınabilir. Anitbakteriyel etkili tabiattaki iki değerli madenden biri olan gümüş, nano teknoloji ile üretilerek ayak terinin oluşturduğu bakteri üremesini engelliyor.Dolayısı ile ayak kokusunun önüne geçiyor. Ancak tanıtımlarımız sırasında bazı kişiler gümüşün renginden (içeriğinde boya olmadığı için kremin rengi gridir.) bazen de gümüşün madeni kokusundan hoşlanmadıklarını söyledikleri olmuştur. Bu ürünü sürekli kullandığınız halde bir sonuç elde edemediğinizde satın aldığınız kişiye ürün memnuniyetsizliğinizi de eminim söylemişsinizdir. Bu arkadaşımızın şirkete durumu bildirip bildirmediğini biliyor musunuz? Çünkü LR da en ufak bir memnuniyetsizlik gözden geçirilip, ürün geliştirme ekibi tarafından yeniden testlerden geçiriliyor. Başınızı şişirdiğim için üzgünüm, sevgiyle Kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler o halde :)

      Sil
  13. Bu ürün hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorum nasıl ulaşabilirim yada kimden daha iyi bir bilgi alabilirim bu krem hakkında şimdiden tskrler

    YanıtlaSil
  14. Bu ürün hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorum nasıl ulaşabilirim yada kimden daha iyi bir bilgi alabilirim bu krem hakkında şimdiden tskrler

    YanıtlaSil
  15. İyi günler miskinkek bu ürün hakkında kimden detaylı bilgi alabirim bu konu hakkında beni bilgilendirebilecek birini arıyorum şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Bu ürün hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorum nasıl ulaşabilirim yada kimden daha iyi bir bilgi alabilirim bu krem hakkında şimdiden tskrler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki detay alabileceğiniz bir yer bilmiyorum,internette araştırın isterseniz lakin hiç etkisi olmayan bir krem, önermem, paracıklara yazık derim :)

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil