Arama Kutusu

Tahta Tarak Faydaları ve E-kuafor Alışverişim

Tahta tarak, diğer saç taraklarından farklı olarak saçları dökmeden tarayıp, bu anlamda tarakların verdiği hasarı en az şekilde verdikleri ve elektriklenmeyi önlediğini duyduğumdan beri, hemen bir tane edinmeliyim dedim. Fakat hangi mağazaya gitsem bir türlü bulamadım, plastik ve iğne uçlu taraklarla dolu olan raflarda, aradığım tahta tarağı bulamayınca, "belki internette satılıyordur" düşüncesi ile alışveriş sitelerinde aramaya koyuldum.


E-kuafor sitesine baştan önyargılıydım. Açıkçası güvenirliği konusunda endişelerim vardı. Fakat alışverişim gayet hızlı olması ve müşteri temsilcisinin de her sorumla nezaketle ilgilenip, beni bilgilendirmesi ön yargılarımı tamamen yok etti. Aldığım 5 parça üründen en sevdiğim bu ikisi oldu.

tahta-tarak-faydalari





Tahta tarağın methini epeydir duyuyordum duymasına ama şu ana kadar edinememiştim. Sitede görünce alışverişime ekledim. Çok memnun kaldım. Ve uzun süreli kullanımda faydasını gördüm diyebilirim. Anladım ki tarak seçimi çok önemliymiş. Eski kullandığım tarak saçımı çok döktüğünü, tahta tarak kullanmaya başlayınca anladım. Fiyatı 3.5 liraydı.


Bir de şunu belirtmeden geçmeyeyim. Eğer saçlarınız kıvırcığa yakınsa daha geniş dişli tarak kullanmanız gerekli. Yok eğer daha düze yakınsa ince dişli almanızı tavsiye ederim.


Aldıklarım içinde ikinci beğendiğim ve kullanışlı olan bir diğeri ise bir saç kesme aleti oldu. Kahküllerim uzadıkça kullanıyorum. Şu ana kadar gittiğim hiç bir kuaför kahküllerimi doğru dürüst istediğim gibi yapamaz. Çok sinir oluyordum bu duruma. Ben de bunu alarak, sonunda rahata erdim. İstediğim tarzda küçük hareketlenmeler yapabiliyorum sayesinde.Fiyatı 10 liraydı.


Memnun kaldığım bir alışverişti. Kısa zamanda elime ulaştı, sürekli sorduğum sorulara anında yanıtlar aldım. Ürün çeşitliliği de fena sayılmaz. Toplam 5 parça ürünüme 5.99 Lira kargo ödedim. 6 değil yalnız 5.99





5 yorum:

  1. bi ustura ben de mi alsam uzadıkca düzeltirim saçlarımı :p hiç aklıma gelmezdi e-kuafor diye bir site :)

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik, çok işime yarıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız21/2/11

    Gökçe

    Epey bir zamandır böyle bir blog arıyordum. Şu an bile nereden buldum sizi bilmiyorum ama yağlar, kürler, maskeler, kremler tarzında hem hazır ürünleri hem de evde bitkisel ürünlerle yapabileceğim şeylerle ilgili tariflerin bir arada olduğu bri blog olması beni çok sevindirdi. Teşekkür ederim. Takip edeceğim sizi.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, sanırım adınız Gökçe:) Böyle güzel şeyleri duymak ne güzel ^^

    YanıtlaSil
  5. Bende tahta tarak kullaniyorum uzun zamandir, ve bende cok memnunum gercekten. Daha güzel tariyormus gibi geliyooor saclarimi :-)))

    YanıtlaSil