Arama Kutusu

Ebay Alışverişim ile Chopstick Aldım!

yurtdisi-ebay-alisverisi-chopstick-al

Ebay Alışverişi 

Yurtdışı Alışverişi

Uzak Doğu 'dan Chopstick Satın Alma



Uzak Doğu'ya karşı oldum olası bir ilgim vardır, bilhassa da Güney Kore'yi daha ayrı tutarım -hayalim bir gün Uzak Doğu'yu doyasıya gezmek- bu hayalim bir kenarda dura dursun, chopsticklere bakarken alışveriş yapmak için kendimi bulduğum yer tabii ki Ebay oldu. Daha önce tecrübem olmadığı için pahalı serilerini denemek istemedim. Bu arada kalite farklarına göre de ayrıldıklarını öğrenmiş oldum.


Benim aldığım tahtadan yapılma ve oldukça uyguna geldi. Fuquanlai772 isimli satıcıdan aldım. Açık arttırmayla ürünü kazandım. Fiyatı sadece 2.5 $. Üstelik kargo ücretsizdi. Hatta açık arttırmaları takip ederek daha ucuza bile alınabilir. Ürün Çin'den kapıma kadar 15 günde geldi. Çin'den aldığım ürünler genelde ücretsiz oluyor olmasına ama 20-25 gün gibi gelme süreleri vardır. Bunu göze alırsam, gayet makul bir sürede geldi.


Satıcının sattığı chopstick 'lerden ben koyu mavi olanları tercih ettim. İçinde toplam 5 adet var. Ve yanlarında minik tahtadan birer aparat daha var. Sanıyorum altlarına koymak için, kirlenmesin diye. Tahtadan olmasına rağmen renk atması hiç yaşamadım. Gayet iyi durumdalar.


Chopstickleri bu ara elimden düşürmez oldum. Hem çok eğlenceli hem de kesinlikle daha yavaş yemenizi sağlıyor. Ve en sevdiğim yanı ise sandığımdan daha kolay kullanabilmem oldu. Bunda sanırım, izlediğim Güney Kore filmlerinin etkisi var.

uzak-dogu


12 yorum:

  1. bende uzak dogu kültürünü cok sevıyorum
    dizi filmleri cok güzel polisiye ask :)
    favorim.

    YanıtlaSil
  2. Bende Uzakdoğu ülkelerini ve kültürlerini çok severim; Imkan varsa mutlaka ziyaret edilmesi gereken yerler, Türkiye'den ve Avrupa'dan o kadar farklı ki!

    Chopstick konusunda çok başarılı değilim ama yine de yiyebiliyorum :) Kesinlikle yavaş yemek yemeyi sağlıyor :)

    YanıtlaSil
  3. süper chopstick kullanırım :) çok eğlencelidir, çok severim ben de :)güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. oo hayırlı olsun... bayağı da ucuza almışsın hani.. :)) baktım verdiğin linkten pek şirinler canım.. pandalı ve çocuklu olanlara bayıldım.. :) bende de var çubuklardan ama dümdüz bişey.. bi numarası yok yani.. :)) hani şu hazır ramenlerin yanında verilenlerden.. :)) ama olsun ben seviyorum onu.. :))) az biraz da yiyebiliyorum bişeyler, beceriyorum yani.. özellikle erişteyle süper bi ikili oluyolar.. :))

    YanıtlaSil
  5. alakasız olacak belki ama, hani belki bilmiyorsundur diye söylemek istedim sadece, IKEA'da da satılıyor chopstick. içinde yanılmıyorsam 6 çift var ve fiyatı da 5 ya da 6 lira. son derece de dayanıklılar :D

    YanıtlaSil
  6. Canım ödülün vaaar ;)

    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2011/02/odulum-vaaar.html

    YanıtlaSil
  7. hepinize çok teşekkür ederim :) ödül için de çok mersi :))

    ikea bi Ankara'ya açılıyor yakında, alcağım bi ton şeyden mahrum kalıyorum :D:D

    YanıtlaSil
  8. Ebay den bir tek bunu almamıştım bunuda almalıyım:)

    YanıtlaSil
  9. ben böyle yabancı sitelere pek güvenemiyorum gerçekten kargosu bedavamı? ben sitede US $0.01 bu fiyata bir çatal kaşık ve chopstick gördüm bu fiyata çok uygun değil mi bu fiyatlar uygun mu ??

    YanıtlaSil
  10. ben böyle yabancı sitelere pek güvenemiyorum gerçekten kargosu bedavamı? ben sitede US $0.01 bu fiyata bir çatal kaşık ve chopstick gördüm bu fiyata çok uygun değil mi bu fiyatlar uygun mu ??

    YanıtlaSil
  11. Ben böyle yabancı sitelere pek güvenemiyorum kargo ücreti yok demişsiniz gerçekten doğru mu? sakın yanlış anlamayın sadece ilk defa böyle bir yabancı siteden alışveriş yapmak istiyorum o yüzden bu soruları soruyorum sitede US $0.01 fiyatında çatal , kaşık ve chopstick gördüm bir kabın içinde linkide şu http://www.ebay.com/itm/Creative-Fashion-Separable-Cutlery-Flatware-Set-Fork-Chopsticks-Spoon-For-Travel-/281137468296?pt=Flatware&hash=item4175195388 acaba bu gerçek fiyatımı bana yardımcı olursanız çok sevinirim çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çoğu ürün ücretsiz kargo. Sizin verdiğiniz ürünün kargosu var, gözünüzden kaçmış olmalı çünkü linkte 2.68$ kargo ücreti gözüküyor. Ayrıca verdiğiniz link bir açık arttırma ve daha 2 günü var. Yani o 0.01 $ 'da kalmaz. Fakat ben ücretsiz kargo seçeneği olanları tercih ediyorum böyle ıvır zıvır ürünlerde. Araştırarak bulabilirsiniz

      Sil