Arama Kutusu

İyi ve Kötü Yanlarıyla : The Body Shop Ürünleri

the-body-shop-urunleri-kullananlar

The Body Shop Ürünleri Nasıl ?



Geçen seneye kadar, sıkı bir The Body Shop kullananlardan hatta müdavimlerinden biriydim, özellikle beğendiğim birkaç ürünü vardı ki bittikçe sürekli (Ankara'da olduğum zamanlarda) alırdım.




Ancak içerik kısımlarına biraz önem vermemle birlikte, bu sene biraz soğudum. Nedense bu zamana kadar masum ve doğal marka geliyordu. İçeriğinde neler olup bittiğini öğrenmek için arkasında yapışkan etiketi sökmemiz lazım. Çünkü sadece yapışkanın arkasında yazıyor! Ve ne yazık ki, müşteri hizmetlerine mail attığım halde, neden böyle olduğuna dair herhangi bir geri dönüş olmadı. (Güncelleme: Aylar sonra geri dönüş maili aldım, ürünlerin kozmetik içeriklerin kanunların sınırladığı ölçüde olduğunu bla bla bla bla...beklediğim diplomatik cevaptı,yine de cevap yazmaları incelik.) Ancak içerik yönünden hiç de iç açıcı bir marka olmadığını gördüm. Kozmetik markalarında sıklıkla gördüğünüz içeriklerin aynısını The Body Shop ürünlerinde de görmeniz mümkün. Benim gözümdeki yeri , doğalmışız gibi yapan markalar kervanında sırasını aldı bile.



Bugüne kadar kullandığım ürünlere gelecek olursak;


THE BODY SHOP - C VİTAMİNİ YÜZ SPREYİ

the-body-shop-urunleri
Öncesinde C vitaminli yüz spreyi, sevdiğim ürünler arasındaydı. Ama bu ürün yenilendi ve ne yazık ki yeni halini sevmedim. Eskisi cildimi tahriş etmezken, bu ürün bir haftalık kullanıma dahi gelmiyor. Yazın hem serinletmesi hem de cildimi canlandırması adına aldığım bu ürün, şimdi öylece duruyor. Karma bir cildim var ama kuruya dönük olan yanaklarımı yakması pek iyiye işaret değil sanırım. Bu yüzden eski serisinin sevdiğim bu ürününü bir daha almam.



WILD CHERRY PURE VÜCUT LOSYONU

the-body-shop-urunleri
Yabani kiraz kokulu bu losyon da sevdiklerimin arasındaydı. En güzel özelliği pompalı oluşu. Bu şekildeki losyonların verdiği pratiklik bambaşka.Kokusu ve verdiği tazelik hissi sevdiğim taraflarıydı.Fakat içeriğinden dolayı bir daha almam.




GÖZ KALEMİ ve FAR

the-body-shop-urunleri

Satış görevlisinin de galeyanı ile aldığım kalem ve fardan, 1 gram dahi memnun kalmadım! Sürekli gittiğim için artık beni tanıyan tatlı bir satış görevlisi var Ankamall'de. Biraz onun güler yüzüne kandım diyebilirim. Kalitesini hiç beğenmedim. Verdiğim paranın tek bir zerresine değmedi. Çok net söylüyorum, NYX markasının kalemleri bile bundan çok çok daha iyi.




ÇİLEK VÜCUT PEELİNGİ
the-body-shop-urunleri
Bu peelingin iyi olup olmadığı hakkında henüz karar verebilmiş değilim. İçinde küçük tanecikler var. Her ne kadar kokusu güzel olsa da, çok etkili bir peeling olduğunu söylememem.




ARINDIRICI PEELİNG ELDİVENİ
the-body-shop-urunleri

İşte bunu seviyorum! Sanırım bugüne kadar aldıklarımın arasında en sevdiğim bu tatlı banyo eldivenleri oldu. Bende turuncusu var ve çok memnunum. Ne çok sert ne çok yumuşak. Bana göre peeling eldivenleri oldukça başarılı. Hatta alırken böyle bir eldiven kullanır mıyım diye düşünmüştüm, çünkü aktardan aldığım kabaktan yapılma doğal lifler vardı. Fakat o biraz uğraştırıcı ve yüze pek gelmediği için bu eldivenleri daha çok tercih ediyorum.



FRESH & FLORAL STICK 
the-body-shop-urunleri

Bir diğer sevdiğim ürün. Keşke bunda olduğu gibi tüm ürünlerinde paraben içermese. Ben stick olanını kullanıyorum. Ve çok memnunum. Kesinlikle iz bırakmıyor. Oldukça kuru bir his veriyor.Beyaz gömleklerde sarı leke yapmıyor, siyah gömleklerde beyaz leke bırakmıyor. Unisex bir ürün. Ayrıca belirtmeliyim ki bugüne kadar kullandıklarımın en iyisi. Yazın bile çok rahatlıkla kullandım. En sevdiğim kısım ise çok bereketli olması! Hergün kullanmama rağmen bitmiyoooor :)


44 yorum:

  1. olumsuzluklarına rağmen, yaşadığım şehirde bodyshop olsun isterdim:S

    YanıtlaSil
  2. eldivenler hiç dikkatimi çekmemişti. Alcam sanırım sayende:) lady speed stick kullanıyorm ve memnun değilim.çok iz yapıyor. birde body shop deneyeyim. umarım aradığımı bulurum.

    blogun çok güzelmiş bu arada :D

    YanıtlaSil
  3. negzel, senin ne güzel bir ismin var öyle en başta :D tangled ile de ayrı bir bütünleşmiş ^^ Evet her şehirde yok malesef. Antalya'ya gittiğimde bile bulamıyorum.

    İsis,eldivenler ve stick tek sevdiğim ürünler oldu. Lady speed stick ile arasında dağlar var diyeyim ^^

    YanıtlaSil
  4. Benim TBS'den sürekli aldığım 2 ürün var onlar da Jasmin ve Vanilla vücut spreyleri :) İkisine de bayılıyorum,vazgeçemem herhalde ya . Resmen parfüm niyetine onları kullanıyorum yaz-kış :D Jasmin daha hafif ve ferah oluyor özellikle yazın,Vanilla ise daha kışlık ve ağır ama daha kalıcı bir koku. 2 al 1 öde kampanyalarını yakalayıp aldım en son aldıklarımı :)) Bir de geçen sene yılbaşı ürünü olan lip balmlarından var 2 tane,onlar da çok hoşlar ama kullanımları zor geldiği için sadece koklamakla yetindim diyebilirim hehehh ...

    YanıtlaSil
  5. Junkhead, lipbalmları denemiştim sevmemiştim ama diğer dediğin parfümleri deneyeceğim en kısa sürede :) Teşekkür

    YanıtlaSil
  6. TBS stick'i denemedim ama senin tavsiyenle gittiğimde alıcam merak ettim :)

    YanıtlaSil
  7. ben de farından memnun kalmadım mis gibicim ama bronz pudrası fena deil:)

    YanıtlaSil
  8. aychi :) makyaj urunlerinden oyle bir sogudum ki tbs'nin, bir daha mumkun mertebe almicam birsey ^^

    YanıtlaSil
  9. eldivenleri görmemiştim ya da dikkat etmemişim herhalde, gidince bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  10. Bende vanilya vucut spreyini çok kullanıyorum çokta memnunum ama makyaj ürünlerinden bende cok memnun kalmamıştım.

    YanıtlaSil
  11. içeriğinde zararlı kimyasallar mı var da vazgeçtin ben de kullanıyorum da çunki

    YanıtlaSil
  12. Bloğuna bayıldım enerji doldu içim =)

    bıdı bıdı kısmına çok güldüm çok güzel olmuş.

    Body shop'un çilekli peelingi konusunda sana katılıyorum kokusu çok güzel ama peeling olarak almayı düşünen varsa tavsiye etmem =(

    http://hayatmodadanibaret.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir posy olmuş, açık açık ne tecrübe ettiysen anlatman aslında en güzeli...

    YanıtlaSil
  14. Merve22/2/11

    eldivenleri bende farketmedim hiç. daha doğrusu bu tip eldiven şeklinde peeling yapanı ilk defa görüyorum çok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  15. rebelcim,eldivenleri çok işime yarıyor,tavsiye ederim :)

    taranis, beni bir daha hiç bir kuvvet majyaj malzemesi aldıramaz ordan ^^

    bonbon, evet pegler cirit atıyor. Diğer kimyasallar da pek iç açıcı değil ne yazık ki. Üstelik içeriği saklanır şekilde,yapışkan etiketin altında.

    Demet,çoook teşekkür ederim :) böyle beğeniler duyunca çok sevindirik oluyorum ^^

    Sihem Tachouli, teşekkürler stil uzmanı :D

    Merve, eldivenler beklentimin üzerinde olduğu için daha bir sevdim. Varsa ihtiyacın öneririm :)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir post olmuş. Deneyimlerini samimi paylaşman çok yararlı ben de yeni aldıgım bronz allığından memnun kalmadım daha önce hep ondan alırdım. eldivenleri ve stick e hemen bugün bakıcam=)

    YanıtlaSil
  17. Verabox teşekkür ederim düşüncelerin için :) Allık hiç kullanmıyorum ama formül değiştiriyor olabilirler. C spreyinde oldugu gibi :(

    YanıtlaSil
  18. cilt bakım ürünlerini sevmedim,makyak ürünlerinde de bikaç tane var memnun kaldıgım.ama vücut bakım ürünlerinde en sık tercih ettiğim marka.benim postumun üzerine iyi geldi:)

    YanıtlaSil
  19. URL'mi değiştirdim.Yeni URL'm;

    ottancopten.blogspot.com

    :)

    YanıtlaSil
  20. çok otantik,bayıldım :D:D:D

    YanıtlaSil
  21. teşekkür ederim:) ben de yaşadığım şehirde yok derken Antalya'yı kastetmiştim ya:))

    YanıtlaSil
  22. :D:D işte bu gülümsetti beni

    YanıtlaSil
  23. Bende tbs nin çay ağacı yağını aldım herkesin çok memnun olduğu ama bnde tam bir hayal kırıklığı hiç güzel etki yapmadı maalesef...

    YanıtlaSil
  24. Çay ağacı yağı adını sıkça duyduğum ama her seferinde almayı unuttum bir ürün. Açıklayıcı bilgin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  25. Rica ederim canım, herkeste farklı etki yapabiliyor bu tip ürünler... sanırım cilt tipime uymadı :/

    YanıtlaSil
  26. Elbette öyle ama içindeki zararlılar her cilt tipini olumsuz etkiler ^^

    Umarım mailime cevap yazarlar.

    YanıtlaSil
  27. ayy bende o peelingten var. görüntüden başka bişey deil kanımca aylardır kullanıyorum ama tırt yani hele taneciklrin ne işe yaradıını anlayamadım bile henüz

    YanıtlaSil
  28. Evet görüntü süper de pek iş yok ^^

    YanıtlaSil
  29. su peeling eldivenler benim yüzümü mahvediyo..
    cok hassas cildim var benim onlari
    hic kullanamiyorum =/

    YanıtlaSil
  30. Hiç bir sorunla karşılaşmadım ben, çok sert yapıyor olmayasın :) Çünkü gerçekten yumuşak

    YanıtlaSil
  31. Cok haklisin gercekten, cilek peelingi aslinda pek bi peeling degil, ama kokusu harika :-)

    Vücut losyonundan bende kullaniyorum: Birtanesi Cilekli, birtaneside Brazil Nut Whip,
    Brazil Nut Whip, tam bayimli yapti beni :-)) böyle Cookies, Kurabiyemi desem öyle bir kokusu var :D

    Iceriyinden dolayi kullanmadigini yazmissin, hangi maddelerden dolayi kullanmiyorsun?
    Aslinda iceriyine dikkat ediliyor diye biliyorum ben BodyShop'u ama yaniliyorda olabilirim.

    Ama cok sevdim bu Postu ben :-)
    Deodarant stick'i bende kesinlikle alip denicem.


    Bu arada bende yeni bir BLOG'a basladim, hepinizi beklerim :))
    => http://guelsah87.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Gülşah, ne yazık ki ben içeriğinin daha doğalolduğunu düşünüyordum hep. Alırken hiç önemsemezdim güvendiğim için. Ancak arkadaki etiket ve kullanım kısımlarını yırtarsan PEG'lerin Edta gibi kimyasal yığınların ve daha fazlasının cirit attığını göreceksin. Oranları çok ya da değil, var olması beni soğuttu. Daha yenilesi krem istiyorum ben artık :D Makyaj malzemesi alırım ama fazla kullanmam. Bakım ürünleri ise çok sık kullandığım şeyler. Bu yüzden artık içeriklerine bakıyorum her aldığımın. Bloguna gelirim bittabiki :)

    YanıtlaSil
  33. Bende senin gibi dogal ürünler kullanmaya yanayim aslinda. Ama senin dedigin gibi bi güvenme meselesi oluyor, bazi markalarda, ve Body Shop'da öyle bir yer, hani öyle sandigim. Iyiki bu post'u okudum. Cok iyi oldu, gercekten :-)
    Ama kokularii cok güzel yaaaaa :D

    YanıtlaSil
  34. Fresh Floral stickin koruyucu madde içermediğini sayenizde öğrendim. Hemen deneyeceğim. İz bırakmaması da çok büyük bir avantaj. Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  35. Şu ana kadar ne kullandıysam, giysilerimde iz bıraktı. Ayrıca uzun kullanımda karartmaya sebep oldu cildimi. Ama tbs'nin bu deo stiğini hakikaten çok seviyorum, öneririm :))

    YanıtlaSil
  36. Merhaba, postun çok faydalı olmuş sağolasın :) İnternette de senin gibi body shop ürünlerinden, daha fazla ise genel olarak paraben içeren ürünler üzerine uyarı nitelikli yazılar okudum. Onlardan sonra da dolabımdaki tüm kozmetik ve bakım ürünlerini inceledim :) Biraz önce body shop body butterları konusunda bir karşılaştırma yazdım blogumda. Hem blogumu hem yazımı incelemek istersen: iremimosa.blogspot.com
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  37. Mimosa, elbette yazılarını incelemek isterim, Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  38. mıskın kek bu eldıVenı nereden aldın fıyatı ne kadAr tam olarak başKa nereleRde var bılıyormusun ya..*/*

    YanıtlaSil
  39. Matruşka, eldiveni The Body Shop mağazasından aldım, fiyatını ne yazık ki hatırlamıyorum, alalı çok uzun zaman oldu. Ama 10 Lira'dan fazla değildir diye düşünüyorum. Rossmann raflarında da buna benzer bir ürün görmüştüm, aklıma orası geldi sadece :)

    YanıtlaSil
  40. degıldır ınSallah vucuda eldıvenle peelıng yapMa fikri bayağı bir hoşuma gitti çünkü watsonsA baktım bu tarz degılde daha cok kese gibi sertlerine rasladım orgu gibi yumuşacık bulamadım ordA dedıgın gıbı roSsmana bakıcam Bide tSekkÜrlEr...;)))

    YanıtlaSil
  41. El kremleri arasında en güzeli kenevirli olan;fakat diğerlerini tavsiye etmem,hele bademlisi neredeyse kurutuyor.Şirin bir albenisi var bu markanın ama içeriğini incelemek hiç aklıma gelmemişti,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerinizi dikkate alacağım, teşekkürler :)

      Sil