Arama Kutusu

Goldwell Saç Bakım Ürünleri

goldwell-sac-bakim-urunleri
goldwell-sac-bakim-urunleri




Goldwell Saç Bakım Ürünleri
Alman saç bakım markası Goldwell ile tanışmam, Cheapsmells'in yaptığı bir indirimden faydalanmamla başladı. Daha sonra ise markanın müdavimi olarak Türkiye'den bulma çalışmalarına başladım. Bu zamana kadar pek çok saç bakımı ürünü kullandım. Tigi Bed Head, John Frieda, Schwarzkopf, Sebastian, L'Oreal (Professional, Paris, Serie Expert), Wella, Kerastase...vs Hepsini bir çırpıda bir kenara attırdı. Saçlarıma en iyi gelen ürünleri sıralamam gerekirse her zaman için ilk sırayı Goldwell alır. (güncelleme: düşüncelerim artık bu şekilde değil, bu markadan çok çok daha iyilerini keşfettim)


Çok memnun kalmamın ötesinde, bir servet dökmem gerekmiyor bakımlı saçlar sahibi olmak için. Düzenli olarak kullandığım iki ürün var ki, bu anlamda denediğim ürünlerin kesinlikle iyilerden birisi.


goldwell-sac-bakim-urunleri
goldwell-sac-bakim-urunleri


Hafif dalgalı saçlarımın, dalgalarını belirginleştirerek bukle bukle yapan şahane, "Goldwell Dynamic Loop Curl Spray" Bir diğeri ise, saçlarımı ağırlaştırmadan hacim katan ve doğal görünüm sağlayan saç köpüğü olan "Goldwell Styling Volume Power Whip"



goldwell-sac-bakim-maskesi
goldwell-sac-bakim-maskesi


60 saniyelik bakım jeli çok pratik ve gerçekten vaadini yapıyor. Saç kremi ise dalgaları daha net ortaya çıkarıyor. Goldwell ürünlerini, kullandıkça sevdim. Dünyanın en harika markası olmasa da, gayet güzeller.




- Goldwell Reklam Kızımız-
goldwell-sac-urunleri-kullananlar
goldwell-sac-bakim-urunleri


9 yorum:

  1. Adsız24/3/11

    johnfrida kullanıyorum kuaförümden alıyorum hep.ama açıkçası çokda memnun degilim. Bu ürünü alıp kullanacagım ama kötü çıkarsa başına ekşirim artık :D
    bunu kuaförlerde görmedim sanırım.internetten almanın bir sakıncası olurmu

    YanıtlaSil
  2. Ben hep netten alıyorum ki :)
    Umarım memnun kalırsın

    YanıtlaSil
  3. Tatlım merhaba.Sana bişey sormak istiyorum.Bu ürünleri cheapsmells den alamıyorum çünkü goldwell ürünlerinin bazıları(şişeleri nedeniyle) sadece UK a gönderim yapıyor.Sen nasıl aldın ürünleri?

    YanıtlaSil
  4. giypaylas, ben de farkettim demenle birlikte. Maalesef saç spreylerini göndermeme kararları almışlar. Mesaj attığımda UK dışında diğer ülkelerin pek çoğunda gümrük sorunları yaşadığını söylediler.

    Ama diğer ürünlerde sorun yok

    YanıtlaSil
  5. wow...beautiful blog! ♥
    greetings

    YanıtlaSil
  6. Ben de saçlarımın dalgalı olmasını isitiyordum. Perma için kuaföre gittim.Perma degil de adını hatırlayamadıgım yeni çıkan daha doğal dedigi bişey yaptı. Şimdi saçlarım su dalgalı. Belirginleştirmek için köpük kullandım ama bikaç markadan memnun kalmadım. Bu kıvırcıklık işinde yeni oldugum için tecrübeden yararlanayım dedim. En yakın zamanda alıncaklar listeme ekledim bu ürünü :)



    http://betulove.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bu aralar saç şekillendirici köpek araştırması yapıyorum. saçlarım şekilsiz bir biçimde dalgalı. goldwell'den daha iyilerini keşfettim yazmışsın. Acaba önerebileceğin güzel bir şekillendirici köpük var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Osmo Wonder 10 diyorum, gerçekten çok güzel bir ürün. (Yabancı sitelerden Feelunique, Tr sitelerinden Kozmoya satıyor. Hatta ufak boyları da var, dilersen ufak boyunu alıp memnun kalırsan büyük boya terfi edebilirsin :) Osmo 'nun üzerine birazcık da deniz tuzu şekillendirici uyguluyorum, baya katalog çekimi tarzında doğal ve şekilli saçlar öneriyorum, şiddetle öneririm :)

      Sil