Arama Kutusu

Iherb Alışverişi ile Doğal İçerikli Bakım Ürünleri

Iherb Alışverişi ve Bakım Ürünleri


Doğal ürünler satan, güvenebileceğim ve ürün çeşiti bol bir site arayışlarım, harikalar harikası iherb sitesi ile son buldu. Aslında keşiflerimin son bulmayacağı kesin ama diyebilirim ki şimdiden favorilerim arasına girdi.Eğer ilk siparişinizde $5 indirim kazanmak istiyorsanız CIC785 kodunu kullanabilirsiniz.

Biraz tereddütte kalarak vermiştim ilk siparişimi. Ancak ürünler elime ulaştığında yaşadığım mutlulukla beraber endişem yerle bir oldu. 6 gün gibi kısa sürede elimde olan ve memnun kaldığım ürünlerden bahsedecek olursam;



Kargo ücreti biraz tuzluydu; 17$ kadar. Kargonun "tracking number" ile verilmesi ve özel kargo firmasıyla gelmesinden olsa gerek. Ancak sanırım yeni düzenlemesi ile sabit kargo yapmış. 4$ şeklinde (Yeni düzenlenmesinden sonra henüz sipariş vermedim.Ama tahmin ediyorum ki izleme numarası ve özel kargoyu çıkardı.) Yeni düzenleme ile de "supplement" yani ek besinler için sınır konulmuş olsa gerek, çünkü birçok forumda bundan yana bir sıkıntı var.



Avalon Organics, Biotin B-Complex Thickening Shampoo


Baştan kokusunu sevmesem de şimdi en sevdiğim şampuan oluverdi kendisi. Resmen saç diplerimin ferahladığını hissettim.Daha önceden de bitkisel şampuan deneyimimde saçlarımı çok sertleştirmişti.Ancak bu üründe sertleşme rahatsız edici değil. Ve düşündüğümün aksine ilk kullanımda dahi kepek sorunu yaşamadım.Fiyatı $6.44


Jason Natural, Thin to Thick, Extra Volume Conditioner
Jason Natural daha önceden de duyduğum ve genelde olumlu yorumlarla dikkatimi celbeden bir markaydı.Bu saç kremi hayat kurtarıcı! Hacimlendirici etkisi gözle görülür bir fark yarattı.Çok sevmeme rağmen en kusurlu yanı,bugüne kadar kullandığım saç kremlerinden daha yoğun bir halde, akıcı değil. Bu da kullanımda pratiklik sağlamıyor. Ben içi boş bir pompalı şişeye aktardımsa da hala zorluk yaşıyorum. Ancak kremin etkisi görülmeye değer! Fiyatı $7.73

Jason Natural, Volumizing Mousse, Kiwi & Apricot
Kivi ve kayısı özlü saç köpüğü yine Jason Natural ürünü. Saç ürünleri konusunda tam bir "Goldwell" aşığıyımdır. Goldwell'in saçıma uygun olan köpüğünü ayıla bayıla severek kullanıyorum, ancak bu ürünü, saçlarımı biraz daha bitkisel ürünlerle tanıştırmak için aldım :) Açıkçası bana Goldwell'i arattı. Ancak bu konuda benim beğenim zordur. Bana göre iyi, ama en iyisi değil. Fiyatı $6.45

Now Foods, XyliWhite Toothpaste Gel, Refreshmint
Evet, kabul ediyorum bu ürüne AŞIK oldum!!! Bugüne kadar kullandıklarımın açık ara farkla birincisi olduğu kesin. Florür ( Fluoride )olmaması ise inanılmaz ! Geldiğinden beri kendisiyla aşk yaşamamızın nedeni , İlk fırçalamada beyazlattığı dişlerim olabilir mi acaba? :) Tek beğenmediğim kısmı kapağı. Daha farklı ya da büyük yapılsaymış keşke. Bu harika diş macunun fiyatı ise $3.81


Honeybee Gardens, Nail Polish Remover
Oje delisiyim! Asetonsuz oje çıkarıcı hep almayı düşündüğüm birşeydi. Ancak kozmetik dükkanlarına girdiğimde bir türlü elim varmıyordu almaya. Zira pahalı! Ama burda bulduğum bu oje çıkarıcı bana güzel bir alternatif oldu. İçeriğinde aseton olmaması ve bitkilerle zenginleştirilmesi en hoşuma gideni taraf. Kullanım sonrası tırnaklarımı biraz yağlandırıyor. Gerçi hemen emiliyor (bunun besleyici yağ olduğunu düşünüyorum) Ancak ürünü tekrar alır mıyım bilmem, zira biraz zor çıkartıyor. Özellikle de base coat,2 kat oje ve top coat yaptığım günler çok randıman alamadım. Çıkarmak için biraz zorlandım. Fiyatı ise $6.35


Eco Tools, Bamboo Mini Foot File
Bu minik alet, o kadar hayatımı kurtardı ki! Tam anlamıyla mucize diyebilirim. Elbette bana göre. Daha önceden marketten 3 liraya aldığım bu tarz ürün şekil olarak bile aynıyken hiç işime yaramadı çöpe gitmekten başka! Eco Tools ise son zamanlarda en çok duyduğum bir marka olduğu için aldım.

Ve son anda kargoma eklediğim bu bakım ürününü kullandıkça, iyi bir seçim yaptığım anlaşılıyor :) Ürünün fiyatı kendinden daha tatlı, $1.04


Eco Tools, Bamboo Nail Brush
Ve son olarak bu tınak fırçasını da severek kullanıyorum. Fiyatı ile de beni mest ediyor $1.10

Ürün yelpazesi o kadar geniş ki,eminim iherb'te kendinizi kaybedeceksiniz. Denemeye değer bulduğum pek çok ürünü barındırması ve uygun fiyatlarıyla beni daha çok cezbedeceğe benziyor.



2 yorum:

  1. Adsız8/2/11

    Merhaba;

    Şu sıralar iherb'ten alışveriş yapmak riskli. Hem gönderim açısından bir takip seçeneğiniz yok hem de gümrüklerde bir sıkıntı var. Kargonuzun gümrükten geçmesi garanti değil. Şubat ayı sonunda Gümrük Müsteşarlığından bu konuyla ilgili bir açıklama/düzenleme duyurulacak. Şu linkten takibini yapabilirsiniz:

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/iherb-com-u-bitirdiler-hepimize-t33657.html

    YanıtlaSil
  2. Merhaba size de, bazı forumlarda da takip ediyorum. Evet biraz sıkıntı yaşanıyor bu ara. Ama yavaş yavaş geliyormuş kişisel kullanım için olanları. Ki benim aldığım ürünler de bitmek üzere, yenileyince durum güncellemesi yaparım :))

    Teşekkür bilgilendirdiğiniz için ayrıca.

    YanıtlaSil