Arama Kutusu

Yves Saint Laurent Baby Doll Parfüm Yorumu

ysl baby doll parfum yorumu

Yves Saint Laurent Baby Doll Parfüm Yorumu
YSL Baby Doll



Yves Saint Laurent 'in "Baby Doll" kokusunu denediğim günün ardından, kokusu günlerce burnumdan gitmedi. O kadar güzel bir kokusu var ki gün boyu içime çeke çeke mest olmuştum.

Tabii ki, denedikten sonra bu kadar etkilendiğim bir parfümü hemen edindim. Benim aldığım sınırlı üretimdi , her zaman raflarda bulunan Baby Doll parfümünden tek farkı, içerisindeki yüzen minik minik simleri.

Simleri abartı ya da vücuda yapış yapış duranlardan değil. Varla yok arası belli olan ama parfümü kullanırken, sizi şımartıp bulutlara uçuran cinsten. Üstelik o cezbedici şişesi yok mu! Minik bir define gibi insan saklamak istiyor. Teninizle uyumlu olup olmayacağını bilemem ama tuvalet masanızı şıklaştıracağı kesin. YSL markası, makyaj ürünlerindeki şıklığını parfümlerde de yansıtıyor.



Koku olarak ise "Baby Doll" çok hafif şeker kokusu ile gülün birleşimi ve bununla gelen naif tatlı dokunuşlar... Üstelik gül kokusuna karşı hep bir ön yargım vardı. Ancak bu parfüm tüm ön yargılarımı yıktı geçti. Hafif tatlı bir şekilde sunulan bu gül kokusunun hem masum hem dişi hem de özgün bir tavrı var. Müptelası olunası parfümler sıralamasında yerini kimselere vermeden kurulan bu parfüm, sıkıcı hal almayan şeker ve hafif gül karışımın nasıl ferah bir aromada lezzetlenebileceğinin de bir kanıtı.


Bu yüzden diyorum ki,
Romantik prenses çağrısının kokusu kesinlikle "Baby Doll" 


ysl baby doll parfum yorumu



NOT: Bu parfümü tanımladığım bu yazımda, başka bir blogtan esinlendiğim düşünüldü. Oysa ki ben blogumdaki yazılarımı, bir yerlerden alıp yazmıyorum. Tamamen kendi fikirlerim ve bana hissettirdikleri ile betimlemeye çalışıyorum. Dileyen, tek tek konularımı gezebilir. Bahsedilen tanımı ve yorumunu blogumdan kaldırdım. Ortak paydada birleşen düşüncelerin, "araklamak" eylemi ile bütünleşmesi, adil bir yaklaşım değil. Yine de, dileyen istediğini düşünebilir.

19 yorum:

  1. ben bile merak ettim dogrusu :)

    YanıtlaSil
  2. bende çok seviyorum bu kokuyu :)

    YanıtlaSil
  3. Beni de şişesi ilgimi çekti, bi merak gidip denedim ve resmen vuruldum. Naif bir gül kokusu, hep sevdiklerim arasındadır :)

    YanıtlaSil
  4. bu kokuyu alıp almama konusunda o kadar çok ikilemde kaldım ki :) ilk önce uçakta freeshop çıkartması yapmıs bir bayan yan koltuğuma düşünce direk denemiş oldum :) o sıra çok hoşuma gitmişti. Sonra çilekte fiyatı düşmüş gördüm alim almiim derken unuttum gitti :S Almamaktan dolayı pişmanlık yaşadığım parfümlerdendir kendisi :S

    YanıtlaSil
  5. seviyorum bu kokuyu.
    :)masum şeker.

    YanıtlaSil
  6. Swl, çilekten artık ikilemde kaldığım ürünleri şakkadarak alıyorum :D Çünkü bazen inanılmaz indirimler yapıyor.Bir de cheapsmells'e bakın derim. Geçen haftalarda Kenzo'nun kokusunu 60 küsür liraya aldım, hem de 85 ml.

    Blush, aynen tarif ettiğin gibi masum şeker bir havası var :)

    YanıtlaSil
  7. şişesi çok şirinmiş

    YanıtlaSil
  8. Sorma,tam koleksiyonluk ^^

    YanıtlaSil
  9. yaa ne güzel tarif etmişsin!o kadar çok istedim ki şimdi koklamak :) ilk fırsatta deniycem gül kokusunu da pudra şekeri kokusunu da çok severim demek ki dehşet bişey bu parfüm!

    YanıtlaSil
  10. Denenmeyi kesinlikle hak eden bir parfüm :) Umarım beğenirsin

    YanıtlaSil
  11. Yarın öğle saatlerinde elimde şişe kokuyu denerken bulucam kendımi sayende :)

    YanıtlaSil
  12. Aaa negzel. Umarım beğenirsin ^^

    YanıtlaSil
  13. şişesi "gel bana gel" diyor insana
    ancak YSL diyince benim aklıma direk parisienne geliyor!
    nasıl olur da bundan haberdar olmamışım şu anda şaşırdım..
    ten farkını da göz önünde bulundurarak denemek lazım ((:

    YanıtlaSil
  14. Beyaz büyü, parisienne de benim çok sevdiğim kokulardandır. Niyeyse epeydir almıyorum. Sürekli yeni parfümler keşfetme peşindeyim de ^^

    YanıtlaSil
  15. Adsız24/3/11

    Bu parfümü kullanan birisini tanıyorum ve çok güzel bir kokusu var.Ama herkesin kaldıracağı türden değil. ebay ile almak istiyorum. Bu satıcı sence güvenilir mi?

    http://cgi.ebay.com/BABY-DOLL-YVES-SAINT-LAURENT-Women-1-6-oz-1-7-EDT-/110654421238?pt=fragrance&hash=item19c38478f6#ht_2180wt_1139

    YanıtlaSil
  16. Bi dönem bende kullananlardanım. çilekte düşürmeye fırsat arıyorum ama fiyatı hiç inmiyo.Senin aldığın kaç ml.likti? 87 liraya geliyor.biraz pahalı

    YanıtlaSil
  17. Ebay ile hiç parfüm deneyimim olmadı. Verdiğiniz satıcıyı da baktım lakin birkaç olumsuz yorum var sahte olduğuna dair.

    isis,Ben 50 ml. almıştım o fiyata. Ara ara güzel indirimler yapıyorlar. O fırsattan istinaden yararlanmıştım.

    YanıtlaSil
  18. Adsız20/5/12

    Ben uzun bir süre bu web sayfasında değil, kabul ... Ancak böyle önemli bir konu olduğunu görmek için başka bir sevinç ve pek çok, hatta profesyoneller tarafından göz ardı. Olası sorunları insanların daha duyarlı hale getirmek için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  19. Adsız, merhaba. Yorumundan tek kelime anlamadım :/

    YanıtlaSil