Arama Kutusu

E-Flormar.com ile Flormar Nail Art Oje Alışverişi

flormar-online-oje-alisverisi
flormar-online-oje-alisverisi

Flormar 'ın yeni çıkardığı oje serilerinden ince uçlu "Nail Art" serisini seviyorum. Ne yazık ki sevdiğim bu seriden, kozmetik mağazalarında istediğim renklerini bulmam mümkün olmadı. Bunun üzerine, satış sitesi olan E-Flormar sitesine bakındığımda, istediğim renkleri görüp hemen aldım. Sadece beyaz rengini temin edemesem de onun haricinde istediğim 3 rengini buldum.


NA05 numaralı pembe rengi, NA12 numaralı siyah rengi ve son olarak NA09 numaralı simli altın rengi.


Ojelerin tanesini 1,75 Liradan aldım. Kargo ücreti de 3,90 Liraydı. Toplamda herşey dahil 3 oje bana 10,11 Liraya gelmiş oldu. İstediğim renkleri sonunda bulduğum için, kargo parası gözüme gözükmedi açıkçası. Bir de hatırlatmakta fayda var, 30 Lira üzerine kargo ücretsiz.


flormar-online-oje-alisverisi
flormar-online-oje-alisverisi
Ürünleri temin süresi uzun sürdü. 1 hafta gibi bekleme süresinin akabinde, Yurtiçi kargoyla gelmesine rağmen bana herhangi bir kargo numarası verilmemesi bir yana, ürünün hala sipariş listemde temin ediliyor gözükmesini (güncellenmemesi) ve müşteri hizmetlerine atılan 3 mesajdan 2'sinin yanıtsız kalmasını görmezden gelirsem, bunların haricinde bir sorun yaşamadım. Ürün tazecik, güzel korumalı bir minik kargo ile elime ulaştı.


5 yorum:

  1. ben şahsen flormarın ürünlerini seviyorum hem fiyatları uygun hemde çok fazla olmasada kaliteli..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım ;) Ama Flormar'ın bazı ürünleri çok iyidir ,hiç çekincen olmasın bence ya . Özellikle far ve allıklarını tavsiye ederim sonuna kadar . Fiyatlarına göre çok kalıcı ve kaliteliler . Dene mutlaka :)) Ben eskiden beri Flormar farları çok severim zaten .

    YanıtlaSil
  3. Siyahsüt, bana göre fiyatları ederinin yükseğinde. 15 liraya bir rujunu almam mesela. Ama alınabilir tabikisi :)

    Junkhead, çok teşekkür ederim. Yeni serisi biraz daha iyi gibi duruyor ama yine de (fikrimce) o fiyata daha iyileri olabilir. Sally Hansen lipgloss aldım 1.99 £ fiyatına. Aralarında muazzam fark var kalite olarak. Düşün artık :) Ama Flormar en rahat bulunacak marka olduğu için sözüm yok yine de. Yıldızımız barışmıyor diyelim markayla :D

    YanıtlaSil
  4. ben flormarı pek sevmiyorum.eskiden tüm ürünlerini kullanıyordum.ama başka markalarla tanışınca flormar en en en geride kaldı:)
    şimdi sadece bikaç ojesi var atılmayı bekleyen.ama bu nail artlar kullanışlı olduğu için (fırça itibariyle) ilk çıktığında aldım. deco için kullanışlı.değişik şekiller yapabiliyorum.bu yüzden serisini sevdim.ama alt bazda oje olarak hala kullanmam flormarı.

    YanıtlaSil
  5. oo bu serisini görememişitim güzel paylaşım
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlaSil