Arama Kutusu

YSL Touche Eclat vs MUFE HD Invisible Cover Concealer

yves-saint-laurent-touche-eclat
YSL-Touche-Eclat

YSL Touche Eclat
MUFE HD Invisible Cover Concealer


Yves Saint Laurent Touche Eclat; çoğu kişinin aksine ,istediğimi tam olarak veren bir ürün. Ysl aşkımı bir kenara bırakıp, almadan önce pek çok yerde araştırdığımda, genel bir olumsuz intiba ile karşılaşmıştım. Fakat benim ihtiyaçlarıma en net cevap veren ürün oldu.

Aradığım tam manasıyla bir concealer değildi. Hafif concealer havası olsun ama daha çok aydınlatıcı bir ürün isteğimdi. Touche Eclat kalbimi 12'den vurdu diyebilirim. Doğal bir aydınlatma sağlıyor göz altlarında. Çok sevdiğim ve bittikçe yenileyeceğim ürünler sıralamasında yerini aldı bile. 

Bendeki 2 numara olan Ivory.

mufe-hd-concealer
make-up-for-ever-hd-invisible-cover-concealer

Brigette's Boutique ile almış olduğum Mufe, daha iyi bir kapatıcılık sağlarken, Touche Eclat daha aydınlık bir görüntü veriyor. Ve bir de belirtmek isterim ki, Mufe biraz göz altı kuruması yaşattı, Ysl ile böyle bir problem yaşamadım.


YSL-Touche-Eclat-vs-MUFE-HD-invisible-Concealer
YSL-Touche-Eclat-vs-MUFE-HD-invisible-Concealer

Soldaki,  Make Up For Ever HD Invisible Cover Concealer - Golden Beige 30
Sağdaki,  Yves Saint Laurent - Touche Eclat 2 (Ivory)


7 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. what a sweet blog :)

    YanıtlaSil
  3. Peri tozu, uğra bakalım :)

    Tink, thanks a lot :)

    YanıtlaSil
  4. Pınar31/3/11

    ben mufeden çok memnunum

    YanıtlaSil
  5. miskincim eğer yslden memnunsan onun daha ucuz verisyonu (maalesef çok da ucuz değil) loreal touch magici de denemenin tavsiye ederim. Ambalajının plastik olması dışında yapı ve amaç olarak aynı

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim fragariac, göz gezdireyim bir :)

    YanıtlaSil
  7. YSL den kesinlikle istiyorum harika olduğunu hep duydum seninde iştah açıcı bahsedişinden sonra benim olmalı :)
    bana da beklerim :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil