Arama Kutusu

Miss By Miss Sixty Parfüm Yorumu

miss+sixty+parfum+yorumu

Parfüm Yorumu  
Miss By Miss Sixty Parfümü


Parfüm ilk açılışında hissettirdiği taptaze çiçeklerin yanı sıra küçük meyvelerle farkındalığını arttırıyor. O kadar canlı ve çiçeksi bir koku ki ben bu kokuyu genç hatunlara yakıştırdım. 16-20 yaşa daha hitap ediyor fikrimce. Oldukça ferah, etkileyici ve şımarık bir koku.


Şişesi ise sade bir tasarımla hayat bulmuş. Kapakla şişenin birleşim yerinde gümüşi renkteki lastikle geçirilmiş çiçek aksesuarı bulunuyor. Parfümün ferah ve boğmayan ama şirin bir koku olduğunu sadelikle dile getiren bu şişesi orta kalite.

Parfümün tek eksi yanı ise kalıcılığı. Elbette ki tenden tene farkeder bu kalıcılık mevzusu, ama benim tenimde kalış süresi en fazla 1 saat. Kalıcı olmamasına rağmen parfüm çok değişikliğe uğramıyor tenden gidene kadar. 

Araya tatlı meyvelerle zenginleştirilmiş çiçeksi ama boğmayan bir çizgisi olan bu parfümün flörtçül ve uçarı havasını sevdim. Ancak kalıcılık konusunda aynı fikirde değilim.


8 yorum:

  1. Öncelikle bu parfümü nerden alabileceğimi sormak istiyorum.

    İkinci olarakta blogumda bir hediye kampanaysı başlattım senin gibi tatlı dilli birinin katılmasını çok çoook isterim. Bloga girerek hediyeleri ve şartları görebilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben cheapsmelss.com'dan aldım.
    Bittabi katılırım :))

    YanıtlaSil
  3. mis gibi merhabalar:
    madem çok kalıcı değil tam yazlık desene,at plaj çantana:)

    YanıtlaSil
  4. hiç dikkatimi çekmemiş.
    yada görmedim.
    ama okuyunca merak ettim.
    yalnız kalıcı olmaması kötü.

    YanıtlaSil
  5. Ne yazık ki kalıcılığı düşük.

    YanıtlaSil
  6. Şişesi çok hoş duruyor,kalıcı olmaması kötüymüş.
    Bide bu cheapsmellste parfümlerin fiyatı gerçekten fena değil.Kargo ücreti ne kadar acaba,çok pahalı değildir herhalde.

    YanıtlaSil
  7. Aslında bende çok kalıcı olmadı. Mesela kardeşimde daha uzun süre dayanıyor.

    Kargosu çok cüzi.Ama aldıklarınıza göre değişiyor. Takipsiz yani izleme numarası olmadan tek parfüm alırsanız alırsanız £2.64 oluyor yani yaklaşık olarak 6.5 lira. Ancak benim takipsizde bir kere gelmeme durumu oldu. Para iadesi aldım.

    Ben takipli kargoyu tercih etmenizi öneririm. İmzanızı atmak mecburi burda. Ücretlendirmesi ise £5.80.
    Daha fazla bilgiye bakınmak isterseniz de

    http://www.cheapsmells.com/delivery.php

    YanıtlaSil