Arama Kutusu

İlk Hediye Çekilişim

blog+hediye+cekilisleri

Bloğuma ilk başladığım zamanlar acaba 40 izleyicim olur mu diye meraktaydım. Kısa zamanda 400 olması bittabiki beni çok heyecanlandırdı.

İlk hediye çekilişimi yapmak istiyorum. Kolaylık olsun diye de aşağıdaki formu düzenledim. Formu doldurarak katılabilirsiniz. Kazanan her iki hediyemi de kazanmış olacak.  Hediyelerim kullanılmamış ve yenidir. Çekilişimi 10 Mayıs'ta sonlandırıp, kazananı random.org ile açıklayacağım. Kargo masrafı bana aittir.



Katılım için ;
Blogumun izleyicisi olmak
Ve aşağıdaki formu doldurmak. (İlave katılım hakları için, duyurma linklerini forma yazabilirsiniz)






* Hediyelerimin İlki aynalı bir makyaj seti. (Yukarıda yer alan fotoğrafta soldaki) 3 katlı ve içerisinde yer alanlar;  Pretty Fashion MakeUp Kit


2x   Pudra
2x   Allık
20x  Göz Farı
5x   Ruj 
3x   Uygulama Aplikatörü

* İkinci hediyem ise Stila Yatıştırıcı Göz Kremi. (Sağdaki) Özellikleri ;


  • Zengin, sert olmayan ve suni parfüm içermeyen formül.
  • Yasemin ve kereviz sapı yağları direnci düzenler.
  • Şişkinliği önlemek için kafeinle harmanlanmıştır.
  • Flanel çiçeği esansı hisleri canlandırır.
  • Daha yatışmış ve canlı görünüme sahip bir göz çevresi ortaya çıkarır.
  • Geceleri ve makyaj altına kullanılabilir.
  • Kullanımı: Gece ve gündüz elmacık kemiklerinin üst kısmına, göz altına uygulayın.