Arama Kutusu

IsaDora Ruj - IsaDora Lip Gloss

isadora-kozmetik-ruj
isadora-kozmetik-ruj
Isadora markasını ilk keşfetmem Strawberrynet sayesinde oldu. Hediye gelen renksiz parlatıcısını ve rujuna beklentim çok düşüktü, ancak beklentilerimin üstünde çıkması benim için sürpriz oldu.Hatta bir ara, en çok kullandığım ruj oldu diyebilirim.




Ben hediye olarak alsam da, şu andaki fiyatı 15.50 Lira. Yumuşak bir yapıya sahip. Kalıcılığı fazla yok, hatta dudaktan çok çabuk yok oluyor. ancak rengi güzel. Yine IsaDora 'nın şeffaf glossunu da severek kullanıyorum. Lipgloss'unu daha sevdiğimi söyleyebilirim. Gosh markasını kullandınız mı bilmiyorum ancak bana kaliteleri birbirine çok yakın geldi.


isadora-kozmetik-ruj-lipgloss
isadora-kozmetik-ruj-lipgloss
IsaDora Wet Gloss - Juicy Red 25 / Sulu Kırmızı 25
IsaDora Brush On Gloss - Glacier 01

swatch-isadora-wet-gloss-juicy-red-lipstick
swatch-isadora-wet-gloss-juicy-red-lipstick

8 yorum:

  1. rujun rengini çok beğendim fiyatıda çok uygunmus strawberry den sipariş verdiğim bir zaman kesinlikle deniycem:))

    YanıtlaSil
  2. Pınar4/4/11

    miskincim ben yeni flormar supershine lip glosslardan aldım.şeffaf renginden ama her öğle arasında aynaya baktığımda dudak kenarlarımda birikmiş oluyor. ve bende silmek zorunda kalıyorum. bu dediğin "IsaDora Brush On Gloss - Glacier 01" fiyatıyla hemen hemen aynı.bundan mı alsam?dudaklarda yapışkanlık hissi oluyormu?

    YanıtlaSil
  3. Aychi, fiyatına göre oldukça iyi bence :)

    Pınar, ben flormarda öyle sorunlar olduğu için sevmiyorum zaten :) Bu lipgloss fikrimce daha iyi. Ancak şu anda çilekte yok sanırım. Ama gelir :)

    YanıtlaSil
  4. çilekte şuan transparent ile glacier var şeffaf olarak.hayır şimdi attırdım da sepete ordan biliyorum :)
    buarada bloguna bayıldım miskin kek

    YanıtlaSil
  5. Amanın yeni baktım daha yoktu, ne ara gelmiş :D

    Çok teşekkür ederim bayılmana ^^

    YanıtlaSil
  6. rujun rengi çok tatlı..

    YanıtlaSil
  7. ısadora glossun transparent rengi var bendede,çok memnunum,kesinlikle yapış yapış değil,ağırlık hissi vermiyor ve cam gibi bir görüntü veriyor.Ama sanırım kalıcılığı pek yok.

    YanıtlaSil
  8. busesinemcim, aynen kalıcılığı çok yok ama yapış yapış değil :D

    YanıtlaSil