Arama Kutusu

Ebay Yurtdışı Alışverişi ile Sleek Storm Far Paleti

Ebay Yurtdışı Alışverişi

Sleek MakeUp

Storm i-divine palette

Far Paleti
yurtdisi alisverisi ebay



Sleek Storm i-Divine paletini, Ocak ayından beri istiyordum , Mspurplemakeup bahsettiğinde pek durduramadım kendimi :) Aslında niyetim Mac ile istediğim renkleri düzenlemekti. Ancak bu isteğim Sleek ile molaya girdi. Biraz da ertelememin sebebi cazip gelen fiyat farkıydı açıkçası.


Ebay ile 0roksy0 satıcısından 6.45 Gbp fiyatına edindim. Kargo fiyatı da çok cüzi idi. İngiltere'den yola çıkan ürünümün çarçabucak elime ulaşması en güzel tarafıydı. Bir hafta dahi dolmadan geldi.


Far paletine gelecek olursak beklediğimden daha iyi olması beni şaşırttı. Ben açıkçası ELF ürünleri gibi olduğunu düşünüyordum. Ama onun çok üstünde.


Yapısı yumuşak, kolay sürülüyor. Toz toz olma huyu da olmasa çok daha başarılı olurmuş. Günlük makyaj için çok şık. Renk verişi oldukça iyi. En sevdiğim yön ise gün içinde yok olmaması. Oldukça rahat bir kullanımı var. Kaldı ki fiyat/performans olarak muhteşem!


Zaten far paletini elinize aldığınızda, basit bir ürünle karşılaşmadığınızı hissediyorsunuz. Renk uyumları oldukça başarılı. Satıcının da hızlı olması ve fiyatının makul olması, alınmasını daha geçerli kılıyor.


13 yorum:

  1. miskin çok başaılı blogluyosun sayfanı seni okumayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, renkler şahaneymiş! :)

    YanıtlaSil
  3. MissEinstein :) Teşekkürler, bilmukabele efenim

    Makeupwihtstyle evet renkler çok güzeli, günlük kullanıma çok uygun. Teşekkür bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. Not sure what you are saying but thank you for the mentioning.
    Did you get the palette because you saw it on my blog?
    Are you enjoying it? I love it...you can do so many things with it.
    XX

    YanıtlaSil
  5. :))) I saw your blog and I wrote that I decided to buy at that moment. Yes, I liked it very much. Thank you for discovery :))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım... ;)

    YanıtlaSil
  7. http://pembemissbone.blogspot.com/2011/02/izledigim-tum-bloglar-mimlendiniz.html?showComment=1297299756472#c472942488334477616
    mimlendin.:)

    YanıtlaSil
  8. farı öyle güzel anlatmışsın ki pek far kullanmamama rağmen yine de almak istedim. :)
    güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle çok yararlı bir alşveriş olmuş,tebrik ederim...
    valla ne güzel şeyler buluyorsun,paylaşıyorsun,suppeerr :)

    YanıtlaSil
  10. missbone, ilk defa mimleniyorum :D

    sJ, çok teşekkür ederim :)

    fashiONözge, ebay sağolsun :D Teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Sleek harika bir marka. Butun goz makyaji paletleri harika. ben de cok severek kullaniyorum:) gule gule kullan

    YanıtlaSil
  12. pelininstyle, aynen yahu, çok güzelmiş. Ben de memnun kaldım. Diğer paletleri de cezbediyor beni. Çok teşekkür ederim :) Sen de cici günlerde kullan ^^

    YanıtlaSil