Arama Kutusu

Maria Sharapova ile Çiçeksi Parfüm Kokusu

maria sharapova seksi parfum

Maria Sharapova

Maria Sharapova Parfümü Nasıl ?

Ünlü isimlerin kokularından kesinlikle en sevdiğim bu oldu! İkinci şişemin bitmesine az kalmasından da bunu anlayabiliyorum :) İlk sıktığımda beğenmeyip burun kıvırdığım, ama bir saatin içinde parfümün tene oturmasıyla aşık olduğum bir koku.


Rus tenisçi olan Maria Sharapova (Mariya Şarapova) 'yı bu parfümle tanıdım resmen. Ünlü bir tenisçi olmasının yanında 2003'ten beri "Yılın en seksi sporcusu" seçilen bu 87'lik çıtır, hakikaten çok feminen bir kokuya imzasını atmış. Taptaze çiçeklerden gelen bir bahar buketi havasındaki parfüm öyle nefis ki. Kullandığım parfümlerden, yoğun çiçeksi bir koku olan "Miss Soprani" ye benzettim. (Luciano Soprani) Fakat Miss Soprani o kadar buram buram çiçek ki , biraz bunaltıcı bir havası var. Ferah değil. Bu parfüm ise ona benzese de ona kıyasla daha ferah.


Kalıcılık konusu tenden tene değişse de, bende kim gördüyse mutlaka sorup denemiştir. Ve kalıcılık mevzusuna çevremde kullananları da dahil edersem baya tatmin edici bir kalıcılığı var diyebilirim.


maria sharapova parfum yorumu


Uygun fiyata olan tüm ünlüler parfüm çemberinin bence rakipsiz birincisi. Her kullandığımda soranları da baz alacak olursak etrafa yayılmasıyla güçlü ve beğenilen bir parfüm. Dişi bir aroma hissi vermesi nefis!


Gün içinde öyle güzel kendini fark ettiriyor ki! Şişesi de şık ve naif. Çiçek kokularınu seviyorsanız bu güzel parfümü hafife almayıp, ona bir şans verin derim :)




14 yorum:

  1. Bende farklı bir parfüm kullanmak istiyorum artık,hem hafif,hoş bir koku vericek hem de kalıcı olacak bir şey.Genelde kalıcı olanlar ağır,hafif kokulu olanlarda uçuyor çünkü :)

    YanıtlaSil
  2. geçenlerde bir arkadaşım bahsetmişti bu parfümden...ben de merak ettim, en kısa sürede bakıcam...

    Uzun zamandır kullandığım ve vazgeçemediğim tek parfümüm Lolita Lempicka benim de...kışın özellikle kazaklara sinen o kokusuna hastayım :)Bu aralar CK in2u da kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  3. sihem, güzel bir koku gerçekten.

    rebel, bu parfüm dünyası çok değişik. Mesela annemde kalıcı olan bana uymuyor :))

    Lucyn,Ck'nin o parfümünün görünüşü bile bana yazı anımsatıyor. Yaz gelsin alırım kesin :D

    YanıtlaSil
  4. Hatunlari görünce, moralim bozuldu valla... Canim benim, sevgilerimle güzel kokulu günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. ben de yeni bir parfüm arıyordum hem kalıcı olsun hemde hafif olsun istiyordum daha yeni burberry london aldım tavsiye ederim kalıcı ve güzel kokuyor neyse parfümüm bitince maria sharapovayı denerim:))

    YanıtlaSil
  6. Tşk ederim münster :)

    Ben de london parfümünü merak ediyorum aychi, ilk fırsatta denerim :)

    YanıtlaSil
  7. Armani "Acqua di Gioia" yı da tavsiye ederim bu arada. Hafif, taze ve sportif bir koku .-)

    YanıtlaSil
  8. çiçek kokularını seven biri olarak oldukça merak ettim parfümü.. üstelik fiyatı da çok uygunmuş:)

    YanıtlaSil
  9. Gayet uygun fiyatı, denemeye değer outlet makeup :)

    YanıtlaSil
  10. merak ettim ya..bi bakıyım:)teşekkürler tatlım.

    YanıtlaSil
  11. Adsız31/10/12

    Nereden edinmiştiniz acaba? :)

    YanıtlaSil
  12. Strawberrynet'ten temin etmiiştim, o zamanlar TR'ye gönderim yapıyordu tabii. Şu anda Türkiye'de tek bulunan yer, Gittigidiyor'daki satıcılar. Ancak deneyimim yok GG ile

    YanıtlaSil