Arama Kutusu

Kenzo Amour Florale Parfüm Yorumu


kenzo-amour-florale-parfum-yorumu

Kenzo Amour Florale Parfüm Yorumu

Aşkın Bir Parfüm Şişesindeki Dansı




Daha önce ayıla bayıla kullandığım Kenzo Amour Parfümü şahane kokumuzun kız kardeşi. Farkı ise vanilya yerine daha çok çiçeksi ve ferah havada bir parfüm olması. Çiçek kokuları içinde şu ana kadar kokladığım en cezbedici büyüye sahip koku. Aşkın çiçeklerle sarıp sarmalanmış hali diyebilirim. Çiçeksi bir şarap gibi...


Parfüm öyle hoş ki. Sanki bahar mevsiminin, küçük şişeye serpiştirilmiş hali. Nefis gardenya kokusu, insanı düş bahçesindeymiş gibi hissettiriyor. Kalıcılığı ise çiçeksi kokulara rağmen çok kalıcı. Öyle ki parfümü gün içinde yenilememe gerek kalmadan, akşama kadar duruyor tenimde.

Parlak şişesi ise son derece zarif ve estetik. Şeffaf havası ile bütünlük halinde olmasına rağmen, bir o kadar kadınsı olan bu kokunun ahengi ile büyülenmeyecek erkek yoktur fikrimce.

Çiçeksi kokuların birincisi benim için Gucci Rush 2 'dir. Ancak Kenzo Amour Flore şaşırtıcı bir enerjisiyle birinciliğe aday gözüküyor.


kenzo-amour-florale-parfum-yorumu



17 yorum:

  1. Ben koyu pembe olanını (yani senin ilk kullandığını) çooooooooooooook beğeniyorum :) şeker gibi kokuyooo :)

    YanıtlaSil
  2. dediğin gibi canım şişeside sade ve şık görünüyor

    YanıtlaSil
  3. Betül23/2/11

    sevgilime doğumgününde kenzo parfüm aldım erkek kokusu. ama hangisi olduğu hatrımda deil. kenzo ile ilk tanışmam oldu. öyle vuruldumki sonra kendim için kadın kokularını aldım. sevgilim benle aşk yaşıyo ben kenzo ile =)))) tavsiye ++++++

    YanıtlaSil
  4. şişesi çok hoşmuş. kokusunu merak ettim, alsam mı :D

    YanıtlaSil
  5. of yokmu o ptt çalışanları benimde lovely shoes ayakkabılarım öyle geç getirmişlerdi

    YanıtlaSil
  6. Kenzo Flower kullanmıştım ben de uzun süre...şişesi aynıydı, çok seviyordum ben de..eminim bu da çok güzeldir:)

    YanıtlaSil
  7. çiceksi bir koku arıyorum bende kenzo amour'u merak ettim ilk fırsatta denemeliyim :) peki Vera Wang Princess ile ilgili nerdesin?Kullandığın bir parfüm mü? ALmayı düsünüyorumda :)

    YanıtlaSil
  8. taranis, vera wang princess çok genç kızlara hitap eden bir koku. Yani lise çağında olsam gidip alırdım kesin :) Çiçeksiliği var ama karışık bir koku gelmişti bana, çikolatayı çok net alabiliyorum mesela. Hem de vanilya var. Ben pek beğenmemiştim.

    Eğer çiçeksi koku favorimdir diyorsan, bu tanıttığım parfüm ile Gucci Rush 2 öneririm. Yalnız Gucci Rush değil, 2 olacak illa :D Öbürü daha baharat ağırlıklı koku

    YanıtlaSil
  9. canım cok tesekkür ederim, bak hemen fikrim değişti:)geçen gün bir mağazada geçerken gözüme çarpti kokladım çiçeksi bir koku aradığımdan ilgimi çekmişti ama kesinlikle önerilerini denicem:)

    YanıtlaSil
  10. :) yine de dene parfümü. 1 gün üzerinde kalsın, parfüm denen şey tenden tene çok değişiyor,belki beğenirsin

    YanıtlaSil
  11. Bu konuda söyleyeceğim tek şey harika bir parfüm olduğu...

    YanıtlaSil
  12. Adsız12/1/12

    benim gibi ne kullanacağını bilemeyip o parfümden o parfüme atlayan kararsızlar için derim ki deneyin farkı görün tabi tatlımsı vanilya kokuları hoşunuza gidiyorsa..

    YanıtlaSil
  13. Adsız12/1/12

    yazın yazlık mekanlarda dolaşırken hani böyle ara sokaklarda pembeli beyazlı zakkum çiçekleri olur ya vanilya kokar işte öyle insanı sıcacık yaz günlerine götürme sebebi bu sanırım ;))

    YanıtlaSil
  14. Kenzo amour ile hicbir parfum yarisamaz tabi bana gore:)
    Suan pembesi turuncusu ve beyazi 3 ude bende var. Encok mat beyaz sisesini seviyorum ama turuncusuda beyazina cok benziyor oda mukemmel.pembe olanida harika ama digerleri kadar degil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel :) Demek ki koku beğenilerimiz aynı zira ben de çok çok çok severim. Benim için hem güzel hem çok özel, anı dolu bir parfüm :)

      Sil
  15. Seni seviyorum kenzo amour :) edp olan 3 siseside elimde. Beyaz ve turuncu en guzeli .pembeside guzel. Birde seffaf olan beyazi denemek gerek

    YanıtlaSil