Arama Kutusu

Hard Candy Parfüm Yorumu

hard candy kozmetik


Parfüm Yorumu
Hard Candy Parfümü


Hard Candy parfümü cezbedici bir tatlılık veriyor. Seksi bir karamelize hissettiriyor. Karışıklıktan uzak ve yumuşak bir karamel. Ve ben bu yanık karamel kokuyu her sürdüğümde çok mutlu oluyorum!

Parfümlerde şekerli kokuları yoğun olarak sevmem. Şuruba bandırılmışçasına kokular bana çok boğucu geliyor. Ama hafif tatlılık veren, meyvelerle sevişen parfümlere bayılırım.


Bu parfümde karamel kokusu öyle güzel harmanlanmış ki, sanki karamel yemişsiniz de üstünüze bulaşmış hissi veriyor. Bazı şekerli parfümler, şekerlilik oranını abartıp oldukça çiğ ve yapay bir jelibon hissi uyandırıyor teninizde. Bu dozajı benim gibi fazla buluyorsanız, benim gibi şekerli parfümlerle aranız her zaman iyi olmayabiliyor.

Oldukça cıvıl cıvıl olan şişe tasarımı çok şirin.Kalıcılığı bana göre ortalamanın bir gıdım üstünde. Ancak şunu da dipnot olarak belirtmeliyim ki, parfümlerde şekersi kokuları çok sevmeyen tenlerde geri püskürtebilir. Örneğin kardeşim bu kokuyu ne zaman kullansa duşa girmek istiyor çıkarmak için.


11 yorum:

  1. karamel dedin can evimden vurdun beni.. :)) bayılırım karamele ve karamelli her şeye.. bu parfümü edinmek isterdim ama bana biraz tuzlu geldi.. artık bizimkileri kandırıp hediye aldırtmalı kısmetse.. :D şişeleri de şekilmiş hani.. pek şirin.. :)

    YanıtlaSil
  2. şizo mizo :) önerim cheapsmells'ten alman. £12.20 artı kargosuyla toplam £15 . Yani yaklaşık 37 liraya gelecek. Türkiye'de bu fiyata sahteleri imitasyonları satılıyorken bir daha düşün derim :D

    YanıtlaSil
  3. çok şeker görünüyor kokusunu çok merak ettim

    YanıtlaSil
  4. şeker gibi :) ama ağır değil

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım seni izlemeye alıyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. kokusunu bilmem ama şişesi cezbediyor,ne tatlı..

    YanıtlaSil
  7. ay merak ediyordum zaten bu kokuyu, yorumunla can evimden vuruldum. hemen alcam hemen!

    YanıtlaSil
  8. Takhisis :)) Şirin bir parfüm, dene derim tabikisi

    YanıtlaSil
  9. Adsız1/11/12

    mağazalarda satılıyor mu bu parfüm?

    YanıtlaSil
  10. Adsız, mağazalarda değil ama online sitelerde satılıyor. Trendyol-limango gibi, takip etmeni öneririm :)

    YanıtlaSil