Arama Kutusu

Parfüm Yorumu Luciano Soprani Soloamore

parfum yorumu soloamore


Luciano Soprani Soloamore Parfüm Yorumu



Tazelik kokan parfümlerimden biri olan Soloamore 'yi beğeneceğimi hiç bu kadar tahmin etmemiştim. Parfümü tek kelime ile tanımlayacak olsaydım kesinlikle "ferah" derdim. İlk açılışı hiç rahatsız edici değil. Oldukça taze. Tenime oturduktan bir saat sonra da, tazeliğini kaybettirmeden gelen naif çiçek kokularını ise ayrı sevdim. Çiçeksi notalarının varlığını rahatlıkla hissedebileceğiniz ama meyvelerin de dansına şahit olacağınız bir parfüm.

Günlük kullanıma çok rahat edebileceğim bir parfüm. Riskli bir seçim olmadığı gibi, rahatsız edici ve baskın bir koku hakimiyeti yok. Belki bir imza parfümü karakterinde olmayabilir, ama aradığınız günlük kullanıma uygun rahat ve ferah bir parfüm ise, bu parfümü de tercihlerinize koymanızda fayda var.

Şişesinin pek bir ilgi çekici yanı yok. Ancak açık pembe kullanılarak dizayn edilmiş şişesi oldukça sade ve ferah bir görüntü veriyor. Parfümün kokusuna uygun izler taşıyor.

Kalite/fiyat açısından oldukça iyi bir parfüm. Bilhassa eşe dosta hediye olarak ne alacağını bilmeyenler için ideal bir seçim olabilir kanaatindeyim.



8 yorum:

  1. Tatlım seni mim ledim...cevaplamak istersen keyifle okurum :)
    Sevgiler,

    http://makeupwithstyle.blogspot.com/2011/03/mim-tag.html

    YanıtlaSil
  2. Sitende gezinmeye bayılıyorum.Yazılarını okudukça mutlu oluyorum.Her adımda yeni bişeyleri keşfediyorum.Parfümler hakkında yazdıklarına bayılıyorum ve hemen denemek istiyorum.Yeni konuları beklemedeyim.Bol şanlslar...

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı çok uygunmuş. Dediğin gibi hediye olarak güzel fikir. Sevdim :D

    YanıtlaSil
  4. Nihal13/3/11

    ismi çok hoşmuşşşş solo amore. fazla rahatsız etmeyen bir koku arıyordum bunada bakıncam tşk

    YanıtlaSil
  5. makeupwithstyle, çok teşekkür ederim. Ben de keyifle cevaplayacağım :))

    giypaylas, çok mersi :))

    İsi, evet fiyat oldukça iyi. Ki bir süredir Strawberrynet fiyatında bir artma yapmadı bu parfümde.

    Nihal, rahatsız etmeyen bir koku fikrimce. İsmi gibi şişesi de tatlı olsaymış keşke ^^

    YanıtlaSil
  6. Çilekte indirimde olduğunda denemek için almıştım.İlk başlarda kokusunu hiç hissetmemiştim,sonra sonra hoşuma gitti.Günlük kullanım için güzel.2. kez sipariş vereceğim.

    YanıtlaSil
  7. abide, evet aynen günlük kullanıma hoş bir parfüm :)

    YanıtlaSil
  8. Adsız11/9/11

    I really like it when men and women arrive with each other and share opinions, fantastic web site, maintain it up.

    YanıtlaSil