Arama Kutusu

En Kötü Kokuya Sahip Olan Krem ? Elizabeth Arden Faciası

elizabeth-arden-nemlendirici-krem
elizabeth-arden-nemlendirici-krem

Elizabeth Arden Kremleri
Elizabeth Arden Visible Difference Refining Moisture Cream



Elizabeth Arden çok sevdiğim markalar kervanında yer almasa da ince çizgileri düzeltici etkisiyle, 50 yaşındaki annemin ilgisini çekmeyi başardı. Kremin tam ismi Elizabeth Arden - Visible Difference Refining Moisture Cream.


Kuru bir cilde sahip annem için  iyi geldi diyebilirim. Nemlendirmesi çok iyi olmamasına rağmen, sağladığı yumuşaklık gayet iyi. Vaadettiği ince çizgilerin görünümünü düzeltici etkisini, düzenli kullanmayla anlaşılır ama çok umut verici değil.

elizabeth-arden-nemlendirici-krem
elizabeth-arden-nemlendirici-krem

Kavanoz ambalajı sade. En olumsuz yanı, kokusu. Kokusunu çok keskin buldum. Fazla kozmetik bir koku. Hatta ben bu denli yoğun parfüm içeriği olan kremi cildime sürmeyi tercih etmediğimi not düşmeliyim. Kokusuyla benim için bir ilk, en kötü kozmetik kokan krem ödülünü nazarımda aldı. Kendisini tebrik eder, hayatında başarılar dilerim.






4 yorum:

  1. Adsız31/3/11

    canım yüzümdeki çizgiler için yaşlanma karşıtı bir krem almak istiyorum. çok fazla bütçe çıkamıyorum bu uygun gibi geldi. kokusu benim için önemli değil. ama cildim çok hassas. bunu öneriyor musun? yaşım 34

    YanıtlaSil
  2. Annem (50 yaşında) çok düzenli kullanıma geçmediği için çizgi görünümlerindeki hadisesinde tam net bilgi verip yanlış yönlendirmek istemem. Ama kötü bir krem değil. Dilerseniz Makeupalley sitesindeki yorumları da inceleyin :)

    http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=48745/Visible_Difference_Refining_Moisture_Cream_Complex/Elizabeth_Arden/Moisturizers

    YanıtlaSil
  3. Adsız31/3/11

    linke gittim ama yorumları okumak için üye mi olmak gerek?

    YanıtlaSil