Arama Kutusu

Celine Dion Parfüm Yorumu / Spring in Paris

celine+dion+parfum+yorumu

Parfüm Yorumu

Celine Dion Spring in Paris parfümünü tamamen bir kör alıcı olarak aldım. Nasıl çıkacağını bilmeden, araştırma dahi yapmadan aldım. Parfüme olan düşkünlüğümü durduramıyorum bir türlü. Pişman mıyım? Asla.

Celine Dion Spring in Paris Parfum

Taze çiçeklerin notalarıyla ferah bir his veren keskin bir kokuya sahip değil. Oldukça yumuşak ve ferah bir parfüm.Yasemin kokusunu çok iyi seçebiliyorum ki oldukça güzel harmanlanmış. Paris'teki baharlar nasıl olur bilemem ama ben nedense yağmur yağdıktan sonra duyulan çiçek kokularına benzetiyorum bu parfümü

celine+dion+parfum+yorumu



Çok karakteristik parfüm değil elbette. Ama günlük kullanabilecek, oldukça hafif ve alınası bir koku. Şişesi şirin ve fiyatı diğer parfümlere nazaran oldukça uygun. Kalıcılığı ise benim tenime göre 2-3 saat diyebilirim. Hafif bir odunsu hava ile terk ediyor teni. Gün içinde tazelemek gerekse de çiçeklerle sunduğu ferahlığı seviyorum. Günlük kullanıma uygun bir parfüm. İsmi gibi bahar kokan bir parfüm.


19 yorum:

  1. kutusuda tam bahar havasında

    YanıtlaSil
  2. hiç duymadığım şeyleri sayende öğreniyorum yaaa sağol :)

    YanıtlaSil
  3. :) senin şu sayfanı açınca resmen miss gibi kokuyor ya :-)) Böyle insanın yiyesi geliyo :-))

    Adında Paris geçmesi zaten beni benden aldı en başında :-) Deneyeceğimdir en kısa zamanda.-)

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederim Lucyn :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan.. :))

    YanıtlaSil
  6. siyah süt çok mersi:)

    YanıtlaSil
  7. bir de bir şey sorucam çok alakasız ama; bu yorumları görünür hale nasıl getirdin?

    YanıtlaSil
  8. Lucynciğim,Blog paneline giriş yaptığımda bekleyen yorumlar kısmından onayladım. Bazen reklam yapan yorumlar oluyor, onları direkt siliyorum

    YanıtlaSil
  9. hmm tamam tamam ben yanlış anlamışım...mesela senin sayfanı açtığımda, "3 yorum" falan yazmıyor da, direk yorumlar görünüyordu alt alta...onu demiştim...ama okumak istediğin yazıya tıklayınca zaten öyle görünüyormuş o yazıya ait yorumlar, ben sayfanın genelinde öyle sandım da ondan sordum...:-)

    YanıtlaSil
  10. kutusu tam aynamın önünü süslemelik =)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir site öğrenmiş oldum sayende artık ben de alırım bir kaç parfüm... ;)

    YanıtlaSil
  12. Keşfetmeyi istediğim yığınla parfüm var. Denedikçe bloguna yaz,takipteyim :)

    YanıtlaSil
  13. Miskin kekcim Rihanna yeni parfüm çıkarmış haberi okuyunca direk sen aklıma geldin hemen yazıyım dedim çok öptüm seni:)

    YanıtlaSil
  14. hahahah :D Çok güldürdün beni :D Teşekkür aychiiiii

    YanıtlaSil
  15. Temizlik duygusu veren kokulara bayılıyorum. Celine Dion Spring in Parisi deneyeceğim sanırım.

    YanıtlaSil
  16. Sema, aslında bu tam temizlik kokusu vermiyor ama ferah ve çiçeksi.

    Temizlik diyorsan, sana bayıla bayıla kullandığım Azzaro Twin öneririm :)

    YanıtlaSil