Arama Kutusu

Ebay ile O.P.I Ojeleri Yurt Dışından Satın Almak

yurtdisi ebay alisverisi-opi oje

Ebay Alışverişi
Yurtdışı Alışverişi
Opi Oje



Daha önce Ebay sayesinde Sally Hansen Ojeler edinmiştim, fakat benim oje diyince aklıma gelen en güzide isim OPI.Tercihimin asıl nedeni OPI ojeleri hemen kuruyor olması! Ben hayatımda bu kadar hızlı kuruyan oje görmedim. Sürdüğümde kurumayanlara sinir oluyorum. Bekle, bekle, bekle...! Zaten bekleyemiyorum fazla, oraya buraya sürünmesi işten değil. O yüzden OPI her zaman gözümde bir numaradır.


Ve tabii ki de renkleri inanılmaz parlak ve güzel! Ama ben daha da güzelliştirmek için en alta base coat, en üste top coat sürerek hem ojenin dayanıklılığını arttırıyorum, hem de rengi çok daha canlı oluyor. Bu şekilde kullandığım zaman oje ben istemediğim sürece nerdeyse 7 gün hiç çıkmıyor.


Ebay sayesinde Glitzandglamorize satıcıdan yaptığım 3 alışverişten de çok memnun kaldım. Zaten ilk ve ikinci alışverişlerimdeki memnuniyetim sonucu 3'ledim :) İlkinde bir mini set almıştım, ikincisi ve üçünsünde tekli seçtiğim ürünlerden oluştu.


Glitzandglamorize öyle profesyonel bir satıcı ki, bir kere ödemeyi yaptığınız gün içinde kargoluyor. Ki söz konusu ebay ise herkese bu konuda güven olmaz. İkincisi seçtiğiniz ojelerin her birine özel bölmeli bir minik kutu ile gönderiyor. Üçüncüsü ise ojeler orjinal.


Oje fiyatları genelde 5.95$  Kargo ücreti ise Türkiye için 3.5$

Ben mini boyları daha çok seviyorum ojelerde. Hem daha kolay bitiyor, hem çantada taşıması daha rahat, hem de daha çok renk keşfetmemi sağlıyor!

14 yorum:

  1. merak edildi, e-bay'e zıplandı:D

    YanıtlaSil
  2. bende merak ettim.opi hep duydum ama kullanmadım :p tşk

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım ojelerini,ojeleri aldığın satıcının linkini de paylaşman iyi olmuş bende bir göz atayım :)

    YanıtlaSil
  4. verdiğin satıcyı inceledim ürün çeşitliliği güzel en kısa zamanda deneyeceğim, nazik paylaşımın için teşekkürler:))
    Buarada blogun hayırlı olsun güzel yazılarının devamını dilerim=) bizbize güzellik forumu güzel bir bloggerla daha tanışmama vesile oldu :D

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim outlet makeup :)

    YanıtlaSil
  6. Bende ebay'den OPI alsam mı diye düşünüyordum :) Tavsiye ettiğin satıcının ürünlerine bir göz atayım, paylaşım için tşkler canım :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. opinin renklerine ben de bayılıyorum ama hiç kullanmadım bugüne kadar, bloglardan bakıp bakıp iç geçirdim :)) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. çok faydalı bi post olmuş bu ya, hemen bakıyorum :) bloguma bıraktığın yorumla fark ettim ve senin blogunu çok sevdim ben! harikaymış :) takipteyim artık.

    YanıtlaSil