Arama Kutusu

Biotherm Aquasource Göz Kremi + SOS Corrector

Biotherm Aquasource
Biotherm Aquasource

Biotherm Aquasource Eye Perfection

Biotherm Aquasource SOS Corrector



Biotherm Aqusource Eye Perfection, isimli bu hafif göz kremini kullanmaya başladığım ilk göz kremi. Daha öncesinde herhangi bir göz kremi kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum ancak oldukça hafif ve nemlendirmesi güzel. O kadar memnun kaldım ki, stoklamaya başladım bile.


biotherm aquasource goz kremi
biotherm aquasource göz kremi


Kremin aplikatör başlığı 3 tane küçük top şeklinde. Bu şekilde olması, masaj etkisi de yaratıyor. Kokusuz olması en sevdiğim taraf oldu. İçinde alkol barındırmıyor. İçerisinde olanlar; Saf Termal Plankton, Eser Elementler, Amino-Asitler + Bio-Lipidler, Kalsiyum, Manganez ve Kafein Sericoside.



biotherm kullananlar
biotherm aquasource göz kremi sos corrector

Sağdaki ürün ise, yine Aquasource serisinin correctoru. Tam ismi  "SOS Anti-Redness Flash Corrector".


Yanak bölgemde oluşan hafif pembeliğe harika bir çözüm oldu. O kadar güzel nötralize ediyor ki, tek kelime bayıldım bu yeşil bazlı renkli tüpe!




5 yorum:

  1. Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. Şu yandaki twitter amblemin cidden süper ya :) !

    YanıtlaSil
  3. Göz çevrem için bende daha önce la roche un kremini almıştım ama kremin gece kullanılması düzenli kullanamama neden oldu bu kremde böyle bir zorunluluk var mı?Kullanımı nasıl? Alsam mı diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. strawberrden bende geçenlerde 2 şey aldımda çok memnun kaldım..ambalajı olsun gönderim süresi olsun..

    güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. reyhane, çok mersi :)

    modafobik :))

    vanilya's, harika bir krem. Çok memnun kaldım. Gece/gündüz zorunluluğu yok. Başlığı sayesinde hafif masajımsı etkisi şukela

    gök/su, ah ah keşke alışveriş yasağı yapmasalardı. Aldığımız kozmetik birilerine batmış olmalı :( Çok üzüntülüyüm bu konuda

    YanıtlaSil